11

76 13 3
                                    

Minho'ydu. 4'ü birlikte yanımıza oturdular ve müdür mü beklemeye başladık. O sıra da tabiki çok sevdiğim sınıf arkadaşlarım da gelmişlerdi ve yanımıza oturmuşlar dı.

"Gerizekalı kuzenim sence temeli sağlam olmasa bir deprem de başımıza çökmezdi mi burası ?"

"Ya yoongi bi git sen çok biliyorsun sanırsın jeoloji okumuş amk daha geçen gün gördüm çatlaklar vardı niye inanmiyorsun"

"Çünkü her lafından yarısı yalan ryujin"

"Ulan sende bi siktir git sen benden daha betersin "

"Şimdi bunlar niye kavga etmeye başladılar"

Minho bunu kulağıma yanaşarak söylemişti. Sıcak nefesi tenime değince bi titreme geldi aq.

"Onlar 9. Sınıftan beri böyleler çok takma"

"Anladım "

Müdür elinde mikrafonla bahçenin ortasına geçince bizde etrafında toplandık.

"Evet arkadaşlar baktım ki benim öğrencilerimin yüzleri düşük şu aralar bende dedim böyle bi etkinlik yapıyım neyse çok konuşmicam gidin istediğinizi yapın"

Minho'dan

Hoca bizi salınca ben lisa ve jisoo bi çardağa oturduk. Chan bey ise -buraya zorla gelmemizin nedeni- sevgilisi seungminle birlikte yumurta yarışı yapan changbin ve jeongini izliyorlardı. Ben hayatım da bu kadar zevksiz müdür görmedim amk yumurta yarışı ne yok bi de çuval yarışı yaptır millete.

Ve bana sözlerimi tek tek yedirten o kişi gelmişti. Han jisung.

"Minho arka bahçe de çuval yarışı yapıyorlarmış biz de gidelim mi"

"Ben şey eeee.."

"Aahh kusura bakmayın rosé'ye sözüm vardı bugün onunla birlikte olucam beni aramayın"

Diyerek yanımızdan gitti lisa. Ardından da jisoo ayaklandı ve telaşlı bi şekilde

"Benim de kusuruma bakmayın jennie ile önemli bir konu konuşmam gerek size de kolay gelsi- yani Allah yardım etsin minho"

Son kısmı kulağıma eğilip sadece benim duyacağım şekilde söyledi ve yanımızdan uzaklaştı. Ben de ayağa kalkıp jisungun omzuna kolumu attım.

"Hadi gidelim o zaman"

2 saat sora

Sanırım müdür okulda çıkan bazı sebeplerden dolayı etkinliği erken bitirdi. Sebepler ise şunlardı:

1- hyunjin changbine sinirlenmiş ve başından aşağı bi paket un dökmüştü.

Un'u da nerden bulduğunu hala anlamadık

2- yeji ve ryujin ortalıktan kaybolunca aklına yarım saattin sonunda kamera kayıtlarına bakmak gelen müdürün okuldan kaçan ikiliyi görmesi.

3- yuna ve wheein'in yumurta savaşı -neredeyse bütün okul katıldı -

4- jeongin ve seungmin kavga edince araya giren chanı eşek arısı sokması -nedeni belli değil ama changbin den şüpheleniliyor-

5-jihyo ve chaeryeong sınıfta uyuya kalınca yarım saatte onları arama çabası

6-jimin hileyle oyunu alınca yoongi sinirlenip etraftan bulduğu yumurtaları kafasında kırması -bence çok aşık bu bi belirti-

Daha çok şey oldu beni sorucak olursanız iyi değilim. Neden mi?
Çünkü han jisung.. beni..

kendi istegi ile öptü. Evet..

(Flashback)

" Tebrik ederim jisung"

"Sağol minho ama sen neden oynamıyorsun?"

"Bana göre bu oyunlar biraz saçma ve çocukca"

"Hadi ama sen hiç mi çocukken bunları oynamadın"

Okulun daha da arkasına yürüyordum çünkü bu anı kimse bozmasın istiyordum. Başımı eğip hafifçe gülümsedim. Çünkü vericek bi cevabım yoktu hiç oynamamıştım.

"Minho"

Önünde yürüdüğüm zaman beni durdurup kendine çevirdi ve ellerini omuzlarımdan kollarıma indirdi. Yüzüme bir iki saniye baktıktan sonra sarıldı. Şaşırdım ve ne tepki vericeğimi bilemedim. Hoşt diyip geri itsem fazla mı kaba olurdu. Gerçi zaten çocuğu öptüm onun yaptığı ne ki.

Şimdi ise kolları belimdeydi. Bende ona sarıldım. Kafası kalbime denk geliyordu ve büyük ihtimal deli gibi atan kalbimi duyuyordu.

Bi süre öyle kaldıktan sonra ayrıldık ve yere oturduk. Eline bi kaç çiçek aldı ve bişeyler yapmaya başladı.

Odaklanmış bi şekilde -nerdeyse fark etmeden çocuğun içine girecek şekilde- yaklaştım ve izlemeye başladım. İki dakika sonra kafasını kaldırdı ve göz göze geldik. Ama bana Bir ateş bastı. Elinde yaptığı cicekten bilekliği gösterdi.

"Bak bileklik yaptım"

"Bu işlerde beceriklisin demekki"

"Biraz"

Bilekliği elime aldım ve incelemeye başladım. Kafamı kaldırdığım da beni izleyen bir jisung beklemiyordum.

"Bu-bu çok güzel olmuş genelde böyle yaparmısın hep"

Bana değilde daha çok dudaklarıma bakıyor gibiydi. Gözlerimi ona dikmişken o yavaşça yaklaşıp beni öptü.

Jisung'dan

O kadar güzel bakıyordu ki..
Dayanmak elde değil. İlk defa kendi istediğimle öptüm onu. Ama içimde kendimle verdiğim savaşı kimse bilemezdi. Ya benden rahatsız olursa, ya artık beni istemiyorsa, gibi düşünceler aklıma geldikce kafam bulanıyordu. En sonunda madem o bana sormadan yaptı benim de hakkım var diyerek yapıştım dudaklarına. İlk hiç bi tepki vermedi ama sonra ellerimi yanaklarına götürüp daha da dudaklarına kapanınca elleri belime gitti.





Ulan üst üste de Kiss yazmasın be yeter bu kadar bu arada fic de smut gecmicek ona göre bu bölümden sonra angst olucak büyük ihtimal neyse 3 gün sonra okullar yok daha sık bölüm atmaya çalışırım ama tiktok da olduğu için 5 gün-1 hafta gibi aralıklarla gelir yine bölümler neyse hadi Allah'a emanet •  ♡

Tiktok:jisoo..mylife


SMİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin