-Tomioka Giyū-

2.4K 63 32
                                    

Tomioka Giyū x Reader: Just a dream!

(Sonuna kadar okuyun ters köşe var)

Tomioka ile bir süredir sevgiliydiniz ve artık onun kişiliğini çözmüştünüz. Sinirlendiği, sevindiği, üzüldüğü zamanları anlamak oldukça zaman alsa da, bunu başarmıştınız. Ve belki de sizi bu kadar değerli yapan şey buydu, onu anlamaya çalışmanız.

Bir gün Kelebek Malikanesinde huzurluca bir ağacın altında oturuyordunuz. Tomioka'yı da uzun süredir görevler yüzünden görememiştiniz. Onu öyle özlediniz ki, gördüğünüz anda bir daha bırakmayacak gibiydiniz. Siz ağacın altında onunla kavuşacağınız anı beklerken, gözlerinizi kapattınız. Ve gözlerinizi açtığınızda yanınızda Tomioka'nın kargasını gördünüz.

"Tomioka Giyū! Tomioka Giyū! Üst ay ... ile olan çarpışmasında kaybetti!"

N-ne... Tomioka... Tomioka'n nasıl ölür? Hemde onunla vedalaşamadan...
Gözlerinizden yaşlar süzüldü. Hala inanamıyordunuz. O, size veda etmeden sizi terk mi etmişti! Nasıl olur? Daha sonra gözünüz katananız'a kaydı. Eğer? Eğer... Onunla kendinizi...
Karar verdiniz. O yokken yaşamak ne ifade ediyordu ki?

Katanayı çıkarttınız, sivri ucunu karnınıza dayadınız. Ve son hamlenin vaktiydi. Son bir hamle ve herşeyi unutacaktınız. Belki sonraki hayatınızda beraber olabilirdiniz?
Fakat sonra sol taraftan bir ışık süzüldü:

"(Y/N), uyan!"

Ne! Bir rüyadan mı ibaretti. Sol tarafınızda iki safir göz vardı. Bu gözleri tanıyordunuz.

-Tomioka!

Birden ona sımsıkı sarıldınız. Sanki bıraksanız uçup gidecekmiş gibi hissettiniz. Ağlamaya başladınız.

"N-ne oldu?"

-Öldün sandım!

"Ölmedim ki, yanina geleceğim diye söz vermiştim ya..."

-Hayır! Kargan yanıma geldi! O söyledi!

"Hıh, bu sadece bir rüyaydı (Y/N)'m"

-Beni hiç bırakmayacaksın değil mi?

"Beni istediğin sürece yanında olup seni koruyacağım (Y/N)."

-Bunu duymak güzel...

*sessizlik ve huzur*

"Seni seviyorum."
______________________________________

Selam, nasılsınız?
Aslında bölüm daha uzun olacaktı ama ders çalışmam lazım sınav haftası malum^^

Sınavlar bitince bölüm yağmuru olacak ve hepsini güzel yapacağım~

Bir de kitap oneshotdı başta sonra scenerio oldu şimdi bir daha oneshot yapacağım çünkü ben bir anime için bir kitap seviyorum farklı kitaplar zor olurdu bence○˙°˙○°

Neyse görüşürüz<3

Sınavlarınızda başarılar dilerim<3

♡Demon Slayer→oneshots~○°˙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin