-Yashiro_nene- bu tatlış istedi Cri hemen yazıyorr
Uyarı: Başlıkta yazıyor ama söyleyeyim sonra bazı zekiler anlamıyor. Smut ve Yandere rahatsız olacaksan okuma bebişş<3
Hava karanlıktı ve bir iblis olarak insan avlamaya çıkmıştın. Üstelik sen Üst Ay 4, (Y/N)'sin. Seni kim yenebilir ki? Şimdiye dek 67 hashira öldürdün. 100 yıldır iblis olmana karşın iyi bir sayı.
Her neyse, nerede kaldık? Evet. Gözüne dağdaki bir evi kestirdin ve oraya gittin. Hiç çekinmeden eve girdin. Evin içinde küçük bir kız çocuğu vardı.
(Y/N): "Ah, sen beni doyurabilir misin ki?"
Küçük kız korkudan dona kaldı ve sen de ona doğru yürümeye başladın.
(Y/N): "Merak etme, seni tek lokmada yutarım. Hahahaaa!"
Çocuğu kolundan tuttun ve pençelerini kalbine yönelttin. Direkt öldürüp öyle yemeyi seviyordun.
Pençen çocuğun derisini anında sıyırdı, tam daha derine inecekken birisi omuzundan kolunu kesti ve çocuk yere düştüğü anda kaçtı ve sende arkanı döndün.
Arkanda mavi bulut desenli bir kimonosu ve yüzünda kırmızı bir maske bulunan bir adam vardı. Üniformasından anlaşıldığına göre bir iblis keserdi.
(Y/N):"Sen kimsin be?!"
?:"Ben Urokodaki. Su Hashirasıyım, aynı zamanda burada senin işini bitirecek kişi."
(Y/N): "Hahahaa! Ben üst ay 4'üm! Sen beni nasıl öldüreceksin? Aa ama bak sevindim, daha önce hiç su hashirası öldürmemiştim."
Urokodaki: "Çok beklersin."
Kazanacağınızdan şüphe yoktu. Su hashirası ile bir çatışmaya girdiniz ve açık ara farkla siz öndeydiniz. Ta ki...
Urokodaki: "Seninle daha fazla zaman kaybedemem!"
(Y/N): "Benim içinde aynısı geçerli. O zaman hadi öl!"
Urokodaki: "Ölecek olan sensin! Mizu no kokyu, 8.Form: Şelale Havzası!"
O da ne! Bu nefes resmen sana birden fazla noktadan saldırıyor! Kurtulmak için az zamanın var. Ama çabalasan da boşuna olacak. Su, boynuna doğru geliyor ve her şey saliseler içinde oluyor. Aklından geçen tek söz ise, "Muzan-sama...".
Öleceğinden emin olarak gözlerini kapattın. Bir daha sevgili Muzan efendini göremeyecektin.
Sen bunları düşünürken fark ettin ki saldırı sana ulaşmadı. Gözlerini açmak istedin ama tedirgindin. Bir ses geldi. Yakından ve tanıdık bir ses.
"Gözlerini aç (Y/N)."
Bu ses efendine aitti.
Gözlerini yavaşça açtın ve yerde, kanlar içinde yatan Urokodaki'yi gördün. O ölmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡Demon Slayer→oneshots~○°˙
Fanfic»TAMAMLAMDI« Edit: eskiden yazdım ve çok cringe yerler var ama bosverinnnn Türkçe demon slayer/ kimetsu no yaiba one shot headcannon x reader tepki falan filan~ GHOST READER'LARIN RÜYASINA GİRİYORUM ˙. ●Tüm bölümler bana ait! ●Kural falan yok içeris...