Sanemi Shinazugawa x Reader: Confession part 1
-(Y/N)'nin ağzından-
(Birinci kişi anlatım)Yıllar boyu peşinde koştuğum şeyi sonunda gerçekleştirmiştim.
Küçüklüğünden beri, tek isteğim;
bir koca bulmak.* (Şaka lan şaka, gül diye.)
Evet tek isteğim bir hashira olmaktı.
Ve şansım var mı yok mu dersiniz bilemem, hashira olma şartını yerine getirdim ve kendimi bir hashira toplantısında buldum. Hepsi ile tanışma vaktim oldu. İlk olarak pembe saçlı bir kız yanıma geldi. Yani Mitsuri. Çok güzel ve sevecen bir kız. Daha sonra Shinobu ile tanıştım. Sakin ve zeki bir kız. Rengoku, Tengen, Gyomei, Giyuu, Muichiro, İguro derken toplantıya en son beyaz saçlı ve yara izleri olan bir adam geldi."Hff, yeni hashira bu mu. Anlaşılan beklentilerimi fazla tutmuşum."
-Huh, anlayamadım?
"Sadece ayak etrafında dolanma."
Evet onu biliyordum. Arkadaşım Tanjiro ondan bahsetmişti. Onun adı Sanemi Shinazugawa.
-Merhaba, Sanemi-san. Ben (L/N) (Y/N), tanıştığıma memnun oldum.
-Sanemi'nin ağzından-
Uff, bu salak kız da nereden çıktı?
Hemde terslememe rağmen saygılı. Kesin sonradan bozutur.(Aklima gelen replik: bEn sEniN aLttAn o vAroŞ kOkUnU aLıRıM)
-Umrumda değil.
"Ve merak etmeyin Sanemi-San. Ben bir yetişkinim yani ayağınıza dolanmayacağımdan şüpheniz olmasın."
Huh, bu da neydi?
-Demek iyi kız rolleri takınacaksın. Öyle olsun.
"Sanemi-San lütfen geçimsizlik çıkartmayın. Size saygı duyduğumdan dolayı cevap vermeyeceğim."
Tam bir salak bu kız.
-3.kişi ağzından-
(Ben anlatıyorum yani ehehe)Tengen: Hey, gösterişsiz kavganızı sonraya saklayın. Oyakata-sama geliyor.
Bunu duyunca hemen ikiniz de yan yana geçtiniz ve Oyakata-sama gelince eğildiniz,.
Oyakata: Merhaba, evlatlarım. Bugün aramıza yeni bir hashira tanıttı. Kendisi, bundan sonra benim evladım, sizin kardeşinizdir.
Toplantıyı yaparlar falan felan
Oyakata: Ve son olarak, Sanemi ve
(Y/N)'nin çok iyi anlaşamadıklarını kolayca anladım. Bir sonraki görevleri beraber olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡Demon Slayer→oneshots~○°˙
Fanfic»TAMAMLAMDI« Edit: eskiden yazdım ve çok cringe yerler var ama bosverinnnn Türkçe demon slayer/ kimetsu no yaiba one shot headcannon x reader tepki falan filan~ GHOST READER'LARIN RÜYASINA GİRİYORUM ˙. ●Tüm bölümler bana ait! ●Kural falan yok içeris...