-Sanemi Shinauzgawa Part 2-

1.7K 45 10
                                    

13.Bölüm: Sanemi Shinazugawa'nın devamıdır.

"Bu da ne lan! (Y/N) yok!"

Lanet olsun, nerede bu kız! Ya başına bir şey geldiyse? Hayır... Gelmemiştir en kötüsünü düşünmemeliyim.

"SANEMİİİ!"

LAN! BU SES (Y/N)'YE AİT!

3.Kişi Anlatım

Sanemi koşarak sesi takip ediyordu. Bunu kabullenmeye asla hazır olmasada, senin başına bir şey gelirse ne yapacağını bilmiyordu. Ama kendi kendini rahatlatmaya çalışıyordu. Biliyordu, sen güçlüydün. Başına kolay kolay bir şey gelemezdi. Her ne kadar Sanemi senden kat kat güçlü olsa da sonuçta Hashira idin.

Sese baya yaklaşmıştı. En sonunda, köşeyi döndü. Kanlar içinde duran bir kız yere yığılıydı. Saçları ve gözleri seninle aynı renkteydi. Ama parçalanmış organlar her yeri kapladığı için kan golünün ortasındaki kızın kimliğini tanımak bile çok zordu.

Sanemi dona kaldı. Gözyaşları, Yıllardır dökemediği gözyaşları dökülüyordu.

Yanına gitmek istedi. Ama hareket edemiyordu.

Kılıcını çıkardı, karnına doğru tutarak uzaklaştırdı. Tek bir hamle ve bitecek, ama sonra durdu. Senin intikamını almalıydı. Ve kendine o anda bir şey itiraf etti:

"(Y/N)... ben, seni seviyorum..."

"Bunu duymak çok şaşırtıcı
Sanemi-san!"

Sanemi gözlerini açtığında senin dizlerinin üstünde uzanıyordu. Yüzünü görmek seni öylesine rahatlattı ki, sana birden sımsıkı sarıldı.

Sanemi:"Sen, iyi misin?"

(Y/N):"Sanemi-san üzgünüm,
Oyakata-sama sizinle göreve çıkacağımızı söyleyince siz bana bağırdığınız için kafanıza vurdum. Bayılmanızı istemedim!"

Sanemi:"Tamam. Dediğimi duymadın değil mi?"

(Y/N):"Beni sevdiğinizi mi, duydum."

Sanemi:"Ş-şey- Ben-"

(Y/N):"Bende sizden hoşlanıyorum. Teşekkür ederim."
______________________________________

Merhaba nasılsınız iyisiniz tamam Din sınavına giricem 0 bilgim var şans dileyin teşekkürler.

251 kelime

02/01/23



♡Demon Slayer→oneshots~○°˙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin