Bu bölüm Süsen ve Ömer'in tanışmasını anlatmaktadır.
Keyifli okumalar. ❤
SÜSEN:Ben bu hayatta sevilmemeye alışmıştım aslında. Her şey ailede başlar derler değil mi?
Ne doğru bir söz.
Önce ailesinden sevgi gören insanlar ne şanslı. Ve insanın ailesinden yana şansı varsa hayatta bu şans sonra da devam ediyor.
Hatırıma gelmeyecek kadar küçük yaşlarda annemle babam boşandı.
Ben sekiz yaşındayken babam evlendi onun ikinci bir ailesi var artık. Yurt dışında yaşıyorlar. Annem de yurt dışında. Beni sene de en fazla iki kere arıyorlar.
Akıllarına bile gelmiyorum anlayacağınız üzere.
Arada bir çekilmiş resmimize bakıp duruyorum sadece.
Yüzümün güldüğü ilk ve tek fotoğrafımız.
Bana iki duyguyu aynı anda yaşatan fotoğraf.
Tek fotoğraf olması beni üzüyor ama en azından bir tane de olsa hepimizin beraberken güldüğü fotoğraf..
Ara sıra yüzüm gülüyor ama bir yanım hep kapanmayacak bir boşluktan ibaret. Çocukken arkadaşlarımın aileleri onları okuldan almaya geldiğinde içten içe kıskanırdım onları. Ben de beklerdim "tamam işte süsen şimdi annen gelecek seni almaya baban da gelecek." Ama gelmediler. Ben yine de beklemeye devam ettim.
Bekledim.
Bekledim.
Bekledim.
Sonunda büyüdüm, 17 yaşımın ortalarına geldim.
Beklemeyi bıraktım çünkü gelen olmadı ve artık beklememem gerektiğini öğrendim.
Ben dahil 3 kişiden oluşan arkadaş grubum vardı. Yakın arkadaşlarım Talya ve Harika. Onlarla lise 1'de tanışmıştım, 2-3 yıldır arkadaştık.
Partiden partiye koşuyorduk hep beraber. O parti senin bu parti benim. Klasik samimiyetsiz insanların buluştuğu, süslü ama bir o kadar önemsiz ortam.
Artık bana hiç bir şey anlamlı gelmiyordu.
Belki de bazen duygusal boşluğa düşüyordum bilmiyorum.
Ama bilmediğim bir şey daha vardı. Biraz sonra hayatıma anlam katacak kişiyle karşılacak olmamdı.
Sınıfın kapısının açıldığını duydum. Ve öğretmenin "bu sizin yeni arkadaşınız" dediğini. Göz göze geldik o an onunla.
Önemsemedim ve sayfayı karalayıp duruyordum.
YAZARDAN:
Ama Süsen'in fark etmediği bir şey vardı, Süsen ilk dakikalardan Ömer'in dikkatini çekmişti.
"Adım Ömer Eren, eski okulumda biraz sıkıntı yaşadığım için babam naklimi buraya aldı. En sevdiğim ders fizik ve beden. Bateri çalmayı çok seviyorum. Bence bu kadarını bilin yeter."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız ▪︎ süsöm
FanfictionSüsen, yalnızken tanıştığı kişinin kendisini yine yalnızlığa terk edeceğini bilmiyordu. ▪︎▪︎▪︎ Süsen elinde duran hamilelik testi sonucuna baktı. Emin olmak için bir de hastane de test yaptırmıştı. İki test de pozitif çıkmıştı. ▪︎▪︎▪︎ "Bavulunu alıp...