Bölümle ilgili yorumlarınız çok önemli.
Bölüm sonunda sürpriz misafir var Süsen'e.
Sizce bu kişi kim olabilir?
Bir kaç gündür Süsen, Ömer'le konuşacak bir şey bulamıyordu. Daha doğrusu o fotoğrafı gördükten sonra sevgilisi olabileceği düşüncesi ile ona sormak ile sormamak arasında gidip geliyordu.
Kıskanmış mıydı? Evet.
Eğer sevgilisi varsa bu iş başlamadan biterdi. Zaten ortada bir şey de yoktu. Ömer hoş çocuktu, yakışıklıydı ama en önemlisi düşünceli biriydi. Süsen'in kahveyi şekerli mi şekersiz mi içtiği bile biliyordu.
Bunlar ufak gibi gelen ama aslında Süsen için kıymetli olan şeylerdi.
Gördüğü fotoğraftan sonra aklındaki şüphe gitmeden Ömer'i düşünmeye devam edemezdi eğer başka birini seviyorsa o sevdiği kıza haksızlık olurdu.
Süsen hafta sonu olduğu için erkenden kalkıp günün tadını çıkarmak istedi. Saat daha 8'e yeni geliyordu.
Okulun olmadığı günleri seviyordu. Yatağından kalkıp üstünü değiştirdi. Banyosunda günlük bakımını yaptıktan sonra telefonunu şarjdan alıp odasından çıktı.
Evinde yine her zamanki gibi bir sessizlik vardı.
Alıştığı bir sessizlik.
Uykusunu gidermek için kahve içmeye karar verdi.
Kahveyi yaptıktan sonra eline alıp koltuğa oturdu. Hava hafif rüzgarlıydı.
Böyle soğuk havayı çok seviyordu Süsen. Kar yağdığı zaman daha da çok. Belki de o aylarda doğduğu için.
Karnının aç olduğunu biliyordu ama yine de yemedi. Çünkü uyandıktan sonra hemen yiyemiyordu. Yemek yemeyi çok sevmesine rağmen niye böyle olduğunu bilmiyordu.
Kahvaltı diye bir şey olduğunu yalnız kaldıktan sonra unutmuştu.
Çok geçmeden telefonu çaldı. Harika arıyordu. Hemen cevapladı.
"Harika kız, erkencisin."
"Süsencim ben her zaman öyleyim biliyorsun."
"Tabi bilmez miyim." Dedi gülerek.
"Ee ne var yok?"
Harika'nın sorusunu anlamıştı onun bakışlarından hemen anlardı ne demek istediğini.
"Aynı değişen bir şey yok."
"Nasıl yok?"
"Yok işte..."
"Süper."
"Bu mu süper olan?"
"Süsi tabi ki bu değil. Aslında ben seni bunun için aramıştım. Talya ile dünden konuştuk bugün alışveriş yapmak için. Kız kıza olup kafa dağıtacağız işte. Hem senin meseleni de konuşuruz."
"Harika ben gelmesem olur mu? Şöyle tüm gün yorgan altında yatıp çikolata yiyip ortada olmayan aşkın acısını çekmek istiyorum."
"Hayır canım itiraz yok istemiyorum. Bir aşk için kendini üzmeye değmez hem izin de vermiyorum Talya da vermez."
"Anladım. Peki nerede buluşacağız? Ve saat kaçta?"
"Öğle saatinde hep gittiğimiz avm de."
"Tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız ▪︎ süsöm
FanfictionSüsen, yalnızken tanıştığı kişinin kendisini yine yalnızlığa terk edeceğini bilmiyordu. ▪︎▪︎▪︎ Süsen elinde duran hamilelik testi sonucuna baktı. Emin olmak için bir de hastane de test yaptırmıştı. İki test de pozitif çıkmıştı. ▪︎▪︎▪︎ "Bavulunu alıp...