BU BİR GEÇİŞ BÖLÜMÜDÜR
KEYİFLİ OKUMALAR
Süsen elinde duran hamilelik testi sonucuna baktı. Emin olmak için bir de hastane de test yaptırmıştı. İki test de pozitif çıkmıştı.
Test yaptırdığı günden beri bu haberi vermek için Ömer'i bekliyordu. Ama Ömer günlerdir eve gelmiyordu bile.
Süsen elinde telefonla merakla bekliyordu. Kaç kez aramıştı Ömer'i. Ancak hiç birinde cevap alamamıştı. Beklemeyi sürdürüyordu. Saate vermişti dikkatini. O esnada kapı açılma sesi duydu.
Koşarak kapıya vardı. Sonunda Ömer geldiği için mutlu olmuştu ancak bu mutluluk kısa sürdü. Ömer'i mutsuz görmüştü ve yüzüne bakmaması Süsen'i bi hayli üzdü.
"Hoş geldin" dedi Süsen ortada hoş bir durum olmasa da.
"Eşyalarımı almaya geldim." Dedi Ömer.
"Gidiyor musun?"
Ömer kafa salladı.
Süsen zaten Ömer'le son zamanlarda sorun yaşadığı için gitmek istemesine şaşırmadı. Ama bu tabi ki üzülmediği anlamına gelmiyordu.
Hamile olduğunu söylemek istedi.
"Bana beş dakika olsun ayırır mısın? Sana söylemem gereken bir şey var."
"Konuşacak bir şey kaldığını sanmıyorum Süsen."
"Biliyorum bu evlilik bitme aşamasında ama beni dinlersen belki ikinci bir şansımız olabilir."
"O ikinci şansı istediğimi, bu evliliği artık sürdürmek istediğimi kim söyledi?"
Süsen gözünden damla damla yaş akarken Ömer'i dinliyordu. Ömer'in kendini artık görmek istemediği ve bu evliliğe artık tahammülü kalmamış olduğu düşüncesi Süsen'i çok yaralamıştı.
"Ben ha-"
Süsen cümlesini tamamlayamadı.
"Eşyalarımı alıp gideceğim. Lütfen artık konuşmayalım Süsen."
Süsen Ömer yanından giderken öylece baktı. Başka yapacak bir şeyi de yoktu zaten. Diyecek tek bir sözü kalmıştı. Onu Ömer'in kapıdan çıkacağı ana sakladı.
10 dakika sonra Ömer'i elinde bavulla gördü. Ömer bavulunu köşeye bırakıp son kez baktı Süsen'e.
"Bavulunu alıp çekip gidecek kadar mı sabrın kalmadı bu evliliğe?"
"Bu evlilik baştan hataydı Süsen. Ama bunu fark etmek de bir şeydir."
"Sana söyleyeceğim şey bu evlilik için ikinci bir şans olabilirdi ama sen bunu elinin tersiyle ittin."
"Bana söyleyeceğin tek güzel şey boşanmak istediğini söylemek olur Süsen."
Süsen artık pes etti. Her şeyi kabullenmiş tavırla kafa salladı.
"Boşanma evrakları 2-3 gün içinde gelir. Uzamadan bitsin bu iş."
"Kurtulacaksın benden merak etme. O güne kadar da sabır göstereceğini umuyorum."
Ömer bir şey söylemeden bavulunu eline alıp kapıya ilerledi.
"Sen hiç bir şeyi hak etmiyorsun. Karnımdaki bebeği bile..."
Demek istedi ama söylemekten vazgeçti.
Ömer'in gidişini izledi. Zaten hayatından hep birileri giderdi. Onlar giderdi, Süsen ise izlerdi gidişleri. Başka bir şey yapamazdı zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız ▪︎ süsöm
FanficSüsen, yalnızken tanıştığı kişinin kendisini yine yalnızlığa terk edeceğini bilmiyordu. ▪︎▪︎▪︎ Süsen elinde duran hamilelik testi sonucuna baktı. Emin olmak için bir de hastane de test yaptırmıştı. İki test de pozitif çıkmıştı. ▪︎▪︎▪︎ "Bavulunu alıp...