Bu bölümden itibaren yorum ve oy sınırı var.
20 oy 20 yorum da yeni bölüm gelecek.
Kaan ve Süsen sınıfa girdiğinde herkes Kaan'a baktı. Ömer önce yeni gelen çocuğa sonra Süsen'e baktı. Okula girerken de beraber görmüştü onları. Demek yeni çocuk artık bu sınıfta okuyacak dedi Ömer içinden.
Süsen Ömer'in yanına oturdu.
"Günaydın arkadaşlar bugün aranıza yeni bir arkadaş katıldı. Kendini tanıt bakalım arkadaşlarına." dedi Burak Hoca.
"Adım Kaan Atakul, 19 yaşındayım. Yurt dışından yeni geldim bir süredir orada yaşıyordum. Spor yapmayı seviyorum. İyi bir yüzücüyüm. Mor rengi çok seviyorum. Bu kadar."
Süsen devam etti konuşmaya. "Hocam bir şey söylemeyi unuttu. Kendisi kuzenim olur. Benim için kalkıp gelmiş oralardan." Son cümleyi Ömer'in duymasını istercesine söyledi.
"Öyle mi ne güzel kuzeninle iki yıl beraber okuyacaksın."
"Aynı zamanda ev arkadaşım olur." Diye ekledi Kaan.
Ömer şaşırdı Süsen'in bir kuzeni olduğunu bilmiyordu. Ve kıskanmıştı. Süsen benim için geldi dediği için.
Üstelik ev arkadaşı olduklarını söylediler. Kıskanmıştı. Süsen isteğinde başarılı olmuştu.
"Boş bir yere geçebilirsin. Ders kitaplarını da bugün mutlaka al. Şimdilik yanına oturduğun arkadaşın seninle paylaşsın."
"Tamam hocam bugün hallederim."
Talya'nın yanı boştu. "Otura bilir miyim?" Diye sordu. Çantasını arkasına yaslayan Talya "oturabilirsin" dedi. Kaan teşekkür etti.
Süsen "İyi dersler kuzen" dedi.
"Sağ ol kuzen"
Ömer'in bakışını fark etmediler.
"Bu arada Talya ben de. Sınıfımıza hoş geldin Kaan." dedi Talya.
"Hoş buldum teşekkür ederim."
İlk ders başlamıştı herkes ders dinliyordu. Soruları yazmayı bitiren çözümlere geçmişti. Edebiyat dersi olduğu için derslerine Burak Hoca giriyordu.
İyi bir öğretmendi. Öğrencilerini çok sever onlara ekstra not verirdi. Aynı zamanda okul müdürüydü. Bütün okul severdi Burak Hocayı.
Dersten sonra Süsen ve Kaan, Talya, Harika ve Ömer'le birlikte kantinde oturuyordu.
Talya ara sıra Kaan'a bakınca Süsen'in dikkatinden kaçmadı. Kaş göz işareti yaptı. Talya da gülmemek için kahvesini içti.
"Bir şey yok" anlamında karşılık verdi.
"Süsen de bize hiç söylemedi bir kuzeni olduğunu." dedi Ömer.
"Dört yıldır yurt dışında olduğum için pek konuşmuyoruz ondan söylememiştir."
"Anneden mi kuzen oluyorsunuz, babadan mı?"
"Anneden."
Talya Kaan'ı çok beğenmişti. Süsen'in anlattığı kısacık bir hikayeye güldüğünde fark etti. Çok güzel gülüyordu.
Bunu fark eden Süsen üçlü arkadaş sohbet grubunda soracaktı bunu arkadaşına.
Bir soru da Harika'dan geldi. "Okulumuzu nasıl buldun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız ▪︎ süsöm
FanfictionSüsen, yalnızken tanıştığı kişinin kendisini yine yalnızlığa terk edeceğini bilmiyordu. ▪︎▪︎▪︎ Süsen elinde duran hamilelik testi sonucuna baktı. Emin olmak için bir de hastane de test yaptırmıştı. İki test de pozitif çıkmıştı. ▪︎▪︎▪︎ "Bavulunu alıp...