Lőgyakorlat

13 2 0
                                    

Új nap virradt a Voyager csapatára. Dani kitalálta hogy most lőgyakorlat lesz. A csapat fegyverzete nem volt valami nagy. Daninak volt egy lövész puskája, Orsi egy géppisztolyt, Ádám egy géppuskát használt. Zsolt kapott egy pisztolyt.
- Miért mindig én? - kérdezte zsémbesen majd elfogadta
Ki volt állitva 1 hordó a bal peron végében és arra lőttek. Aki a legtöbb találatott adta le az kapott repetát. Zsolt kezdte, leürített egy 7-es tárat, 2 ment mellé. Mindenkinek 7 lövése volt mert Zsolthoz nem fért több és fer harcot akartak. Orsi volt a soron következő. Ő egy hetes tárból 3 találatott hozott össze autómatán. Ádám 7-ből 6-ott talált. Dani jött viszont ő nem hibázott. Egy lyuk volt a hordókon olyan pontosan lőtt.
- Na, vissza dologra. Fel kell rakni az átmeneti áramszedőt ha fel akarunk jutni! - szólt Dani és osztlatta a tömeget.
- De csak a következő szállítmánnyal érkeznek meg. - jelezte óvatosan Ádám.
- Akkor addig csak szedjük le a mostaniakat.
Zsolt ment vissza kábelezni a fülkékbe. Orsi az elsősegély csomagokat állította össze. Ádám és Dani szerelték le az áramszedőket a kocsikról. A korábban felszerelt papucsok speciális áramszedők melyek segítségével áramot lehet kinyerni a harmadik sínből a metroknál.

Pár órávala később:
Ebéd közben beszélgettek nagyban.
- Tudod, bekéne venni a Messenger csapatát is. - jelentette ki Zsolt
- Ezt azért mondod mert belezúgtál a lányba. - mondta gúnyos hangon Orsi
- Elég, - csapott az asztalra Dani - Zsoltnak igaza van, emberekre mindig szükség van.
- Amikor következőre jönnek megkérdezzük? - tette végre hozzá Ádám a magáét.
- Igen. Na de addig is. Hol az a repeta?

Folyt. köv., köszi ha olvastad <3, azért lett rövidebb mert 23:30-kor írtam.

A Voyager útjaWhere stories live. Discover now