Zsolt 20 perc elteltével a zsilip előtt találta magát egy nővel akit először látott és már bele is szeretett.
- Hé, ne halj meg! Csak te tudod a Voyagert vezetni! - hangzott bíztatóan Orsi a háttérből.
- Ja, ja, igen. Köszi. - Zsolti nem nagyon figyelt.
- És én? Én nem számítok? - fordult meg Borka mérgesen.
- De, csak nem nekünk. - vígasztalta Marci
Zsolti oldalba bökte és oda súgta neki hogy "Nekem igen.". A lány elvörösödött majd beléptek az első légzsiliphez.
**Rádió próba, 1, 2. Hallotok? Vörösmarty tér vége.** - hallatszott Ádám a rádióban.
- Tisztán. - válaszolt Borka - Minket? Messenger 1 vége.
**Tisztán Messenger 1. Nyitom a Zsilipet. Jó utat. Vörösmarty tér kiszáll.**
Ezzel felsétáltak a lépcsőn is kijutottak a felszínre. Minden romokban és mindenhol sugárzás.
- Borzalom. - szólalt meg először Zsolt
- Te, lehet egy kérdésem? - szuszogta Borka a gázmaszkban.
- Jap.
A lány megállt, megfogta a kezét és a szemébe nézett.
- Amit lent mondtál, hogy neked számítok. Azt komolyan mondtad?
- Igen. Nézd, ha ez neked.
- Shhhh. Ha nem lenne rajtunk ólom ruha és gáz maszk most csókoltalak volna meg.
Most mindketten elvörösdve néztek egymásra.
- Na gyerünk, tegyünk egy kört és menjünk vissza mielőtt valami baj történik.
Borka bólint és elindulnak. Pár perc kínos csend után Zsolt végre megszólal.
- Nem is rossz randi így a világ vége után.
Borka kuncog és vállon boxolja.
- Vörösmarty, itt Voyager 3. Megközelítjük a zsilipet, áljatok készen.
**Értettem Voyager 3. Mi készen állunk. Jöhettek** - hangzott Dani
Nyílt a zsilipajtó, beléptek és megkezdődött a sugárzás fertőtlenítése.
Domonkos megjelent egy ketyerével és végigmért, a ruha miatt amúgy fél méterrel magassabb embereket.
- Kiválló. - jelentette ki és elment Marcihoz.
Közben kihámozták magukat a ruhákból és mentek Danihoz.
- A ruha különösen jól működött, semmi szenyeződés rajtatok. - jelentette boldogon ki Dani.
Közben Szellő betolta a 27-est a 39-es elé és összecsatolta őket. Utánna beált a másikba és megfordult, aztán gyülekezőt hirdetett.
- Sajnos indulunk kell vissza a Mexikóira. 5 nap múlva hozzuk a szálítmányt.
Borka sietve odarohant Zsolthoz és megcsókolta.
- Még találkozunk.
Majd felrohant a Messengerre és elindultak. Egy dupla kürt után zárult is a kapu és folytatták a munkát. Zsoltnak hiányzott a lány.Folyt. köv., köszi ha elolvastad ♡
ESTÁS LEYENDO
A Voyager útja
AventuraA Metro 2033 idejében játszódó történet néhány Budapesti túlélőt mutat be. A Kisföldalattiban bújkálás közben egy merész dolgot határoznak el.