Foszlott a sugárzás, szépen lassan. Hetek teltek és múltak, fékdob még nincs. A Messengerrel járnak ki a Mexikóira ha kell valami. Idő közben csatlakoztam a Voyagerhez és a Vörösmarthy téren állomásoznak. Nem rég jártak fent Domonkosék alkatrészeket és hulladék vasat keresve.
- Semmit nem találtunk, érkezünk vissza. Domonkos vége.
Miután végzett ránézett Marci és Ádámra majd indultak vissza az állomásra. Valami kattogó és visító hangra lettek figyelmesek. Mindenki fegyvert elmelt.
- Készülj! - kiáltott Marci.
- Nem akarok lőni, gyengén célzok srácok! - kezdett rinyálni Ádám.
- Igen, igen, meg túl fiatal vagy a halálhoz, ismerős duma.
Kezdett fogyni a ruhából a filter.
- Sietni kéne! - kezdte sürgetni a szituáció Marci.
Tempósan megindultak a lejárt felé, amikor a sarkon befordulva megláttak egy hatalmas, 4 lábú, szőrös óriást. Mind azonnal fedezékbe ugrottak.
- Ó a jó bü----
- Nem jó, de azért káromkodni nem kell Dom! - szókt rá Ádám. - Ez mi? - fordult rémültem Marcihoz.
- Ez, ez egy jó kérdés.
- Terv? - szólt közbe Doma.
- Villanótok van? - javasolta Ádám.
- 1 db még akad, jól kell időzíteni. - szólt Marci és kereste a gránátot. - eldobom oda az út fele, jobbra, mi futunk balra és rákerülünk, majd elosonunk.
Mind bólintott, indult a hadművelet. Marci eldobta a felszerelést, az földet érés után kicsivel sípolt egy nagyot és villat. A bestia arra fordult, üvöltött egy nagyot és oda ugrott. A fiúk elkezdtek szaladni, jobban mint valaha hogy elérjék a biztonságot jelentő alagutat. Elértek a térre ahol szó szerint becsapódtak az ajtóba.
- Engedj! Voyager! - üvöltötték mind torkuk szakattából.
Nagy nyekergés közepette kinyílt az ajtó és beestek rajta, majd összeestek a nagy futás után a földön. Mindenki oda csődült.
- Mi az? - kezdte a kérdés sorozatot Dani.
- Valami nagy szőrös dög. - válaszolt neki Marci, neki volt elég levegője.
- Katogott és visított? - kérdezte Szellő.
Levegő hiányában csak bólogattak. Lehámozták magukról a ruhákat majd mentek fertőtlenítődni. Később, evés közben elkezdték tárgyalni a szörnyet.
- 4 láb, szőr, ormótlan nagy, éles fog, egy nagy szar a homlokán, hosszú tüskés farok. - sorolta az ismertető jegyeket Marci.
- Érdekes. Szerintem ismerem. - szólt Szellő. - Olajdézsmálónak hívják csak a Mexikóin. Nagy Tomi mondta hogy volt arra nemrég egy. Lelőtték egy több órás hajsza után.
- Nem rossz. - szólt közbe Zsolt. - Lett bármi bajotok?
- Hát, - szólt Doma - eddig fehér volt az alsóm, most barna.
- Fúj! Ennék! - emelte hangját Borka.
Miután megvitatták a szörnyeteget nyugovóra tértek.Köszi ha olvastad, remélem tetszik amit írok!
YOU ARE READING
A Voyager útja
AdventureA Metro 2033 idejében játszódó történet néhány Budapesti túlélőt mutat be. A Kisföldalattiban bújkálás közben egy merész dolgot határoznak el.