Reggeli órákban járhattak mikor arra keltek hogy valami nagyon csenget és zajong. Megjött a Messenger. Dani kelt először és indult a kapcsolókhoz hogy kinyissa az nagy ajtót. Az ajtó kinyílta után bedöcögött a peronra és kinyitott az ajtajait, de úgy ált hogy egy ember még átférjen előtte. A fékcsikorgásra felkeltek a többiek is. Zsolt kelt elősször. Amint meglátta Messengert Borka jutott az eszébe. De nem örült sokáig, Marci kezei között feküdtt sérülten. Marci egyenesen Orsihoz rohant aki egyből elkezdte ellátni.
- Mi történt?? - rohant rémülten Marcihoz.
- Kint voltunk a Deákon amikor hirtlen egy hatalmas robbanásra lettünk figyelmesek és elindultunk kuderíteni mi lehetett az. Amikor oda értünk akkor csak egy lyukat láttunk a falban. Én és Borka kimentünk megvizsgálni. Domonkos tartotta a hátunk. Borka odahajolt megvizsgálni majd hirtelen hallottunk egy puffanás és a földre hullott. Még élt amikor átadtam, de csak reménykedni tudok.
Eközben Dani ment Szellőhöz aki igazolta a történetet. Viszont neki volt egy jó híre is.
- Megtaláltuk. Megvan a 11-es.
- Hogyan? - érdeklődött Dani - Hogyan maradt meg? Működőképes.
- Sajna nem, kell néhány alkatrész és meg tudom csinálni.
- Ott a Deákon néhány kocsi. Vagy a VJSZ telep, tudtommal ott is volt pár alkatrész a háború előtt. - javasolgatott dolgokat Dani
- Túl kockázatos. De ide tudom vonatani.
- Megtennéd?
Szellő bólintott majd megindultak Borka fele.Orsi sürgött forgott a lány körül aki néha eszméletéhez tért majd elájult. Zsolt is ott volt és segítet mindenben amiben tudott. Szellő oda ért és megszólította az orvost.
- Hogy van?
- Stabil, de kell még neki pár nap. Addik nem kéne elmozdulnia innen.
Szellő ránézett Zsoltra majd ennyit mondott:
- Vigyázz rá!
Zsolt bólintott, Szellő visszaindult a Messengerhez. Ádám és Domonkos közben lepakolták a KCSV áramszedőket. Nekiáltak a hegesztési munkáknak. Marci sertepertélt és segített ott ahol épp kellett. Többnyire a magassága miatt az áramszedőknél segített.Pár óra múlva:
- Na jól van emberek. -kezdte Dani- Két okból hívtam ide mindenkit, első, szeretnék mindenkit megnyugtatni, Borka állapota stabil. - nagy szusszanások hallatszottak a 4 főt számláló "tömeg"-ből. - A másik dolog az lenne hogy a Messenger által talált lyukat a Deáknál meg kéne vizsgálni miután Borka felépült. Ez lehet több hét is.
- Addig - vette át Szellő - Messenger itt marad és segítünk a Voyager építésében. Bármi kérdés?
Mindenki értette, mindenki bólogatott hogy érti.
- Akkor végeztünk is. Mindenki mennyen a dolgára. - rekesztette be Szellő a gyűlést.Marci, Domonkos és Ádám folytatta az utolsó áramszedő felszerelését. A 27-es képes volt mozogni az új áramszedőkkel. Orsi ápolta Borkát továbbra is. Dani átvette Zsolt feladatait aki így Borka mellett lehetett. Szellő átpozícionálta a Messengert és belekezdett a kisebb javításokban. A szűk kanyarokban a nagy sietés miatt pár helyen meghúzta a vonatot. A kábelezés is sikeres volt. Csatlás után egy járműként működtek. Dani és Szellő nem mondták el a tervűket a régi kocsik megmentéséről.
- Tehát, mégegyszer, ha mind a 4 kocsit meg tudnánk menteni, mit tennél velük. - Szellő tovább értetlenkedett.
- Lenne egy második szerelvény, régi kocsik, de működnek, csak kellenek a VJSZ-ből a cuccok. És lenne még valami.
- Mi?
- Maradjatok, és csatlakozzatok a Voyagerhez.
- Még átgonodolom.
Majd elment a gyengélkedőre.Ezzel vége is volna, köszönöm ha elovastad.
ESTÁS LEYENDO
A Voyager útja
AventuraA Metro 2033 idejében játszódó történet néhány Budapesti túlélőt mutat be. A Kisföldalattiban bújkálás közben egy merész dolgot határoznak el.