~Rosé~
Ameleyathaneden çıkan doktorla birlikte ayaklanıp yanına gittim.
Rs: Ameleyat nasıl geçti doktor?
Dr: Gayet iyi geçti Lalisa'yı odasına alabiliriz.
Rs: Onu görebilir miyim?
Dr: Odaya geçtiğinde sadece bir kişi halinde görebilirsin.
Ra: Çok teşekkürler.
••••••••••••••••••••••
Yanına gittiğimde mışıl mışıl uyuyordu. Saçları birbirine karışmıştı. Aynı okulda gördüğüm ilk günkü gibi saçları önüne geliyordu. Saçlarını kenara çekip alnına uzun bir öpücük kondurdum.
Rs: Seni kurtarmaya geldim aç artık gözlerini sevgilim.
Gözlerini hafifçe araladığında koyu kahve gözlerinde kaybolmak istedim.
Ls: Galiba yine seni görüyorum sevgilim. Gelmek istiyorum yanına ama gelemiyorum.
Rs: O zaman ben gelirim.
Sedyede yanına doğru uzanıp belini sıkıca kavradım.
Ls: B-bu gerçek mi?
Rs: Evet. Aşkımız kadar gerçek.
•••••••••••••••••••••
Hastaneden çıkalı bir hafta olmuştu. Duştan çıktığımda Lisa elindeki laptop ile nutella yiyerek film izliyordu ve nutella dudağının kenarına bulaşmıştı.
Rs: Lisa ağzınla birlikte heryerinde yemiş yani nutellayı.
Yaklaşıp baş parmağımla dudağının kenarını sildim ve nutella bulaşan baş parmağıma baktım sonra parmağımdaki nutellayı yaladım. Lisa pür dikkat hareketlerimi izlerken sırıtmaya başladı ve aldığı diğer kaşığı dudağına yaydırarak yedi.
Rs: Defalarca söylüyorum. Çok yaramazsın.
Dudağını yalayarak tüm nutellayı yedim. Lisa laptop ve nutellayı sehpaya bırakıp yanıma geldi. Bu kez kucağıma oturan o olmuştu. Kollarını boynuma doladı bende ellerimle belini sardım.
Ls: O gün annenler var diye yaramazlık yapamadık ama şimdi onlar tatildeler.
Rs: O zaman yaramazlık yapalım.
Lisa dudaklarımızı birleştirdiğinde alt dudağımı önce yumuşak yumuşak öpmeye başladı. Beklemediğim bir anda dudağımı dişlediğinde ağzının içine ufak bir inilti bıraktım. Sırıttığını hissediyordum. Üstümde olan bornozu açıp vücuduma hazine görmüş korsan gibi bakmaya başladı.
Rs: Beklemeye devam mı edeceksin?
Birkaç saniye yüzüme baktı ve ardından boynuma gömüldü. İlk başlarda sadece öperken sonradan dişini ve dilini de kullanmaya başladı. Sabah boynumun mosmor olacağına yemin edebilirdim. Yalayarak boynumdan sağ göğsüme doğru bir yol çizdiğinde son durak sağ göğsümün ucu olmuştu. Elleride boş durmuyordu. Bir eliyle belimi sararken diğer eliyle de sol göğsümü yoğuruyordu. İnlemelerimin gittikçe çoğalmasına, elinin aşağı doğru inmesi neden oldu. En sonunda eli iç çamaşırımı bulduğunda göğüslerimle ilgilenmeyi bırakıp çamaşırımı çıkarmaya odaklandı. Huyumdur duştan çıkınca ilk olarak çamaşırımı giyerim. Şimdi de Lisa çıplak olmama engel olan tek şeyi de ortadan kaldırdı. Artık gözünün önünde tüm bedenim vardı ve içimde gram utanma yoktu. (Yazar şuan utançtan yerin dibine giriyor)eli bölgeme doğru gittiğinde kendimi parmağına sürtmeye başladım. Gittikçe daha da sızlayan bacak arama karşın dayanamadım.
Rs: Hadi Lisa.
Ls: Ne istiyorsun Rosé anlamıyorum.
Anlamamzlıktan gelerek sırıtıyordu. Oyun istiyordu ama ben erimek üzere bir şeker gibiydim.
Rs: Oyunun sırası değil Lisa.
Beni daha da deli etmek için iyice baskı uyguluyor ama içime girmiyordu.
Rs: Hadi Lisa yap şunu artı- Ahh!
Cümlemi kesen şey Lisanın parmaklarını bir anda içimde hissetmemdi. İnim inim inlerken daralan deliğimde yavaş gel gitler yapıyordu.
Ls: Canının yanmasına dayanamıyorum sevgilim.
Bir süre sonra acının yerini zevk almıştı. Zevk almaya başladığımı fark eden Lisa daha da hızlanmıştı. Bacaklarımın titrediğini gördüğünde tüm hızıyla devam etti. Büyük bir çığlık atarak boşaldığımda kendini yanıma attı ve sırıtarak parmağını yaladı. İkimizde nefes nefese kalmıştık. Çok geçmeden eğilip ıslanan bölgemi yalamaya başladı. Bu onun hoşuna gidiyordu.
Ls: Şimdi temizlenme vakti sevgilim.
Yorgun bedenimi kucağına alıp beni banyoya götürdü ve kendisi de soyunup suyu açtı beraber sıcacık bir duş almıştık. Duştan çıktıktan sonra hızlıca giyinip yorgun bedenlerimizi birbirine kenetleyerek uyuduk.
Utançtan bölümü zor yazdım
Bu bölüm şarkı
Önermedim hangi şarkıyı
İstiyorsanız kendiniz
Açarsınız
Keyifli okumalar
Öpüldünüz<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard to love || Chaelisa -prklnaaa-
FanficO sadece kendine sürtük yaratmaya çalışıyor, kusursuz bir sürtük. Ama ben kusurlarla doluyum, ve o sürtükler gibi kendimi ona sürtmek ve onu tatmin etmek için yaratılmadım. [Chae&Lisa]