°6°

77 8 3
                                    

Bölüm için şarkı: Only love can hurt like this

~Rosé~

"Rosé bunları sana yazdığım için çok üzgünüm ama ben gidiyorum annemin yanına gidiyorum belki de cennete kabul edilmem belki de benim gibi günahkar bir kızı tanrı affetmez ama bu hayat cehennemden farksız değil Rosé bir sen vardın cehennemde yanan bedenime su serpen ama ben seni de yakmak istemiyorum Rosé yakında ne dediğimi anlayacaksın peşimden gelme nolur öldüğümde çok ağlama kendini harap etme olur mu? Ve sana söylemek istediğim ama aramızdaki arkadaşlığı bozacağından korktuğum için söyleyemediğim birşey var ben her gece senin kusursuz yüzünü izledim masum uyuyuşunu şimdi sana dönüp bakıyorum yine masum masum uyuyorsun az sonra gideceğimden habersiz dün gece bana son kez dediğinden habersiz iyi geceler dedin yakında derin bir uykuya dalacağım o yüzden sana son kez iyi geceler demek istiyorum Rosé iyi geceler seni seviyorum ama arkadaşın gibi değil hayatımda ilk defa seninle tattığım aşk denilen duyguyla seviyorum lütfen beni affet olur mu? Hiçbir zaman hayat dolu gülümsemeni kaybetme Rosé seni seviyorum."

Gözyaşlarımı tutamıyordum elimde tuttuğum kağıt tek tek akan gözyaşlarımla ıslanırken kalbim cayır cayır yanıyordu. Dizlerimin bağı çözülmüştü kendimi bir anda yere attım avazım çıktığı kadar bağırarak ağladım. Adını haykırdım. Annem telaşla yanıma geldi beni avutmaya çalışırken elimdeki kağıdı aldı ve okudu onunda gözlerinden yaşlar geldi.

Rm: Sakin ol kızım. Harap etme kendini. Onu buluruz bunu yapmaz biliyorum sana kıyamaz gitmez kızım. Onu arayalım ha ne dersin.

Kafamı olumlu anlamda hızlıca sallayarak titreyen bacakları desteklemek için titreyen ellerimle anneme tutundum. Ayağı kalkıp dışarı çıktık o da bilmiyordu nereye gideceğimizi ağzına geldiğini söylemişti beni susturmak için ama şimdi sokağın ortasında öylece duruyorduk 'Lisa' diye haykırmaya başladım ağlayarak. Bir duvarın arkasından ağlayarak beni izlediğini gördüm o çocukta oradaydı.

Rs: Orada anne orada!

Onların olduğu yere koşmaya başladım çocuk Lisanın koluna yapışıp onu çekiştirerek koşmaya başladı Lisa kafasındaki kapşonu çıkartıp ağlayarak bağırdı.

Ls: Seni seviyorum Rosé!

Rs: Geri dön! Bende! Bende seni seviyorum! Geri dön nolur!

Bir süre sonra bacaklarım güçsüzlükten yere düşmemi sağladı yere düştüğüm anda bir çırpıda çocuğun kolundan kurtulup yanıma geldi.

Ls: İyi misin biryerin acıdı mı?

Lisa'ya sımsıkı sarıldığımda o çocuk Lisa'yı çekiştirmeye başladı. Annem gelip çocuğun kafasına saksı indir çocuk yere düştüğünde annem polisi aradı Lisa'yla hala sarılıyorduk.

Rs: Beni bırakıp nereye gidecektin?

Ls: Dayanamıyordum Rosé bu eziyete dayanamadım.

Rs: Ama artık geri döndün değil mi?

Kafasını olumlu anlamda salladı.

Nefes kesici bir bölümdü
Ne olacağı hakkında
Teorileri olanlar yorumlara
Bekleniyor
Keyifli okumalar
Öpüldünüz<33

Hard to love || Chaelisa -prklnaaa-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin