Bölüm için şarkı: Another love
~Rosé~
Lavaboya girdiğimde kızıda orda gördüm. Adının Lisa olduğunu öğrendiğim bu kız ağlıyordu beni gördüğü anda gözlerini sildi. İlk defa cesaret edip birisiyle konuşacaktım.
Rs: Herşeyi duydum.
Lisa diğer kabinleri kontrol edip kimsenin olmadığından emin oldu.
Ls: Ne kadarını?
Rs: Hepsini.
Ls: O piç yüzünden-
Rs: Buna katlanmak zorunda değilsin.
Ls: Anlamıyorsun kimse anlamıyor o piçe ve bana yaptıklarına katlanmak zorundayım babama çıplak fotoğraflarımın ve videolarımın gittiğini düşünemiyorum bile yüzümü tanınmayacak hale getirene kadar döver beni ve evden atar kimsem yok benim. Hiç kimsem yok!
Tekrar ağlamaya başlamıştı. Ona sarıldım o da bana karşılık verdi. Sanki yıllardır bunu bekliyormuş gibi. Buna muhtaçmış gibi o kadar içten sarıldı ki. Sarıldıkça o piç kurusuna küfürler yağdırıyordu.
Ls: Hayatımın bok çukurundan farkı yok. Annem. O beni daha 11 yaşımdayken terk etti. Hayatı anlamaya başladığımda bir anda gitti. Benden daha çok sevdi cenneti. Alkol bağımlısı babama bırakıp gitti beni!
Ağlamasının şiddeti artarken ne onda ne de bende güç kalmıştı. İkimizde yere çömelip ağlıyorduk. Nedensizce ona sahip çıkmak istiyordum.
Rs: Sakin ol ben buradayım. Yanındayım.
Ls: Hep yanımda kal nolur.
Onu ayağı kaldırıp çeşmede elini yüzünü yıkadım. Peçeteyle kurulatıp kâhkûllerini düzelttim.
Rs: Hadi gel biraz temiz hava alalım.
Birlikte okulun bahçesine çıktık ve bu ders ikimizde derse girmemiştik sadece konuştuk, o konuştu ben dinledim. Ömrümün sonuna kadar konuşsa ömrümün sonuna kadar dinlerdim.
Ls: Ben sadece mutlu olmak istedim Chae. Şimdi o piç kurusu yüzünden okulda 'sürtük' olarak anılıyorum. Bu kaderi ben seçmedim Chae.
Rs: İnsanlar çok acımasız Lisa. Çok.
••••••••••••••••••
Hiç arkadaşım yok derken birden bire Lisa'yla çok yakın arkadaş olmuştuk. Birbirimize numaralarımızı vermiştik. Sık sık dertleşiyorduk. Aramızda değişik bir bağ vardı. Onu gerçekten çok seviyordum benim için çok özeldi. O piç kurusu onu hala rahatsız ediyordu ama artık onu umursamamaya çalışıyordu. Haftasonu olduğu için evdeydim. Gidip duş aldım ve yüzüme kağıt maske yapıp salona indim. Babam beni gördüğünde yüzümdeki maske kedi şeklinde olduğu için dalga geçmeye başladı.
Rd: Hayatım evimizde yabancı bir kedi var.
Rm: O bizim kızımız.
Rd: Bir kedi doğurduğunu hatırlamıyorum.
Rs: Babaaaaa!
Rd: Sadece şaka yapıyorum bebeğim.
Rm: Eee kimle buluşacaksın?
Rs: Biriyle buluşacağımı nereden çıkardın anne?
Rm: Hazırlandığını görünce-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard to love || Chaelisa -prklnaaa-
Fiksi PenggemarO sadece kendine sürtük yaratmaya çalışıyor, kusursuz bir sürtük. Ama ben kusurlarla doluyum, ve o sürtükler gibi kendimi ona sürtmek ve onu tatmin etmek için yaratılmadım. [Chae&Lisa]