Bölüm için şarkı: All the things she said
~Lisa~
Jk: Hala o görüntüleri silebildiğini mi düşünüyorsun Lisa? Çok safsın.
Ls: Neyden bahsediyorsun.
Jk: Yedekleri olabileceğini hiç mi düşünmedin?
Ls: Y-yedek mi?
Jk: Nasılda kekeliyor kıyamam. Ama çok geç görüntüler çoktan babacığının telefonuna ulaştı.
Ls: Sen bunu gerçekten yaptın mı? Şerefsiz! Senden iğreniyorum tam bir orospu çocuğusun!
Yüzüme büyük bir tokat yemiştim.
•••••••••••••••••
Evin kapısını dikkatlice açtığımda babamın çoktan koltuğa oturmuş beni sinirlice beklediğini gördüm. Beni gördüğünde ayağı kalktı.
Ld: Lisa?
Ls: B-baba
Yüzüme yediğim diğer tokatı babam atmıştı. Saçlarıma yapıştı.
Ld: Senden utanıyorum senin gibi bir kızım olacağına keşke doğarken ölseydin!
Bir tokat daha attığında yere yığılmıştım. Dudağım kanarken sırtıma yediğim kemer darbesiyle çığlık atarak ağlamaya başladım.
Belki üç belki de dört saat boyunca dayak yedim. Vücudumda sınırsız morluk, kemer izi ve bazı bölgelerimde kanama vardı. Saçlarım yoluk yoluktu. Kapının yanında ellerimle dizimi kendime çekerek sessizce ağlarken babam elinde bir çantayla geldi.
Ld: Defol evimden!
Zorla ayaklanıp elime çantayı aldım eve son kez bakıp montumu bile giyemeden babamın beni iktirmesiyle kendimi dışarıda buldum. Hava soğuktu çok üşümüştüm ayaklarımda ayakkabı da yoktu. Chae'nin evini bilmiyordum bende her zaman gittiğimiz parka gittim. Sürekli oturduğumuz banka oturdum. Çok üşüyordum çantanın içini açtığımda içinde sadece bir tişört eşofman ve telefonum vardı.
Aradan iki saat geçmişti gözkapaklarım ağırlaşsada soğuktan donduğum için iyice bacaklarımı kendime çekmiş bankta oturuyor, uyuyamıyordum. Eğer burda uyursam gece bana birşey yapmaya çalışanlar elbette olacaktı bunu biliyordum.
Telefonumu elime aldığımda şarjım iki olmuştu bende hemen Chae'ye yazdım.
Ls: Chae bana yardım et parktayım.
Rs: Noldu bebeğim?
Ağlamaya başladığımda korktu.
Rs: Bizim parkta mısın? Hemen geliyorum.
Etrafıma baktığımda kimse yoktu.
Bu bölümü kısa tuttum
Diğer bölüm önemli çünkü
Neyse iyi okumalar
Öpüldünüz<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard to love || Chaelisa -prklnaaa-
Fiksi PenggemarO sadece kendine sürtük yaratmaya çalışıyor, kusursuz bir sürtük. Ama ben kusurlarla doluyum, ve o sürtükler gibi kendimi ona sürtmek ve onu tatmin etmek için yaratılmadım. [Chae&Lisa]