2

101 8 0
                                    

BTS si ještě pobrukovali písničky z koncertu, když si balili věci. Netušili, co je čeká.

Zatím je bedlivě sledovala kamera. Za obrazovkou muž hlídal, zda se neděje něco neobvyklého.

V hlavě mu hrála jedna z jejich písniček, nevšiml si, že se pomalu otevřely a zavřely dveře za ním. Než stihl jakkoli zareagovat, už mu ostří nože zanechalo na krku nemalou ránu.

Sedla jsem si na jeho místo a sledovala kluky. Napsala jsem J krátkou zprávu, že se mají připravit.

Když se ztratili ve dveřích, přejela jsem na jezdícím křesle k druhé obrazovce, která ukazovala prostor před vchodem do budovy. Tam už stála limuzína, ve které už čekal náš řidič. Toho pravého hned vyřídil. J čekala, až do limuzíny nastoupí nic netušící BTS.

Já opustila místnost a později i budovu. Před autem jsme na sebe kývly a vtrhly do auta. Než stihli jakkoli zareagovat, dostaly jsme je dobře mířenou ránou pěstí okamžitě k zemi. Zlaté hodiny boje z blízka. Zůstali při vědomí, ale i taková rána stačila k tomu, aby byly pár sekund bezbranní. J mi podala pouta a spoutaly jsme je.

„Hej! Kdo jste? Co od nás chcete? Co se děje?" zeptal se Jungkook. Já ho jen chytila jednou rukou za rameno, druhou za vlasy a zvedla ho na kolena.

„Teď mě dobře poslouchej." řekla jsem chladně a zvýšila stisk na jeho rameni. „Tohle je únos." zašeptala jsem mu do ucha a nasadila mu roubík. Cítila jsem, jak mu  přeběhl mráz po zádech.

J zatím zařídila ostatní. Pustila jsem ho a nechala ho spadnout zpátky na zem. Sama jsem se s J usadila na jedno ze sedadel a vydala rozhodný rozkaz: „Jeď!"

Dcery mafiána - BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat