4/Bitti

24 12 0
                                    

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Ben çok iyi değilim çünkü hikayem umarım yakında hikâyemiz olur, hikayemin okuru çok yok ama inanıyorum yakında olacak. Neyse yeni bolümler le geldim, artık bu bölümde zerrin ve baran karşılaşacak aralarında bir diyalog olmayacak ama bundan sonraki bölümde olacak inşallah ve diğer bölümlerde Meryem de ortaya çıkacak aynı zamanda diyarında planları olacak neyse canım bu kadar bilgi yeterli diye düşünüyorum, umuyorum ki beğenirsiniz.

Biliyorum çok duyuru yapmıyorum ama bunun nedeni belli hikâyenin çok okuru yok ama sizlerin sorularınızı cevaplamak için dört gözle bekliyorum, tabi bende normal insanım yani merak etmeyin benimde sadece iki gözüm var, tamam bu neydi şimdi diyeceksiniz ben çok şaka yapamıyorum galiba, sorularınızı cevaplamak için her zaman buradayım canlarım iyi ki varsınız. 💙🤍

İyi okumalar canlar 💙🤍

Keşke.. Düşünüyorum da ne çok keşkelerimiz var, keşke böyle olsaydı, keşke şöyle olsaydı keşke böyle olmasaydı, ama bunların yanında belkilerimiz de var bizi teseli eden, bize umut olan, belkide bu yüzden umut etmekten vazgeçmiyoruzdur, bizi umutlandıran belkilerimizdir , sonra hayal kırıklığına uğradığımızda başkalarını başka şeyleri suçlu kılıyoruz. Ama en büyük suçlu biziz, evet biz, o belkilere inanan bizler suçluyuz, bir olasılığa inandığımız için biz suçluyuz, belki de bak yine belki diyorum, biz eğer belkiye yani bir olasılığa inanıp umut etmezsek hayal kırıklığına uğramayız. Ve keşkelerin can yaktığı yerde malesef ki belkiler artık umut olmuyorlar..

Zerrin çoktan umudunu yitirmişti o da artık belkilere sığınmıyordu, ama keşkeler canını gereğinden fazla acıtıyordu ve o acılara o yaralara ne kimse merhem sürüyordu nede kimse sarıp sarmalıyordu, umutsuz ve mutsuz du zerrin peki baran, baran başkasına aşıkken babası istedi diye hiç tanımadığı kızla evlenecekti ama ikiside bilmiyordu kaderin onlara hazırladığı hayatı ve o hayat zorlada olsa istemeyerek te olsa yaşanacaktı, zerrin artık bunun farkındaydı ama baran kabullenmek istemiyordu, ve kabul etmeyecekti de..

Karahan konağında yine bir olay yaşanacaktı yine bir tartışma ama bu sefer kenan Ağa'nın umud'u çoktu ne edip oğlunu bu evliliğe ikna etmeliydi.

Konak'ta ki herkes salonda oturmuş kahve içiyorlardı ki bir anda baran konağa girdi.

"Hoşgeldin oğlum, gel kahve iç bişey konuşacam seninle. "

"Hoşbuldum baba da ne konuşacaz. "

"Gel bir otur hele baran önemli konu. "Baran konunun ne olduğunu biliyordu ama yinede kaçmak istiyordu ne kadar daha kaçabilirsin ama bu sefer babası izin vermiyecekti.

"Buyur baba. "

"Oğlum bak sende biliyorsun ki Hasan ağa ya haber verdik ama bir türlü gidip kızı istiyemedik. " Baran resmen artık delirecekti sanki babasıda bunu istiyormuş gibi.

"Baba.. "

"Bak oğlum ben hasan ağaya haber ettim adam'lar bekliyorlar bizi, o yüzden yarın kız istemeye gidecez son sözüm budur, adamlara haber ettim ben yarın kız istemeye gidecez."

"Ne diyorsun baba sen, ne kızı ya ne kızı siz nereye ne istemeye giderseniz gidin ben gelmiyorum oldumu ,baba ben gelmiyorum bunu daha öncede söyledim zaten bu iş olmaz dedim." kenan ağa bir anda kalbini tuttu.

"Baba, baba iymisin baba."

"İlaçlar babamın ilaçlarını getirin hemen." kenan ağa ilaçlarını içtikten sonra bir bardak suyuda içti sonra baran bir anda konuşmaya başladı. "Tamam baba yarın için hazırlanın. "Baran hazırlanın diyordu ama bunu kabul ettiği anlamına gelmiyordu, baran öyle bir yerdeydi ki ya babasını kaybedecekti ya da sevdiğini ne yapacağını bilmiyordu sadece o an babasını daha fazla üzmek istemediği için öyle demişti, ama bundan sonra ne olacağını o da kestiremiyordu.

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin