8/Filim Gecesi

4 0 0
                                    

Merhabalar şuan bu bölümü yazmaya başladığımda saat 16:54 kim bilir hanginiz hangi saatte okuyorsunuz bilemem bilmek isterim tabi, hepimizin  merakları vardır hayat'ta hepimizin heyecanları, sevinçleri, ama bunların yanında birde acı var öyle kötü bir duygudur ki bu insanı bitirir insanın canı yanınca ağlar hemde öyle ağlar ki küçük bir çocuk gibi bazıları da var ki susar öyle susar susmayı tercih eder acılarına susarlar acı büyür bütün bedenimizi elle geçirene kadar büyür...

Neyse ya olmuyor işte bazı şeyleri hep acı veriri insana ,bazı şeyler fazla bazı şeyler yarım kalır insanın hayatında ve ne yaparsak yapalım hayatta her zaman tamamlanmamış cümlelerimiz olacak..

Zerrin o günden sonra iyice kabullenmişti herşeyi iyisiyle, kötüsüyle kabullenmişti, belkide bu hayırlısıdır  diyordu  bu onun kendini avutma şekliydi belkide geçen sefer kader in dediklerinden sonra biraz da iyi hissediyordu ve belkide nişandan sonra herşey gerçekten bitmişti artık çıkış yolu yoktu..

***

"Abi,abi." evinin bir anda odaya girmesiyle baran yataktan doğrulup evine uykulu gözlerle baktı.

"Ne var evin,kapıyı çalmadan içeri dalıyorsun kızım ya"

"Ho ho sen uymuşşun bile abi ya. " baran evinin dediklerini anlamayınca evin tekrar konuştu. "Abi bugün film izleyecektik ya hani ben herşeyi hazırladım ferit abi ibrahim abi hepsi misafiri odasındalar. " Baran şimdi hatırlamıştı , evine söz vermişti filim sözü ama unutmuştu bile , nişandan sonra üç gün geçmişti ama baran hala o gündeydi ve baranı en çok zorlayacak olanda Meryem'e anlatmaktı baran ve zerrinin evlenmesine hala bir ay vardı ve bu süreçte meryeme herşeyi anlatacaktı meryemle çok konuşmuyordu bu aralar ama ona en yakın zamanda herşeyi anlatacaktı ama Meryem ne diyecek ne yapacak bilmiyordu..

"Abi, nereye daldın ya, hadi ama gidelim. " evin konuşunca baran kendine gelip. "Tamam hadi gidelim. " ikiside odadan çıkıp misafir odasına gittiler.

"Bir ana gelmeyeceksiniz zannettim ya. " ferit isyan edercesine konuşunca baran da. "Geldik işte uzatma ferit, ha bu arada ne film izleyecez. " evin gülümseyip "Romantik komedi. " ferit, baran, ibrahim üçüde birlikte "ne " deyince evin gülümseyip konuşmaya devam etti. "Evet yanlış duymadınız romantik komedi izleyecez hem en son korku izlemiştik ve siz seçmiştiniz şimdide ben seçtim, hem ne olmuş yani bir kere benim seçtiğim film çok güzel. "

"Neyse ya hem komediymiş severim ben komediyi yani bişey olmaz. " dedi ferit ama baran hiç beğenmemişti filmi filmi izlemeye  ki içeriye mustafa girdi  . "Bensiz mi izleyeceksiniz filmi darılırım bakın."

"Hoşgeldin abi. "

"Yengem gelmeyecekmi? " dedi evin mustafa başını hayır anlamında sallayıp konuştu. "Hayır o yorgunmuş uyuyacam dedi. "

"Tamam o zaman herkes otursun ben filmi başlatıcam. "

"Kazamız mübarek olsun. " dedi baran evin surat asıp telefonunu televizyona bağlayıp filmi açtı ve oda yerine geçti, mustafa ve ferit tekli koltuklarda oturmuştu baran, ibrahim ve evinde üçlü koltukta oturmuştu evin ikisinin arasına girip mısır kabını eline alıp filmi izlemeye koyuldu.

Filmin daha ortasında mustafa odasına gitmişti bile feritte uykulu gözlerle izlemeye devam ediyordu ibrahim ve evin filme odaklıydı ama baranın kafası başka yerdeydi evin başının döndürdügünde baeanı dalmış gördü ki konuştu "abi kabul et yengem çok güzel, o kadar güzel ki insan bakmaya kıyamıyor. "

"Valha evin haklı abi hem iyi birinede benziyor." dedi ibrahim ferit te  konuşmaya katıldı "Ve abim hepsinin fakında ki nişan günü gözlerini yengemin üstünden almıyordu, değilmi abi. "

"Ne diyosun oğlum sen ya, allahım ya hem filmi izlesenize ya. "

"Öfff abi ya, haklıyım işte çok güzel bir yengem
var. " evin baranın sinirlendigini görünce konuyu başka tarafa çekmek istedi.

"Abi."

"Efendim."

"Sen yengemle yani zerrin ablayla konuşuyormusun yani telefonla mesajlaşıyormusun ,ne bileyim hani siz nişanlısınız ya birbirinizi daha iyi tanım için diyorum." evin Baran'a tatlı talı bakınca baran tebessüm edip "hayır" dedi.

"Ne, hayırmı ama neden. "Dedi evin şaşırmış yüz ifadesiyle.

" çünkü biz diğer çiftler gibi değiliz, hem zaten telefon numarasıda bende yok. "Dedi baran

"Hmm demek numarası olsa konuşacaksın yani. " dedi evin gülümseyerek baran ses çıkartmadı, evin baranın telefonunu isteyince baran telefonunu eşofman ının cebinden  çıkattı ama evine vermeden önce ne yapacağını söyledi. "Ne yapacan bakıyım. " evin gulumseyip "hiç, bişey yapıcam işte ya hadi ve hem yapınca görürsün hem belki hoşuna da gider. " baran daha fazla itiraz etmeden telefonu evine uzattı, evin ise direk kendi telefonunu açtı ve kişilerden zerrinin ismini yazıp daha doğrusu yengem yazıp telefon numarasını baranın kime yeni kişi diye ekledi ki baran yanına yaklaşıp ne yaptığına baktı ki evin daha yeni numarayı yazmıştı tam ismi yazacaktı ki baran elinden telefonunu alıp "düşündüğüm şeyi yapmıyordun degikmi? " dedi evinde yüzünü asıp

"Ne düşündüğünü bilemem ama ben doğru olanı yapıyordum hem ne olacak ki senin nişanlın o, yaren kaydettim ne diye kaydedeceğinede sen düşün ama bence güzellik yaz çünkü çok güzel. " dedi evin baran sabır dilercesine başını sallayıp ayağa kalktı "ben odama gidiyorum sizde filmin izleyin dıyecem ama film bitmiş zaten, hadi iyi geceler. " evin gülümseyip "sanada iyi geceler, yengemli rüyalar. " dedi sırıtarak baran sinirlenmiş olacak ki şer bir şekilde "evin " diye çıkıştı evine , baran odadan çıkınca evin koltuğa oturdu ki ibrahim ve Ferit'in uyuduğunu fark etti, "ho ho siz uyumuşsunuz bile, hadi kalkın odanıza zaten filmide doğru dürüst izlemedik  , hadi, hadi
uyanın. " diyince ikiside uyandı ve odalarına gitmek için ayaklandılar önce ferit odadan çıktı "iyi geceler " dedi sonrada ibrahim ve evinde odadan çıktı evin çok merak ediyordu baranın zerrine mesaj atıp atmayacağını ama yinede zamanına bırakması gerektiğini biliyordu evin..

Baran odasına gidince ilk telefonunu eline alıp numaraya uzun uzun baktı sonra ise alışverişe gittikleri gün zerrine hitap ettiği şekilde kaydetmek istedi zerrini "Hırçın kız " diye kayıt etti. Baran şimdilik mesaj atmak istedi ama yapamadı ne diyecekti ki 'ben baran seni tanımak istiyorum' mu diyecekti. Baran herşeyi akışına bırakmak istiyordu o yüzden yatağına uzadı ve düşünmeye başladı, ne diyecekti , ne mesajı atacaktı saat 12:45'ti  ve şimdi mesaj atmak yerine onunla baran olarak değil başka biri olarak konuşacaktı tabi başarabilirse. Baran o gün bunları düşünüp uyumuştu, baran zerrini tanımak istiyordu onun konuşması onun bakışı baranın ilgisinin çekiyordu ama baran korkuyordu birilerini kırmaktan korkuyordu ve kimseyi özellikle masum bir kadını kırmak asla istemiyordu..

Öncelikle merhabalar farkındayım kısa bir bölüm oldu ama emin olun benim için baya uzun bir bölüm oldu yani nasıl uzun bir bölüm oldu yazarken biraz zorlandım bu aralar pek iyi değilim moralim yerinde değil diyelim neyse ya, siz nasılsınız? Ruhunuz nasıl? Keyfiniz yerinizde mi? Umarım iyisinizdir umarım ruhunuz bedeninize uyum sağlıyordur ama kimimizinde bedeni ruhumuza uyum sağlar ama her nerdeyseniz ne yapıyorsanız umarım iyisinizdir ve moreliniz yerindedir , hepimiz düşüşler yaşarız ama ayağa kalkmak için birini beklemeyin kendi kendinize kalkmayı deneyin kendi elinizi siz tutun ve emin olun o zaman daha mutlu olursunuz en azından ihanete uğramaktan korkmazsınız, küçük şeyler için canınızı sıkmayın, elbette unutulur, sevcan orhanın çok sevdiğim bir şarkısı vardır 'unutulur ' çok güzel bir şarkıdır şarkının bir hikayesi bile varmış isterseniz anlatırım..

Benim sizlere bir sorum olacak baran bu bölümde zerrinle  başka birisiymiş gibi konuşacağına karar verdi, sizce yaptığı şey doğrumu? Ve birde sizinle ilgili bir sorum olacak ben bölümleri şarkı dinleyerek yazıyorum ve sizlerede bu aralar en çok dinlediğiniz şarkıyı sormak istedim, yorumlarda görüşürüz.

İyi olun 🙃🫂

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım ⭐💭

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin