Harry zag louis in de straat een pilletje slikken voor zijn wedstrijd. Hij gaf hem een beste klap. ''AUW'' zegt louis. Harry zag louis een beetje in zijn broek plassen toen hij naar beneden keek. Heftig! Zijn hele broek was onder gezopen. Daar kwam Gemma aan lopen. ''Lekker kontje Har''.
''Har is echt een varkens naam'' zegt Louis. Dat beviel Harry niet. Bam. Nog een klap. Toen viel louis' broek gewoon naaar beneden van de hoevelheid hij in zn broek heft gelekt. Nou vraag je je vast af hoe we hier zijn beland.
deze ochtend stond Harry op rond 6 uur in de ochtend het was nog donker de duisternis scheen door zijn raam. louis lag naast hem nog te slapen. ze hadden ''gelogeerd''. Harry nam alvast een douche voor dat louis wakker werd. Louis moest deze ochtend gaan werken. Hij werkte in de macdonalds. Daarom vond harry hem zo leuk. Hij rook altijd naar verse (kuch kuch) hamburgers. Na het douchen was louis ook wakker geworden. '''Lekker kontje, har.'' zei louis. Harry stond stil en zijn mond viel open... dat is wat gemma altijd zei. Hij begon louis frantiek in elkaar te slaan. ''Vuile kut hond'' zei harry. ''jij hebt mijn zusje gekidnapt'''. Tijdens de vechtpartij vloog harrys handoekje ui het raam. ''Oolala'' zei Louis. Ohnee. Harry herinnerde zich wat er gebeurd wanneer louis in de buurt is nadat hij gedoucht heeft. Louis is namelijk een alpha wolf... Hij ruikt het gelijk......... Harry gilt. Louis veranderd in een weerwolf. Hij bijt agressief zijn mini Leo af. Harry gilt en begint heftig te rollen op de grond. ''NEE! MIJN MINI LEO.''. huilend rolt harry de trap af, de voordeur uit en de straat op. Hij laat een weggetje van bloed achter zit, wat bruist uit zijn niet meer bestaande mini leo. Harry schrok wakker met het zweet op zijn voorhoofd. Hij keek snel naast zich en zag dat louis gewoon nog aan het slapen was. Het was een droom. Hij had vandaag een boks wedstrijd tegen hem.