"alles werd zwart voor zijn ogen'
na 2 uur is de operatie afgerond, hij werd naar herstelkamer gebracht. Harry werd wakker: 'w-ww-w-ww-w-w- aar ben ik. 'Je bent geopereerd meneer Styles' zei een onbekende vrouw. Harry kon de vrouw niet goed niet, omdat zijn zicht nog een beetje wazig was. Hij kwam wat bij en zag... 'KIMMIE SEINEN! Wat doe jij hier?' zei Harry geschrokken. 'Ik werk hier maar hoe ken jij mijn naam meneer Styles?' vroeg de vrouw verward. Hij weet alles nog, hoe ze naast elkaar hadden gewoond, hoe zei hem had veranderd, hoe zei hem les had gegeven, alles....... EN NU IS ZE HIERR. hij is gelijk weer verliefd. 'maar hoe weet je mijn naam'? vroeg de vrouw. Harry kwam uit zijn gedachten en zei: 'weet je het echt niet meer jij, jij hebt mijn leven veranderd.. ik ben Harrold je sex maatje.. Ze wist het nog! maar ze kon dit niet openlijk toegeven. Ze stuurde iedereen eruit en zei:'' Ik weet het nog Harry, ik heb nog nooit het zo goed gedaan als met jouw...'' Harry schrikt hiervan, maar begint wel te blozen. De diarree straal begon spontaan weer te stromen. Opeens hoort Kim een frans lachje uit de hoek van de ziekenhuiskamer. ''Goh, Goh Goh......''. De man kwam uit het donkere hoekje kruipen. ''Ik lach niet omdat het grappig is maar omdat het schattig is.''. Ongelofelijk. Het was Charles. Charles Leclerc. De grote maffia baas uit het westen van Monaco. Maar wat deed hij hier? Harry rolde zichzelf zo hard door het bed van de angst, maar het lukte hem niet om eruit te rollen. Dit resulteerde in een hernia. Kimmie begon als Kip hybride op zijn hoofd te zitten om de hernia eruit te broeden.
Na 10 minuten stopte Harry met ademen. Charles giechelde intense veel. ''GOH GOH GOH GOH''. Louis stormt de kamer binnen. Hij duwt Kimmie's slanke lijf van Harry af en begint CPR uit te voeren. Tussen de beademingen door roept hij voor de dokter. Dokter Demoon komt binnen rennen.