2. De Giftige Paraplu

22 1 2
                                    


Harry schud Louis wakker. 'Wakker worden kleine drol...'. Louis wordt wakker. 'Hey lekkere hamburger lap 3 dubbel kaas met sla en tomaatjes.' 'We gaan boksen vandaag Louis.. Ik ga je helemaal inmaken!' schreeuwt Harry naar z'n logé. Hij waggelt met zijn onderbroekje naar de douch waar hij zichzelf lekker nat spettert. Opeens krijgt hij een intense paniek aanval. Hij herinnerd zich opeens zijn droom. Hij kon niet meer ademen. Toen kwam Louis de badkamer inlopen. Het werd alleen maar erger. Hij begon opeens de hele douchcabine in te beunen. Toen Louis de cabinedeur open trok vloog harry door de opening. ''NIET MIJN MINI LEO AFBIJTE VUILE FLIKKER. LAAT MIJN ZUSJE VRIJ HOMO.'' schreeuwt hij door de galmende badkamer. Louis schrok zich een hoedje. Hij pakte gauw de paraplu uit zijn broekzak. Haastig steekt hij hem in Hars lekkere kontje en ontklapte hem.

 Harry schreeuwt als een gillende keukenmeid. De reden dat Louis hem in zijn stevige reet duwde is omdat er op het puntje van de paraplu een soort anti paniek drugs zit. Louis heeft die altijd bij zich sinds dat zijn dealer hem aan dat had bloot gesteld. Dat was niet het enige wat zijn dealer aan hem bloot had gesteld. Harry kruipt gillend met de vasthoudende paraplu door de badkamer. 'Haal hem eruit!!!! HAAL HEM ERUIT!!!!!!!!' schreeuwt hij uit. 'Ik wist niet dat je kont zo strak was Har!!!' zegt Louis, terwijl hij probeert de paraplu uit zijn ontknopende kontgat te trekken. Harry gilt het uit. Niet omdat hij er uit is, maar omdat hij plotseling stopte met kruipen en dat resulteerde in de paraplu nog dieper in zijn kont te sluipen.


 ''Ik weet niet of ik dit nog kan fixen Harry.. we moeten naar de arts..'' zegt Louis liefelijk... ''IK WIL NIET!!!!" krijst Harry uit. Maar hij heeft kans om hemzelf nog langer te verzetten, want zodra hij verder probeert te kruipen pakt Louis hem onder zijn arm en tilt hem naar de auto.

The IncidentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu