O geceden sonra aklında Jimin vardı. Zaten hiç aklındam çıkmıyordu ki. Sadece kendini kandırıyordu. Ama Jimin o gece her şeyi açığa çıkarmıştı. Sadece testin sonuçlarını beklemek zorundaydı.
Zaman hızlı geçmişti. Testin sonuçları çıktığında Jiminin Jungkookun kardeşi olmadığı açıklanmıştı. Jimin bundan emindi. Ama Jungkook görünce buna baya şaşırmıştı. Jungkook çok mutluydu. Jimin ona yaklaştı. Sakince fısıldadı
"Okuldan çıkınca yanıma gel orada olacağım. Konuşmamız lazım. Anlaştıkmı küçük adam?"
Jungkook gülümsedi. Anne ve babasının duymasını istemediği için sakince fısıldadı
"Peki gelirim. Ama küçük olan kim onu sora bilirmiyim?. Kkk"
Jimin o an Jungkookun yanına gelib boynuna doğru eğildi ve fısıltıyla
"Bunu biliyorsun deyilmi Kookkkiem?. Seninle ön sevişme yaparken kimin küçük olduğu belliydi. Yoksa yenidenmi bunu konuşalım ha Kkk!.."
Jungkook Jiminin dudaklarının onun boynuna değdiğini hiss edince bedeni titremeğe başladı. Vucudu sanki Jimin nefesine teslim oluyordu. O derinden yutkunup fısıltıyla
"Öz..özür dilerim. Sen haklısın. Kü...küçük benim. Burada yapma ne olur."
Jimin kıkırdayarak Jungkookun saçlarından öpüp masadan kalktı. İzin alıp odasına kalktı.
Annesi Jungkooka bakıp sakince
"Oğlum Jiminle baya yakınlaştınız. Bi şeylermi oluyor ha?"
Jungkook içindeki telaşı aldırmadan sakince
"Yok anne o benle konuşuyor. Bana derslerimde yardım ediyor. Bana derslerimde uğurlar diledi. Jimin iyi biri anne"
Annesi kıkırtıyla kafasını salladı. Sonra sakince
"Biliyorum kuzum. O harika bir genç. Onu bende çok seviyorum."
Jeonsa Jungkooka baktı sakince. Bir söz söylemedi. Sadece kahvaltısını yapmaya devam etti. Adamın sinsi pilanları vardı.
Jimin giysilerini değişip odadan çıktığında Jeon kapını açıp içeriye girdi. Jimin Jeonun yüzüne bakıp sakince
"Şimdi okula gitmem lazım. Gelince kafede buluşuruz."
Jeon bir söz söylemedi. Sadece kafasını salladı. Jimin sakince Jeonun yanından geçip gitti. Jungkook kendiside istemeden bu sohbete kulak misafiri olmuştu. Kafasındakı sorular büyüyordu. Bunu araştıracaktı.
Jungkook okul giysilerini giyinip okula gitti. Jiminle buluşacaktı. Bunu anlamak istiyordu. Jungkookun dersleri bitince aşağıya indi. Yine tüm kızlar, erkekler Jiminin başına toplanmıştı. Jimin Jungkooku görünce onlardan ayrıldı. Jungkookun yanına gelip elinden tutup koşmaya başladı. Bir az koştuktan sonra ikiside nefes nefese kalmıştılar. Jimin Jungkookun elini bırakıp. sakince
"Beni dinlermisin?. Yoksa direk sorulara boğucaksın beni. Bir şey anlatmama izin verecekmisin.?"
Jungkook sakince Jimine baktı. Derin nefes alarak, fısıldadı.
"Seni dinliyorum anlat. Seni bölmeyeceğim. Söz veriyorum."
Jimin derin iç çekti. Sonra boğazındakı düğümü aldırmadan hırıltıyla
"Jungkook bu sabah konuşmamızı işitdiğini biliyorum. Jungkook ben seni çok seviyorum. Bunu unutma. Ama ben senin babanın oyuncağıyım. Artık 6 yıldır o bana tecavüz ediyor. Ondan kaçışım yok. Evet çekip gide bileceğimi söyleye bilirsin. Ama elinde videolarım var ve beni tehtid ediyor. Sana göstereceğini söylüyor. Ama ben....Hıçkk"
Jungkook o an Jiminin gözlerine baktı. Jiminin gözlerinden damlalar süzülüyordu. Jungkook kendine hakim olamayıp Jimine sarıldı. Jimin biliyordu bu yalnıştı. Jungkookun babasıyla yatıyordu. Ama bunu o istemiyordu. Adam onu tehtid ediyordu. Jimin Jungkooktan ayrılıp hıçkırıklı sesle
"Sen sorunu sor bende cevap vereceğim. hıçk."
Jungkook sakince
"Bu ne zamandan başladı.? Bunu bizim evde gizlin nasıl yapıyor?"
Jimin gözlerini Jungkookun yüzünden indirip sakince
"Daha sizin eve gelmeden baş..başladı. Sonra orada da devam etti. Sizin bodrum katı. O..ora..sı ses geçirmiyor. Herkes uyu...uyuduktan sonra beni zorla oraya götürüyordu. Ama artık alıştım. Be...ben sadece hu...huzur is..isti..yoo..rum. hıçk."
Jungkook ellerini yumruk yapıp sakince fısıldadı.
"Bunu bir daha yapma. Ben her şeyi artık biliyorum. Sana yardım edeceğim. O kayıtları bulacağım. Söz veriyorum. Jimin bana güven. Seni o iğrençten kurtaracağım."
Jimin hiç bir söz söylemedi. Jungkook ondan küçüktü ama tam bir korumacı sevgili gibi onu korumaya çalışıyordu. Jimin biliyordu. Jungkook onu kurtaramayacaktı. Ama en azından ona nefret etmemişti. O yüzden sadece sarıldı sevdiği adama. Onun kokusunu içine çekti. Belkide bu son olucaktı. Bir daha asla görmeyecekti minik bebeğini.
❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣
Okuyan her kese teşekkürker. Sizleri seviyorum. İyiki varsınız. Yıldıza basmayı unutmayın.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
YOU İN MY HEART.... JİKOOK
FanficTAMAMLANDI Jungkook sabah uyandığında baş ucunda sadece küçük bir not vardı. Notta yazılanlarsa sadece şunlardı "Jungkook seni seviyorum. Bunu asla unutma olurmu. Ben sadece buna mecburum gidiyorum. Bir gün bizde mutlu olucağız sakın pes etme. Sadec...