Bir az zamam geçmişti. Jungkook Jiminin her zaman yanında kalmasını istiyordu. Jiminse Jeondan korkuyordu. Jeonun onun ve Jungkookun hayatını mahvetmesinden korkuyordu. Jimin biliyordu Jeon onların ilişkisini anlarsa Jimini oradan uzaklaştıracak ve Jimin bir daha asla Jungkooku göremeyecekti.
Bir sabah Jungkook kahvaltısında yanına oturup yanlancı gülümsemeyle mırıldandı"Hyung dün öğretmen bana bir ödev verdi. Ama ben bir bok anlamıyorum. Bu gün benimle kütüphaneye gelip,bana yardım edermisin? Ya lütfen yarın ödevimi teslim etmem gerekiyor."
O an Jimin sadece içindeki kıkırtıyı saklayarak ciddi bir yüz ifadesi aldı. Sakin sesle.
"Peki Jungkook bu gün okuldan çıkınca beni bekle. Zaten aynı konular. Universitemiz aynı olunca sana bonus oldu. Kütüphaneden kitapları alıp ödevlerini yaparız."
Jungkook ve Jimin oynuyordular. Jeon ve Sonanın(Jungkookun annesi) bilmesi gerekmiyordu. Onlar zaten zaman-zaman böyle kaçamaklar yapıyordular. Her ödev yapmak aşkının sonu berbat bitiyordu. Jungkook Jiminin canını baya yakmıştı. Jimin biliyordu zaten bu ödev sevdasının sonuda berbat olucaktı. Jungkook onu sabaha kadar inletib becerecekti. Ama Jimin buna dünden razıydı zaten.
Jimin dersler bitince okuldan çıktı. Jungkook onu bekliyordu. Jimin Jungkooku görüp yanına gidecekti. Ama bir anda kolundan tutulup durdurulduğunu anlayınca yanına döndü. Mia ona yaklaşıb kısıkca
"Jimin ben senden hoşlanıyorum. Seninle çıkmak istiyorum."
Jimin Miaya bakıp tam bir söz diyeceği an Jungkook onlara yaklaştı. O an Jimin derinden iç çekip Jungkooka baktı. Jungkook Jimine tam yaklaşıp sinsice
"Hyung gidelimmi? Ödevlerim çok ağır. Yarına kadar bitirmem lazım. Kkk"
Jimin Jungkookun sinsi gülüşüne kafasını sallayıp kısıkca
"Mia benim sevgilim var kusura bakma olurmu?"
"Ah Jeon gidelim. Sen benim sonumu getireceksin. O ağır ödevlerin ne olduğunu biliyorum. Kkk"
O an Jungkook Jimini kolundan tutup kütüphaneye doğru sürüklemeye başladı. Jiminse bu yaramaza uyup onun arkasıyca gidiyordu. Hiç bir şey düşünmeden sadece sevdiyi bebeğin arkasıyca gitdi. Jeon onları uzaktan izliyordu. Ama onların kütüphaneye gidip, kitapları aldıktan sonra odalardan birine girdiğini gördü. O alçak bir az durup onlara bakmıştı. Ama Jungkook ve Jimin sadece ödev yapıyordular. Jeon bunu görünce çekip gitmişti.
Ödevler kolaydı. O yüzden çabuk bitmişti. Ödevler bitince Jungkook Jimine yaklaşıp kıkırtıyla
"Hyung ben bunu anlamadım. bunu bi kere daha anlatırmısın? Kkk"
Jimin Jungkooka baktı. Haylaz hepsini anlamıştı. Ama onu zor durumda bırakmak istiyordu. Jimin Jungkooka bakıp kısık sesle
"Neyi anlamadın Jungkook. Söyle anlatıyım."
Jungkook o an Jimine yaklaşıp kendi dudaklarıyla Jiminin dudaklarını habs etti. Sonra kenara çekilip fısıltıyla
"Bak bunu anlamıyorum Jimin. Nasıl bu kadar güzel, masum, seksi, çapkın ola biliyorsun. Hadi Jimin anlat bana."
Jimin kıkırdayarak
"Bu sadece senin için geçerli bebeğim. Başka kimse için değil kkk."
Jungkook Jiminin sözünü bitirmesini beklemeyip yeniden kapandı o dolgun dudaklara. O Jiminin üst dudaklarını dişleri arasına alıp kemiriyordu. Jiminse sadece inliyordu. Jimin haylaz ola bilirdi. Ama Jungkookla işe yaramıyordu. Jimin bir anda dudaklarını ayırıp Jungkooku itti. Kıkırtıyla Jungkookun kucağına oturunca Jungkook elini Jiminin beline yerleştirdi. Jimin dudaklarını Jungkookun boynuna gömüp oraya kendi izlerini bırakıyordu. Jimin sanki içinden biliyordu. Bu onların son sevişmesi olucaktı. Belkide bir daha bu kokunu içine çekme şansı olmayacaktı. O Jeonu iyi tanıyordu. Jeon bunu böyle bırakmayacaktı.
Jungkook Jimini kucağında rahatlayıp, kazağını çıkardı. Jiminde aynısını yapınca ikiside üstsüz kalmıştılar. Onlar bir birlerinin vücudundan gözlerini alamıyordular. İkiside adeta deliriyordular. Jimin artık dayanamayıp kendi pantalonunu ve Jungkookun pantalonunu çıkardı. Sonra sakince fısıldadı."Bana bunu yapamazsın haylaz çoçuk. Sorumluluk al. Sevişmemiz lazım acil hemde"
Jungkook kıkırtıyla
"Olur bebeğim. Sadece bu kumaşlardan kurtulalım. Ben sorumluluk alıp, seninle güzelce sevişeceğim."
Jungkook elini Jiminin boxerine götürüp, pantalonla birlikte çıkardı. Jiminde aynısını yapınca Jungkook gördüğü manzara karşılığında zevkten dört köşeydi artık. Jimin bunu fırsat bilip Jungkooku üzerine çekip kısık sesle
"Kookie delirmeğe ne dersin ha? İstiyormusun beni?"
Jungkook bu durumdan delirmişti. Hırıktılı sesle
"Evet istiyorum kkk"
Jungkook Jimini kendine çekip, öpmeğe başladı. Bir anda Jiminin sırtı soyuk zeminle buluşunca Jimin iç çekti. Jimin biliyordu. Jungkook ondan yaşça küçük olsada o her zaman semeydi. Jimin buna engel olamıyordu.
Jungkook Jiminin tüm vücudunu öperken, onu zevkten inletirken Jimin içinde anlıyordu bu onların son sevişmesi, son buluşmasıydı. O yüzden bu gecenin tadını çıkaracaktı.
❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢❢Yeni bölüm inşallah seversiniz. Yıldıza basmaya unutmayın.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
YOU İN MY HEART.... JİKOOK
FanfictionTAMAMLANDI Jungkook sabah uyandığında baş ucunda sadece küçük bir not vardı. Notta yazılanlarsa sadece şunlardı "Jungkook seni seviyorum. Bunu asla unutma olurmu. Ben sadece buna mecburum gidiyorum. Bir gün bizde mutlu olucağız sakın pes etme. Sadec...