Jungook Jimini gördüğünde aklındakı sorularla uğraşmaya başladı. Onların hepsini ona soracaktı. Ama ilk önce hangi sorudan başlayacağını bilmiyordu. Ama ilk aklına gelen soru
"Neden bu kadar güzelsin? Sen insanmısın? Yaşıyormusun?. Sesin nasıl çıkıyor?. Bu kadar güzel olmayı nasıl başarıyorsun?. Canın hiç yandımı?. Seni hiç üzdülermi?. Meleklerden daha güzelsin. Onlar seni kıskanıyormu?."
Jungkook bu soruları sorarken, o bu soruların hiç birine cevap vermemişti. Jimin Jungook sorduğu hiç bir soruya cevap vermemişti. O sadece Jungkook yüzüne bakıyor kafasını sallıyordu. Ama Jungkook nerden bile bilirdiki, Jimin bu vakte kadar hiç bir zaman konuşmamıştı. Onun konuşmasını durduran engelleyen bir şeyler vardı. Dilsizmiydi. Bilmiyordu. Ama bir şey vardı işte Jimin Jungkookla konuşmasını durduran engelleyen bir şey vardı.
Jungkookun babası çapkın biriydı. Aşırı alçak biriydı. Jungkook bu yaşına kadar çok olaylara şahit olmuştu. Babası Jungkookun 12 yaşına kadar bu eve çok çocuk getirdi. Kız erkek fark etmezdi. Bunların hepsine arkadaşımın çocuğu derdi. Ama öyle olmuyordu. Annesi DNA testi yapıyordu. Çocuklar hepsi babasının çoçukları oluyordu. Şu ana kadar Jungkookun bildigi 6 tane kardeşi vardı. Hepsinin annesi ayrıydı. Babasıysa Jungkookun babasıydı. Ama Jimin getirdiğinde Jungkook 12 yaşındaydı. Son gelen Jimin olmuştu. Jeonların evine ondan sonra kimse gelmemişti. Babası arkadaşımın oğlu dedi. Annesı artık yorulmuştu arkadaşımın oğlu adıyla eve gelen çocukların hepsinin babası Jungkookun babası çıkardı. Jimin bir şey yapmamıştı o yüzden kadın Jimini sevmişti. Sadece kısık sesle
"O da senin oğlun. Bunu inkar etme"
Ama öyle değildi. Jimin Jungkookun babasının oğlu değildi. Sadece arkadaşı kaza yapmıştı. Kazada ölmüştüler. Jimin yalnızdı. O yüzden Jungkookun babası onu evine götürmüştü. Ama o günden Bay Jeon bir daha eve çoçuk getirmemişti. Jungkookun annesi bir az rahatlamıştı. Jungook bunun arkasında bir sırr olduğunu düşünüyordu. Ama bunu nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. O yüzden susma kararı almıştı.
Aradan zaman geçiyordu. Jungkook 18ne geldiğinde Jimin 20 yaşı vardı. O zaten Jungkooklara geldiğinde 14 deydi. Genc bir ergendi. Jungook 18 vardığında Jimin 20 sindeydi, ama minik vücudu onun yaşını göstermiyordu. O öyle sakin birine benziyorduki şaşırırdın. Hiç konuşmuyordu suskundu. Ama o gece her şey deyişmişti. Jimin Jungkookun ona gizlin baktığını görünce sırıtmıştı. Sonunda istediği olmuştu. Jimin Jungkookun odasına gelip konuşmak istediğini söyledi. Jungkook karşı çıkmadı. Çünki kardeşi gibi görüyordu Ama bunun yalan olduğunu bir tek kendisi biliyordu. Ondan gizlin hoşlanıyordu. Maalesef Jiminde Jungkooku öyle görmüyormuş. Jimin odaya girdiğinde Jungkook şaşkındı. Jimin ona yaklaştı. Kulağına nefesini vererek kısık sesle
"Sen benim hoşuma gidiyorsun. Senden hoşlanıyorum. Sen ne düşünuyorsun?"
Jungkook sadece ona bakıyordu sonra sakince
"Biz kardeşiz Jimin"
O an Jimin kahkaha atdı. Sonra muzip sesle
"Hayır biz kardeş değiliz. İnanmıyorsan DNA testi yaparız. Ama biz kardeş değiliz buna adım kadar eminim."
İnanmamıştı Jungkook. Test yapacaktılar. Ama bir şartla. Cevaplar çıkmadan önce cevap verecekti Jungkook. Jungkook sadece kafasını salladı. Jimin sakince
"Beni sadece kardeş gibi mi görüyorsun. Yoksa benden etkileniyormusun."
Yalan söyleyemiyordu Jungkook. Jiminin yüzüne bakınca ne söylesede olmuyordu. Yalan söyleyemiyordu. Zaten 6 yıldı onlarla yaşıyordu. 6 kocaman yıl olmuştu artık. Ona kardeş diyordu. Ama kardeş gibi görmüyordu.
Sorunda buradaydı işte.
Büyük kardeşim falan filan işte. Ama bu bir palavraydı. 16sına bastığında ondan hoşlandığını anlamıştı Jungkook. Vücudu Jungkooktan küçüktü. Ama kasları vardı. Kalça kasları, karın kasları. Jimin Jungkookun önünde soyunduğunda Jungkook yutkunarak bakardı ona. Jiminse bunu görünce kahkaha atardı. Evet Jungkook Jiminden etkileniyordu. Bunu saklayamazdı. Yüzüne baktığı anlarda hiç saklayamazdı Jungkook. Jimin pek konuşan bir tip değildi. Ama kurnaz, asi, çapkın ve baya baya kaba biriydi. Bir şeyi söylermi, sonuna kadar söylerdi. Gerisine bakmazdı. Jungkook o gün ona itiraf etmeli olmuştu. Ondan etkilendiğini söylemeli olmuştu. Ama itiraf etdiği için pişman olmuştu. Jimin sonucu beklemeden ona sarılmış onu öpmüştü. Jungkook yalnış yaptığını sanıyordu ama öyle değildi. Jimin Jungkookun ondan hoşlandığını biliyordu. Kendisi de Jungkooktan hoşlanıyordu. O gece aralarında yaşananlar bir seks olmasada ön sevişme olduğunu söyleye biliriz. Bu yaşananlar Jungkooku baya yükseliş vermiş. Sonraysa onu rahatlatmıştı. Evet Jimin korkunc biriydi. Her kes onu isterken, o kimseni istemiyordu. İstediği bir tek Jungkooktu. Nedenini Jungkookta bilmiyordu ama, öyleydi işte. En iyisi onlar kardeş deyildiler. Jimin bundan eminlikle konuşmuştu o gece. Bu harika haberdi. Ama en korkuncuysa Jimin çapkın biriydi. Jungkooktan başka her kesten hoşlanıyormuş gibi davranan biriydi. Kızlar ona, asıldığında itiraz etmezdi. Onlarla,eğlenirdi. Yatağa kadar gitmesede onlarla güzelce zaman geçirirdi. Buysa Jungkooku çok fena üzüyordu maalesef. Jungkook ne yapacağını bilmiyordu.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Yeni kitapla geldim. İnşallah seversiniz. Okurken yıldız basmayı unutmayın. Sizleri seviyorum.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
YOU İN MY HEART.... JİKOOK
Fiksi PenggemarTAMAMLANDI Jungkook sabah uyandığında baş ucunda sadece küçük bir not vardı. Notta yazılanlarsa sadece şunlardı "Jungkook seni seviyorum. Bunu asla unutma olurmu. Ben sadece buna mecburum gidiyorum. Bir gün bizde mutlu olucağız sakın pes etme. Sadec...