LARRY STYLINSON GERÇEK Mİ?
Harry, manşeti okuduktan sonra titreyen ellerini sabit tutmaya çalıştı. Ama bunu başarmak imkansıza yakındı, soğuk soğuk terler dökerken gazetenin ilgili sayfasını açtı ve yazılan metni okumaya koyuldu.
Geçtiğimiz gece My Policeman ekibinin katıldığı programda Harry Styles'ın ifadeleri, hayranların aklına "Larry Stylinson gerçek miydi?" sorusunu getirdi. Sunucunun ten uyumuyla ilgili sorusuna "Louis ile her gece deneyimlerdik." yanıtını vermesinin ardından yayını terkeden Styles, tüm gözlerin eski grup arkadaşı Louis Tomlinson'a çevrilmesine sebep oldu. Tomlinson, konuyla ilgili sessizliğini koruyor.
Ellerinin titremesi daha da artmıştı işte. Neden yanlış şeyler yazıyorlardı, o yayını terk etmemişti ki!
Gazeteyi bir kenara bırakıp bugün yayımlanan popüler dergiyi eline aldı ve daha kapağına bakarken kusacak gibi oldu.
ENDIŞELENME HARRY, ZATEN BILIYORDUK!
İnsanların gözüne sokmak adına kocaman puntolarla yazılan yazının hemen yanında Harry ve Louis'nin konserde sarılırken çekilmiş fotoğrafları vardı.
Harry hızla sayfaları karıştırdı ve ilgili sayfayı bularak incelemeye koyuldu. Bu haber için 4 sayfa ayırmışlardı. Harry, bir cümleyi 4 sayfada anlatacak ne bulduklarını merak ediyordu. Ancak incelemek için yeterli gücü kendinde bulamıyordu.
Vücudu o kadar titriyordu ki, telefonun cebinde titremesini neredeyse hissedemeyecekti. Korkuyla cebinden çıkardı ve menajeri tarafından kendisine gönderilen linke tıkladı.
"Benim ilk gerçek aşkım Louis Tomlinson'dı."
Videoyu izlediği anda tepesinden kaynar sular dökülmüştü. Henüz bir çocukken söylediği bu cümle, bugün aleyhine delil olarak kullanılıyordu ama Harry buna şaşırmazdı. Çünkü uyandığı andan beri eski yaptıkları onu avlıyordu.
Korkuyla videoyu devam ettirdi ve arkadan gelen sese kulak verdi.
"Dünkü itiraf, Harry Styles'ın ilk itirafı değildi!"
Başı dönerken devamını dinleyecek gücü kendimde bulamamıştı. Ama seneler önceki videosu devam etmeye başlayınca Harry yeniden dinlemeye başladı.
"Louis Tomlinson senin hakkında ne düşünüyor?"
Kameranın arkasından soruyu yönelten kadına bakıp kendinden emin bir şekilde kafasını sallayan küçük Harry'nin vereceği cevabı hatırlamıyordu. Hatıramak da istemiyordu. Geçmişin bu şekilde önüne serilmesi ve gerçekmiş gibi lanse edilmesi ona hiç doğru gelmiyordu.
Korkusunun bir çözüm olmayacağını anlayıp videoyu devam ettirdi.
"Karşılıklı, biz bunu tartışmıştık."
Gözlerini sıkıca yumdu ve telefonu gelişigüzel bir yere fırlattı.
"Konuyla ilgili yorumda bulunmayan Louis Tomlinson, iddiaları doğruluyor gibi görünüyor."
Telefondan ses gelmeye devam ederken kısa bir çığlık attı ve yere çöktü.
Nasıl böyle bir hata yapabilmişti?
Larry Stylinson durumu onlar daha çocukken çok sevimliydi. Ama tüm dünyanın gözleri onların üzerindeyken yapılması en doğru şey, bu duruma prim vermemekti. Her ikisi de bunu sağlamak için senelerce uğraşmışlardı ve gerçekten de başarılı olmuşlardı. Hayranlar büyük bir dirençle bu ikiliden vazgeçmeyi reddetseler de, yine de tam anlamıyla kanıtlayamıyorlardı da.
Louis ile her gece deneyimlerdik.
Harry, söylediği bu cümle her karşısına çıktığında kendini öldürmek istiyordu. Bunu nasıl canlı yayında söyleyebilmişti?
Telefonu tekrar titrediğinde bu sefer açmayacaktı. Menajeri 3 dakikada bir onu arıyor ve durumlardan haberdar ediyordu. Ne yapacaklarının planını yapmak istiyordu ama Harry bunun için hazır hissetmiyordu.
İnkar et!
Şakaydı de!
Yanlış isim söyledim de!
Gece konserlerindeki sarılmalardan bahsediyordum de!
Menajerinin her arayışta paylaştığı parlak fikirleri Harry geri çeviriyordu. Belki bunları yayın esnasında yapsa inandırıcı olabilirdi. Ama Harry, o kelimeleri söyledikten sonra yaşadığı şokla direkt menajerine bakmıştı ve olayı devralmasını istemişti. Menajeri ona bir şeyler söylemesi için işarette bulunuyordu, ama Harry öylesine şaşkındı ki ağzını dahi açamıyordu.
Menajeri, yapımcının kulağına eğilip bir şeyler fısıldadıktan sonra yapımcı mikrofonuna doğru konuştu ve tam da o anda sunucu oluşan sessizliği bozdu.
"David, sen biriyle ten uyumu deneyimledin mi?"
Yapımcı bunu yapmıştı, çünkü menajeri tarafından programını sona erdirecek büyüklükte tehditlere maruz bırakılmıştı. Bu olayın üzerine gitmenin reyting rekorları kırdıracağını bilse de, alamayacağı risklerin altına imza atmak istememişti.
Telefonu tekrar titrediğinde bir hışımla yerinden kalktı ve yerdeki telefonu eline alarak cevapladı.
"Bu sefer ne var!"
Bağırdığı için nefes nefese kalmıştı.
"Harry."
İsmini söyleyen bu ses, uzun bir süredir duymadığı ve oldukça uzun bir süre için de duymak istemediği birine aitti. Elleri buz kesip bedeni uyuşmaya başlarken nefesi de kesilmişti.
"Louis."
× × ×
Merhaba, ilk kez taslaktaki Larry kurgularımdan birini paylaşıyorum ama hiçbir çatışma durumunun içine girmek istemiyorum. Bu konuda uzun uzun konuşma yapmak da istemiyorum açıkçası, sadece bunun bir KURGU olduğunu unutmayalım. Tek isteğim benim kurgularımı ilgisini çeken okusun, çekmeyen de lütfen usulca çıksın hiç tartışmayalım🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skin Harmony | Larry Stylinson
Fanfic"Tom ve Patrick arasındaki ten uyumunu kendi hayatlarınızda hiç deneyimlediniz mi?" Sunucunun sorusu bittiği anda Harry aklından geçen ilk şeyi, mantık süzgecinden geçirmeden öylece söyleyivermişti. "Louis ile her gece deneyimlerdik." Sunucu, stüdyo...