Gᴇɴᴛᴇ, ᴀɪɴᴅᴀ ɴᴏ ᴀssᴜɴᴛᴏ sᴏʙʀᴇ ᴏ Mɪɢᴜᴇʟ, ғɪᴄᴏ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴀ, ᴇ́ ᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ ʜᴏʀʀɪᴠᴇʟ, ᴍᴇ sɪɴᴛᴏ ɪᴍᴘᴏᴛᴇɴᴛᴇ, ᴀᴘᴇsᴀʀ ᴅᴀ ᴄᴜʟᴘᴀ ɴᴀ̃ᴏ sᴇʀ ᴍɪɴʜᴀ, ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ sᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s sᴇ sᴇɴᴛᴇᴍ ᴀssɪᴍ, ᴍᴀs ᴘʀᴀ ᴍɪᴍ ᴇ́ ᴜᴍᴀ ᴅᴀs ᴘɪᴏʀᴇs ᴄᴏɪsᴀs.
Pᴇssᴏᴀs ᴄᴏᴍᴏ Mɪɢᴜᴇʟ ɴᴀ̃ᴏ ᴅᴇᴠᴇʀɪᴀᴍ ᴘᴀssᴀʀ ᴘᴏʀ ᴇssᴇ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ sɪᴛᴜᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ, ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ ᴅᴇᴠᴇʀɪᴀ, ᴀʟᴇ́ᴍ ᴅᴇ ᴅᴇsʀᴇsᴘᴇɪᴛᴏsᴏ ᴇ́ ɴᴏᴊᴇɴᴛᴏ ᴘʀᴀ ᴄʀʟʜᴏ.
Nᴀ̃ᴏ ᴀᴅɪᴀɴᴛᴀ ᴇᴜ ᴠɪʀ ᴀǫᴜɪ, xɪɴɢᴀʀ ᴛᴏᴅᴏs ᴇssᴇs sᴇᴍ ᴄᴇʀᴇʙʀᴏ, ᴘǫ ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴀɪ ᴀᴅɪᴀɴᴛᴀʀ, ᴇ ᴇ́ ᴇxᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴏǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴅᴏ́ɪ, sᴀʙᴇʀ ǫᴜᴇ ᴍᴇsᴍᴏ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴏ ᴘᴏssɪᴠᴇʟ ᴇ ɪᴍᴘᴏssɪᴠᴇʟ, ᴀs ᴘᴇssᴏᴀs ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ᴛᴏᴄᴀᴍ.
Sᴏᴜ ᴏ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ ᴘᴇssᴏᴀ, ǫᴜᴇ ᴅᴇᴛᴇsᴛᴀ ᴠᴇʀ ᴀ ᴛʀɪsᴛᴇᴢᴀ ᴅᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs, ᴍᴇ sɪɴᴛᴏ ɴᴀ ᴏʙʀɪɢᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴍᴇ ғᴀᴢᴇʀ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇ, ᴛᴇɴᴛᴏ ᴀᴊᴜᴅᴀʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ ᴘᴏssᴏ, ᴇ ᴇᴜ ᴘᴇᴄ̧ᴏ ᴀ Dᴇᴜs ᴇ ᴏ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴛɪʀᴀʀ ᴀs ᴅᴏʀᴇs ᴅᴇʟᴇs ᴇ ʙᴏᴛᴀʀᴇᴍ ᴇᴍ ᴍɪᴍ.
Sᴇɪ ǫᴜᴇ ᴀ ᴄᴜʟᴘᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴍɪɴʜᴀ, ᴍᴀs ᴀɪɴᴅᴀ sɪᴍ ᴍᴇ sɪɴᴛᴏ ᴘᴇ́ssɪᴍᴀ. Eᴜ sᴇɪ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴀɪ ᴀᴅɪᴀɴᴛᴀʀ, ᴍᴀɪs ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ ᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴏɴᴅᴇ ғᴏʀ ᴘʀᴇᴄɪsᴏ.
Sᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ᴜᴍ ᴅᴏs ᴠᴀ́ʀɪᴏs ʀᴇsᴘᴏɴsᴀ́ᴠᴇɪs, ᴛᴀɴᴛᴏ ᴘᴇʟᴏs ʜᴀᴛᴇs, ǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴘᴇʟᴏs ᴀssᴇ́ᴅɪᴏs, ᴘғᴠʀ ᴘᴀʀᴇᴍ, ɢᴇɴᴛᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s sᴀ̃ᴏ ᴍᴀʟᴜᴄᴏs? ᴇ́ ᴜᴍ ᴀᴅᴏʟᴇsᴄᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ 15 ᴀɴᴏs, ᴇ́ ᴀ sᴀᴜ́ᴅᴇ ᴍᴇɴᴛᴀʟ ᴅᴇʟᴇ, ᴇ́ ᴀ ғᴀᴍɪ́ʟɪᴀ ᴅᴇʟᴇ.
Aᴛᴇ́ ᴏs ɪʀᴍᴀ̃ᴏs ɢᴇɴᴛᴇ, ɪssᴏ ᴇ́ ɴᴏᴊᴇɴᴛᴏ ᴘʀᴀ ᴄᴀssᴇᴛᴇ, ᴇ́ ᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇʟᴇ ᴇᴍ ʀɪsᴄᴏ, ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ sᴇ sᴀʙᴇᴍ ᴍᴀɪs ɪssᴏ ᴏᴄᴀsɪᴏɴᴀ ʙʀɪɢᴀs ᴇ ғʀᴜsᴛʀᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs, ᴛᴀɴᴛᴏ ᴘʀᴀ ᴇʟᴇ, ᴄᴏᴍᴏ ᴘʀᴀ ғᴀᴍɪʟɪᴀ.
Eɴᴛᴀ̃ᴏ sᴏ́ ᴘᴀʀᴇᴍ, PAREM, ɪssᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍ ғɪɴᴀʟɪᴅᴀᴅᴇ ɴᴇɴʜᴜᴍᴀ, sᴏ́ sᴇʀᴠᴇ ᴘʀᴀ ᴅᴇsɢʀᴀᴄ̧ᴀʀ ᴏ ᴘsɪᴄᴏʟᴏ́ɢɪᴄᴏ ᴅᴇʟᴇs.
Pᴀʀᴇᴍ ᴅᴇ ᴀssᴇᴅɪᴀʀ ᴏ Mɪᴋᴇʏ, sᴇᴜs ɪʀᴍᴀ̃ᴏs, ᴏᴜ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴘᴇssᴏᴀ ᴅᴏ ᴄᴀsᴛ. Qᴜᴇᴍ ᴇsᴛᴀ́ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ɪssᴏ, ᴅᴇᴠᴇ ᴛᴇʀ ᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴀᴍᴀʀɢᴜʀᴀᴅᴀ ᴀᴏ ᴘᴏɴᴛᴏ ᴅᴇ ɢᴏsᴛᴀʀᴇᴍ ᴅᴏ sᴏғʀɪᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴀs ᴘᴇssᴏᴀs, ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴏᴜ ʟʜᴇ ᴅᴇsᴇᴊᴀʀ ᴏ ᴍᴀʟ, ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴜᴍ ᴅɪᴀ ᴀ ᴊᴜsᴛɪᴄ̧ᴀ sᴇʀᴀ́ ғᴇɪᴛᴀ.
Oʙʀɪɢᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴠᴏᴄᴇ̂s ǫᴜᴇ ᴅᴇғᴇɴᴅᴇᴍ ᴇʟᴇ sᴇᴍᴘʀᴇ, ɪɴᴄʟᴜsɪᴠᴇ ᴇssᴀs ᴄᴏɴᴛᴀs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴏ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇғᴇɴᴅᴇʀ ɴᴏssᴏ Mɪᴋᴇʏ.
Vᴏᴄᴇ̂s sᴀ̃ᴏ ɪɴᴄʀɪᴠᴇɪs. E ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴇsᴛᴀʀ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴀǫᴜɪ ᴘʀᴀ ᴅᴇғᴇɴᴅᴇʀ ɴᴏssᴏ Mɪᴋᴇʏ🤍
VOU FAZER O IMPOSSIVEL PRA TE VER SORRIR 🤍
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝗧𝗛𝗘 𝗕𝗟𝗔𝗖𝗞 𝗙𝗢𝗡𝗘 | ᶦᵐᵃᵍᶦⁿᵉˢ
Fiksi Penggemar𝗦𝗼́ 𝗹𝗲𝗻𝗱𝗼 𝗽𝗿𝗮 𝘀𝗮𝗯𝗲𝗿 📞🎬 𝗩𝗲𝗻𝗵𝗮 𝘀𝗲 𝗶𝗹𝘂𝗱𝗶𝗿 𝗳𝗲𝗶𝘁𝗼 𝗯𝗮𝗯𝗮𝗰𝗮, 𝗽𝗲𝗹𝗼𝘀 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗮𝗴𝗲𝗻𝘀 𝗲 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗿𝗼𝘀 𝗱𝗼 𝗰𝗮𝘀𝘁 𝗱𝗲 𝗧𝗯𝗽💘 ⚠️PROCESSO DE REESCRITA⚠️