Apa: HOL A PICSÁBAN VAGYTOK?
Anya egyből villanyt kapcsol és rohan ki apához.
Anya: Hol voltál egész nap? A gyerekek kerestek is.
Apa pofon csapja anyát.
Ahogy az ütést halljuk ahányan vagyunk felpattanunk és a konyha felé vesszük az irányt. 2 bátyám egyből letámadja apát.
Én anyához rohanok aki a földön van És megint előjöttek a Tourette szindróma tünetei anya hirtelen mozgásokat csinál. Ütni kezdi magát teljes erejével. Én és Ryan nagy nehezen lefogjuk. Elfutok a gyógyszerekért ahogy beadjuk anyának anya lenyugszik.
A fiúk is leültetik a nappaliba részeg apánkat az egyik fotelre.
Ryan anyát elkíséri a szobájába, hogy pihenjen.Alexander: MIÉRT CSINÁLOD EZT VELÜNK? FŐLEG ANYÁVAL?
apa: NE POFÁZZ NEKEM! AZ APÁD VAGYOK!
A kiabálás már kihallatszik az utcára is.
Ryan vissza jön és közli velem, hogy anya ilyen hangzavarban nem tud pihenni.
Ryan látja rajtam, hogy kivagyok és hozzám búj hátulról.- Elég legyen! Fejezzétek már be!
Apa: Ne szólj bele a férfiak dolgába!
Apa feláll és felém indul. Én a sírás szélén állok. Rám néz. Látom, hogy tiszta vörös a szeme.
Apa: Nagyon idegesítő vagy!
Egy pisztolyt emel fel ami bizonyára Alexé volt csak ellopta tőle.
A fejemhez tartja. Egyre nehezebben veszek levegőt a könnyeim elhagyják a szemem.Alexander, Alex: Apa elég! Álj le! Semmit nem ártott neked! Tedd le a pisztolyt! Rád hívom a zsarukat!
Ryan szintén elővesz egy fegyvert és apa fejéhez tartja.
Ryan: Tegye le a fegyvert!
Szemrebbenés nélkül mondta. Ilyenkor olyan helyes...
Apa: Szép! Az egyik vendéged a fejemhez tart egy pisztolyt. Azt hiszi ő az egyetlen számodra?😂 Tudom, hogy egy prosti vagy!
- Nem vagyok prosti!
Ütöm ki a kezéből a fegyvert majd az apámat vágom orrba.
Alex azonnal felveszi a fegyvert és el is teszi. Ryan ugyan igy tesz.Alexander: Takarodj Ebből a házból George!
Apa: Nem dobhatsz ki a saját házamból.
Alexander: De igen! Mert rátámadtál a húgomra pisztollyal. Feldoblak a zsaruknak és mi mind vállaljuk, hogy minket is lecsukhatnak.
Apa magától sétál ki.
Én még mindig nehezen veszem a levegőt. De Ryan a mellkasához szorít így megnyugszom. Alex és Alexander is csatlakozik az öleléshez.
Nálunk ez egy átlagos nap. Ez a Halemendes család.🤍
YOU ARE READING
Gettó Élet
AdventureA Halemendes család története. Főszerepben Bonnie. Úgy érzi, hogy minden nap harcolni kell azért, hogy életben maradjon. A családja katasztrófa de mégis szereti. Legjobb barátja vagy szerelme? A környék igazán veszélyes csak úgy mint maga a lány. Va...