Reggel arra keltem, hogy majd betöri valaki az ajtót annyira kopog. Amikor felébredek mivel senki nem hajlandó ajtót nyitni oda sétálok.
🚪
- Jó reggelt! Segíthetek valamiben?
A kigyúrt állat csak végig nézett és nagy nehezen megszólalt.
- Gondolom te George lánya vagy! Hol van?
- Ma még nem jött haza. Fogalmam sincs hol van.
- Ha találkozol vele, üzend meg neki, hogy kerestem!
- Oké oké.
Bizonyára megint azt hitte, hogy a pia ingyen van. Azért kereste megint ilyen hatalmas állat. Vissza megyek szobámba ahol Ryan még az ágyamban békésen alszik.
Én a smink asztalomhoz ülök és az arcommal kezdek foglalkozni. Miután kész vagyok Ryan még mindig alszik így ruhát keresek. Viszont nem találtam tisztát így kénytelen voltam Alexander szobájából szerezni valamit amíg ő lent reggelit csinál a konyhában.
Majd amikor úgy érzem az illatokból, hogy kész a reggeli elsétálok a konyhához.Alexander: Jó reggelt!
- Viszont!
Ülők le az asztalhoz.
- milyen finom kaját csináltál nekem?
- Sosem segítesz így semmilyent sem érdemelsz de azért csináltam.🙄
Rakja elém a teljesen megpakolt szendvicset.🤤
- Várj!! Mielőtt enni kezdesz szólj Alexnek és ha a pasid is kér akkor neki is szólj.
- Nem a pasim!
- Akkor miért viselkedtek úgy mintha együtt lennétek?
- Csak ugy. De csak barátok vagyunk.
- Jó jó. De ne legyen pulya mert titeket is nehéz eltartani.
-🖕🏾🖕🏾
Felmentem és először Alexnek szóltam aki épp a pisztolyt fényezgette.
🚪✊🏽✊🏽✊🏽
- Alex! Gyere kajálni!
Nyitok be nagy erővel. Alex megijed és rám szegezi a fegyvert majd lő is. Szerencsére mellém.
Alexander és Ryan befutnak a szobába a pisztoly dörrenésére és a sikítás hangra.Alexander: Mi az istent csinálsz???
Alex: véletlen volt. A frászt hozta rám!
- Te meg rám seggfej!
Ryan fut oda hozzám és ölel át.
Ryan: Eltalált?
- Nem.
Alexander: Jolvan idióták vagytok mind. Gyertek le kajálni én szólok anyának. Miután ettünk megkeressük apát.
Minden úgy volt ahogy Alexander eltervezte.
Amióta Apa alkoholista és elhanyagolja a családját, Alexander gondoskodik rólunk. Még anyáról is. Hihetetlen, hogy mindent megcsinál. Felnézek rá még akkor is ha azt a pénzt amiből élünk nem tisztességesen szerzi meg.
Miután ettünk Ryan haza ment. Anya takarítani kezdett. Én, Alexander és Alex elmentünk megkeresni apát. Igazából nem kellett nagyon keresni. A kocsmában iszogatott. Megint hitelre... Alexander kint maradt mivel őt már kitiltották. Alexnek még egy húzása van. Engem pedig szívesen látnak. De őszintén mint egyszem fiatal lány nem szívesen járok oda. Csak a testvéreim társaságában megyek oda be.
Apa: Még egy felest légyszíves! Írja a többihez.
- Apa! Már megint iszol!
Apa: Már megint az életembe szóltok??? Van okom inni van egy idegrángásos feleségem, 2 börtöntöltelék fiam és egy semmire való lányom.
- Ha velünk lennél talán nem lenne ez.
👥: Kis lány! Nyugi! Inkább igyál valamit velünk.
- Apa! Menyünk haza!
- Dehogy megyek! Szerintem még ott tartunk hogy én parancsolok nektek nem ti nekem. Szóval húzzatok haza!
👤: Kislány nyugodj le! Meghívlak valamire...
Ez az ember egyre jobban közeledett felém és taperolni kezdett.
Az apám csak végig nézte...Alex: Ne érj hozzá, mert szét ütlek!
Szedi le rólam Alex majd lökdösni kezdi.
Pultos srác: Héj! Utolsó esély!!!
Alex: Kiteszed a lábad innen és levadászlak. Kitaposom a beled!
Apa:😂😂😂
A ribanc húgod miatt verettetnéd meg magad. Te sem vagy normális fiam!Alex: Hogy beszélsz a saját gyerekeidről? Utánad jöttünk mert aggódtunk érted! De minket egy életre elfelejthetsz George!
Alex megfogja a kezem és az ajtó felé húz.
Alexander: Mi történt?
Alex: Fogd be! Húzzunk haza!
Alex feldúltan indul meg haza, minket lehagyva.
Alexander: Mit mondott neki apa?
- Miattam húzta fel magát. Egy alak elkezdett engem taperolni.
És...- Ki volt az?
- Nem tudom. De Alex nekiment de a pultos figyelmeztette az utolsó esélyére.
Apa meg kinevette és annyit mondott, hogy nem normális hogy a ribanc húga miatt keveri magát bajba. Alex ezen akadt ki.- ... Az apánk egy igazi barom.
Könnyezik be Alexander.Őt viselte meg legjobban apa. Meg igazából anya is. Neki a szüleink nyújtották a támaszt. Most, hogy nincsenek úgy velünk ahogy kellene, már csak értem és Alexért van itt.
Amikor haza értünk bevonultam a szobámba. Énekelni kezdtem. Mindig megnyugtat és szeretek énekelni, zenét írni.
Anya és apa mindig azt mondták, hogy inkább hagyjam a kornyikálást. Nagyon hamis és fülsüketítő.
A bátyáim támogatták, hogy énekeljek. Szerintük simán lehetnék énekes ha kiadnám a dalaim. Igazából nekem a bátyáim véleménye fontosabb és még Ryan is úgy gondolja ahogy a 2 bátyám.Este felé jár már az idő.
Mi a nappaliban nézzük a foci meccset Alexanderrel, Alexal és Ryannal. Én Ryan ölében fekszem. Alexander elterülve a kanapén a telefonját nyomkodja fekete pulcsiban kapucni pedig a fején. Alex popcornt eszik és colát szürcsölget.
Nagy volt a csend. Csak a tv szolt. De sötét volt az egész házban már kint is kezdett lemenni a nap. Amikor valaki kinyitja az ajtót és torka szakadtából üvölteni kezd.
ESTÁS LEYENDO
Gettó Élet
AventuraA Halemendes család története. Főszerepben Bonnie. Úgy érzi, hogy minden nap harcolni kell azért, hogy életben maradjon. A családja katasztrófa de mégis szereti. Legjobb barátja vagy szerelme? A környék igazán veszélyes csak úgy mint maga a lány. Va...