Másnap furcsa módon magamtól és nyugodtan ébredek. Ezt is megéltem, hogy végre valaki nem kelt fel. Szép lassan felülök az ágyra. Ryan hatalmas pólóját használtam pizsómának.
Ryan is nyugodtan alszik ráadásul nagyon cukin.🥺Nem akarom felébreszteni de nem bírom ki, hogy ne ölelgessen meg.
Így hát megölelem és egy puszit kap arcára.- Jó reggelt! Te mit csinálsz?
- Tök cukin aludtál. Ezért köcsög akartam lenni és felébreszteni.
Természetesen nem állt szándékomban felébreszteni de nem mondhattam el neki, hogy legszivesebben lesmároltam volna miközben aludt.
- Most nézem jó a pólód!
- igaz?😁
Amikor Ryan mellett fekszem és legalább 1 percen keresztűl néztük egymást Alex rohan be a szobámba.
🚪
- úristen hol van? Hol van?
Kutatni kezd a szekrényemben.
- Alex te mit keresel az én szobámban?
- Apa ránk hívta a zsarukat máma reggel.
- Micsoda? Miért??
- Alexander nem birta lefékezni magát és szinte fél holtra verte.
Most el kell tüntetni MINDENT!Mondja teljesen kétségbe esve és tovább kutat a dolgaim között.
- Még mindig nem értem mi köze a szobámnak ehhez?
- itt rejtettem el egy csomag LSD-t
- Ó szóval te voltál...
- Hol van???
Máma elkell adjam mert agyon vernek ráadásul a rendőrök elött kell megtaláljam.- Abból már nem adsz el semmit!
Már megtettem helyetted.- Mi???
De engem megölnek.Néz rám kétségbeesetten.
- Nem tudtam hogy a tiéd és minek az én szobámba rejted?
-Az enyémbe nem volt már hova. Alexander megfolyt anya pedig nem tudja, hogy diler vagyok.
De akkor megyek keresek tovább.
Mindent eltüntetek.- Várj! Alexander hol van?
- A fürdőben nem hallod?
Mindenki elhallgat és csak ordibálást és ütés hangokat hallok. Gondolom/ remélem a falat veri.
Kiszaladok hozzá és bekopogok.
- Alexander! Kérlek engedj be! Beszélnünk kell!
Kinyitom az ajtót...
Fehér keze vérben úszik...
Kapkodja a levegőt. A szekrényen támaszkodva nézi magát a betört tükrön.- Alexander! - futok oda hozzá.
Mit csinálsz? Add ide a kezed. Teszem a csap alá és vizet engedek rá. Előveszem a szemöldök csipszeszem, hogy eltüntessem a szilánkokat a kezéből. Ő csak komoly arcal nézi, hogy mit csinálok vele.- Ez fáj!
- Persze, hogy fáj. De mindjárt jobb lesz!
- Apa le fog csukatni.
Mondja könnyes szemekkel és lehajtott fejjel.
- Nem fog! Nem engedem! Te szépen itt maradsz!
- Figyelj! Ha lecsuknak ne engedd, hogy Alex hülyeséget csináljon! Apát ne engedjétek be a házba és anyára nagyon vigyázzatok!
- NEM CSUKNAK LE! Ha kell én segítek megszökni de én nélküled nem bírnám ki élve ezen a helyen.
Ölelem meg Alexandert. Már bekötöztem a kezét és minden apró szilánkot kiszedtem a kezéből.
Alex is bejön a fürdőszobába.
Alex: Eltakarítottam mindent... elvileg
Alexander: szuper vagy öcsi!
Öleli meg és bele borzol a hajába.- veled mi lesz Alexander?
Alexander: nem tudom. De tartsd magad ahhoz amit mondtam!
🚪✊🏽✊🏽✊🏽
Ryan: Majd én kinyitom.
👮🏻♂️: jónapot! Alexander Halemendest keressük. Itthon van?
Ahogy meghallottam a rendőröket megijedtem. Pánikba estém, hogy elvihetik a bátyám.
Elmentem az ajtóhoz.-Sajnalom de nem tartózkodik itthon!
Alexander elősétál.
- itt vagyok!
A rendőrök letámadják őt.
...
Megint végig kell néznem. Végig kell néznem, hogy a bátyám szenved. Lefogták őt és bilincsbe rakják. Megszorították a kezét... vér ömlik belőle. A kötszer átázik...
Én meg csak nézem...
Nem!
A szemem könnyekben úszik.👮🏻♂️- jógában áll hallgatni! Minden amit mond felhasználható maga ellen a bíróságon!
Kiviszik az ajtón...
Én utána futók és torkom szakadtából üvöltök miközben ráugrom az egyik férfira aki a bátyámat viszi. Teljes erőmből ütni kezdem.- Engedje el! Hagyják békén! Nem csinált semmit!!!!
A másik férfi megpróbál leszedni a társáról. Addig Alexander ott áll. Nem szalad el. Pedig megtehette volna. Bár akkor még nagyobb bajban lenne.
Én ütöm, rúgom mind a kettőt míg az egyiknek sikerül bilincset húznia a kezemre.👮🏻♂️- akkor jössz velünk te is!
A rendőr orrából ömlött a vér.
Tudom, hogy nekik ez a munkájuk. De miért mindig az én családom?- kérem engedjék el a bátyám. Én vertem meg apámat! Ő csak engem akart védeni.
👮🏻♂️ a bátyádbol előbb kinézem.
- magukkal is elbántam.
Alexander: fogd be! TE idióta nem csináltál semmit mégis mellettem ülsz a rendőr autóban. A család többi tagjára nem gondolsz? Ha én nem vagyok ott akkor már csak te tudsz kontrollt tartani!
Én semmit nem mondok. Inkább csak lehajtom a fejem.
Igaza van. De nem akarom, hogy megint lecsukják.
YOU ARE READING
Gettó Élet
AdventureA Halemendes család története. Főszerepben Bonnie. Úgy érzi, hogy minden nap harcolni kell azért, hogy életben maradjon. A családja katasztrófa de mégis szereti. Legjobb barátja vagy szerelme? A környék igazán veszélyes csak úgy mint maga a lány. Va...