A bíróságra visznek minket. Ahol ott van apa is mellete és mellettünk is van egy ügyvéd. Nekünk kijelöltek. Apa fizetett.
A végén az lett a döntés, hogy Alexander 2 hónapot kap. Én még többet is kapnék talán 3 évet is. Hallgatásért és mert neki támadtam 2 rendőrnek. De végül elnézték és elengedtek mert a 2 rendőr nem jelentett fel mert csak a bátyámat védtem és ez az 1. Bűncselekményem Így elnézik a hallgatásom.
Alexanderrel már nem találkoztam a bíróság után.
Kint kellett várnom Ryanre.
Ryan ahogy meglát oda fut és a nyakamba ugrik.- Te hülye! Bele gondoltál mi lenne velem nélküled?
- ne haragudj!
Sok idő után haza értünk. Már kint is sötét és hideg volt. Jelezte az idő, hogy közeledünk a télhez.
Amikor majdnem haza értünk Alexet láttam az utcán.
- az ott Alex?Ryan: igen ő az.
- Jól látom iszik?
Rohanók hozzá.
- Alex! Gyere be.
Alex: Nem megyek! Lecsukatom magam hogy a bátyámmal legyek. Nélküle össze omlik ez az egész család.
- 2 hónap és haza jön. Addig el leszünk valahogy. Gyere.
Megfogom a kezét de ő kirántja.
Beszéde közben szemein láttam hogy pirosak. Talán még füvezett is össze vissza dölöngél és közeledik felém.
- Nem! Nélküle nagy gondok lesznek. Nem vagyunk biztonságban. Ne tudd meg mennyi mindent tett azért nap mint nap, hogy biztonságba legyünk. Most ki fog minket megvédeni?
Néz mélyen a szemembe.
Alex: az alkoholista Apánk?
Vagy talán a beteg anyánk?
...
Nélküle halottak vagyunk.- fogd már be! Úgy állítod be mintha én lennék a hibás.
- MERT TE VAGY!
Ha te nem lennél minden jobb lenne.- Kösz!
Könyeket törlöm a szememről és besétálok a házba. Ryan pedig utánam jön.
Apa itthon van és a tvt nézi. Anya a konyhában sír.
Veszem le a kabátom és dobom le.
- Mi történt anya?
Apa: állj csak meg!!
Én megállok. Apa felkel a kanapérol és közelebb jön.
Apa: Hol járkálsz te ilyen későn?
- A bíróságon voltam. De úgy csinálsz mintha nem tudnád. Hiszen te csukattad le a saját fiadat!
Apa: Ne feleselj!!
Küld haza a kis barátodat. Nincs helye az én házamban.- miért félsz? Azt gondolod ha haza megy agyon verhetsz minket?
Apa: Elötte is agyon verhetnélek.
Csak nem akarom hogy itt legyen.- itt marad!
Apa: akkor húzz el vele együtt!
Ryan: Gyere Bonnie. Ha apád nem lát engem szívesen az én apám biztos szívesebben lát téged.
- Nem hagyom itt Alexet. Menj haza Ryan. Holnap hívlak.
Ryan: Bármi van van szólj és jövök.
- Nem lesz baj!
Ölelem meg és kikísérem mert Alexet is be kell hozzam.
Ryan: amúgy ma lehet elmegyek bulizni.
- jólvan. De vigyázz magadra!
Ryan: úgy lesz! Szia!
-👋🏻
Alex a fűben ül a házunk elött.
Én oda ülök mellé és kiveszem a kezéből az üveget amiben épp, hogy volt egy kicsi.Alex: Ne haragudj, hogy téged hibáztattalak. Csak nagyon hiányzik Alexander.
...
Nehogy elmond neki, hogy ezt mondtam. Egy életen át ezt mondaná nekem.- egyáltalán nem haragszom és mindent megoldunk. De nekünk kettönknek ebben a 2 hónapban össze kell tartanunk!
Alex: Rendben! Szeretlek húgi nagyon!
- Én is téged Alex!
Öleljük át egymást. Legalább még 2 órát lelkiztünk és amikor apa elaludt bemegyünk a házba. Anya meg nem alszik. Csak ül az asztalnál és néz ki a fejéből.
Alex: jol vagy anya?
Anya: Halkabban! Ha fel kel apád nekünk annyi.
Leülünk anya mellé.
- anya ez így nem lesz jó.
Anya: én is tudom. De nem tudok mit csinálni. Ő soha nem fog elmenni nekünk meg nincs hova.
Valahogy még kibírom halálomig.- és mi? Velünk mivan? Mi is bírjuk halálunkig?
Anya elsírta magát.
Anya: mégis mit vársz tőlem?
Alex: Talán azt hogy gondolj a gyerekeidre és magadra is.
- Alexandert is lecsukatta és te nem csinálsz semmit.
- Mert nem tudok mit csinálni.
Alex: Tudnál ha akarnál.
Kelünk fel az asztaltól és a szobánk felé indulunk.
- Nem alhatnék veled?
Tudod nincs itt Ryan és egyedül nem tudok elaludni.Alex: De igen! Gyere.
Na ez volt életem legrosszabb döntése. Alex magában beszélt egész éjjel és reggelre úgy ébredtem, hogy a lába, keze rajtam van.
Nagy nehezen kiszabadultam a nélkül, hogy felébredjen és kimentem a konyhába ahol meglepett amit láttam.
Apa és anya ölelkeztek.- Ti?
Apa: Jajj kislányom!
Jön oda hozzám tárt karokkal.Apa: úgy sajnálok mindent! Sajnálom. Nagyon rossz apa vagyok és javítani szeretnék és azzal kezdem hogy többet leszek a családommal.
- Jujj és abból nekünk mi jó származik?
Apa: 😂 vicces vagy. De tényleg változom. Ma haza hozom a bátyád. Azt mondom téves volt ez az egész.
- Ha ezt ma megcsinálod akkor elhiszem, hogy megszereznél váltózni.
YOU ARE READING
Gettó Élet
AdventureA Halemendes család története. Főszerepben Bonnie. Úgy érzi, hogy minden nap harcolni kell azért, hogy életben maradjon. A családja katasztrófa de mégis szereti. Legjobb barátja vagy szerelme? A környék igazán veszélyes csak úgy mint maga a lány. Va...