Yazmaya başlamadan önce kendimi tanıyorum çünkü bir hikayenin yazarı nasıl birisiyse hikayede öyle olur. Ben entp kişilik tipine sayip tatlı bir insanın normalde tuvalete gitmeye üşeniyorum.
Bana narsist diyebilirsiniz, sanırım öyleyimde. Bir kitabı 3 haftada anca bitiririm (sayfa sayısı 150)
Şuç ve cezayı 2 ayda bitirdim çünkü fyodor yetenek öğrenmek istemek(sonra dostoyevski kitaplarını okumak) isterseniz kitap önerisinde buluna bilirim beyez geceler,yer altı notları,Genç werther' in acıları vb. En sevdiğim ölüm şekli silah ile kafasının delinip beyninin parçalanması. Çoğu zaman nefes alıp verirken ciğerlerim acır ,bunun sebebi her hangi bir hastalık değildir sedece ben böyle olmasını isterim . Canımın yanması hoşuma gider ,o yüzden kollarım kesik dolu olur hep. şimdilik benden bukadar sanırım beni sevdiniz yada sevmediniz size kalmış bişey buDazai ile birlikte eve gittiler .
Dazai sarhoş olduğu için chuuyanın evinde kaldı . Chuuya şaraptan fazla içmedi daha sonra içebilsin diye (daha sonra içemedi) dazainin aptal gibi sarhoş olduğunu görünce oda kalan şarabı Kafasına dikti☄️ Yazar: aptal chuuyacım niyemi şarabın kalanını içti,çünkü yazar aptal bir insan ve yazarın şaçmalama potansiyeli çok fazla
İkiside sarhoş oldu koltuğa yığıldılar ayılana kadar kimse kaldıramaz derke dazai birden kalkıp chuuyanın üstüne atladı.chuuya bağırmaya başladı "kalk üstümden ayı, yüz kilomusun sen be" diye sürekli tekrarladı ama dazai çoktan uykuya dalmıştı . Sabah uyandıklarında chuuya dazai için coktan oyuncak ayı olmuştu( Dazai chuuyaya sarılıyor) chuuya tekrar bağırmaya başlıcaktı ama vazgeçti . Dazainin ona sarılması hoşuna gitmişti halinden memnun bir şekilde uzanmaya devam etti . Dazai aslında uyanıktı chuuyanın hiç bişey yapmadığını görünce uzanmaya devam etti.
Kavaltı yaptıktan 10 dk sonra
Dazai chuuyaya ajansa katılma teklifi sundu.chuuya düşüneceğini söyledi,ama ne düşünücekti.
Evet sabah dazainın ona sarılmasına izin vermişti ya onu daha çok sevmeye başlarsa, ya aşık olursa napıcaktı.
Dazainin onla eylendiğne ğine enimdi ama ajansa katılmak istiyodu.2 GÜN SONRA
Sonunda karar verdi ajansa katılmaknistodu ve katılıcaktıda.
Dazai ye söyledi ajanstakiler kabul etmezse işsiz kalıcaktı .ajanstakiler kabul etti ertesi gün işe başladı.Dazai ona beklediğinden iyi davranıyordu , ajanstakilerde onu daha önce mafyada gördüğü halde ona dostça davranıyolardı. Buranın mafyadan daha güzel olduğuna emindi. Bi yandan İşleri hallederken ,dazaiğiden hoşlanmaya başladı. Acaba dazai onu seviyormuydu yoksa sadece onla eylenmek icinmi yapmıştı tüm bunları, asla anlıyamicağı şeyler vardı, asla öğrenemiceği ve öğremek istemdiği şeyler canını acıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soukoku
Short StoryChuuyanın doğum günü için gece yarısı erkenden gelen dazai. Beş yıl sonra aynı şeyi yaptın ( Chuuya x Dazai) Şarkı dinlerken okuya bilirsiniz Yorum yapan ve oy veren okuyucuları yemiyorum.