Bölüm atmaya başlayabilirim artık evime geri döndüm. Aşklar şimdi mert diye bir arkadaşım var 2 yıldır onla konuşmuyoruz, niye diye sormayın birden konuşmayı kestik.
Simdi ben onla tekrar konuşmak istiyorum numarası filan var discord unu buldum ark isteği attim filan hatta tiktok hesabını buldum ama nasıl konuşucam bilmiyorum Yadım edin. Bu arada insta bulamadım ona cok üzüldüm herşeyini buldum bi omu bulamadım yaşadığı şehir filan buldum hangi okula gittiğini. Sapık yada takıntılı demeyim bence normal yani dimi.Neyse yardım nasıl konuşucam.
______________________________________Dazai ile normalde beraber uyuyoduk beni niye kucağına alıp götürdü hala analam veremedim.
Sabah olduğu zaman dazai yanımda yoktu, yoksa kavaltı hazırlamayamı gitti hayır o kavahltı hazırlamasın eve yanar.
Yatak odasından çıkıp mutfağa doru yurumaye başladım, yanık kokusu yoktu tanrım sanırım dualarımı kabul ettin.
Dazai mutfakta yoktu hatta evde yoktu nerdeydi acaba? Onu beklemek için oturma odasına gittim televizyonu açtım biseyler izlemeye bâşladım,aradan 10 dakika geçti kapı çaldı .
Dazai gelmişti kapıyı açtım ve bana sarıldı.
Ona nereye gittin diye sordum "faturaları ödemeye gittim" dedi sorgulamadım zaren birikmiş faturalar vardı onları ödemiştir dedim ve kavaltı hazırlama gittim.Dazai normalde arkamdan gelirdi bana tuz filan uzatırdı ama bu sefer yanıma gelmedi tuvalette gitti, gerçi dışardan gelmişti elini yıkalıp gelir dedim keşke demeseydim.
Dazai gözünden.
Kapıyı chuuya açtı onu görünce ona sarıldım belki bir daha sarılamıcaktım.
Azımda kan tadı hissettim hemen tuvalete gittim, umarım endişelenmez dedim içimden.
Tuvalette laboya kan kustum gerçi normaldi, morini söylediğine göre kanserdim ,Akciğer kanseri.
Mori bunu chuuyaya söylemicekti..
______________________________________
Bura bırakıcam şimdilik yazıcak bisey aklıma gelmiyor.
Canım okuyucalarım oy kullanın.
Ben hala merte nasil yazıcam bilmiyorum.
Saat 3.43 ben size bölüm yazıyorum değerimi bilin 😾.
Discord sunucusu var bir tane istiyorsanız bu linkten katılabilirsiniz.
https://discord.gg/yeRZccnd
Yapıştırın bir yere bu linkiBu arada discord hesabım konuşuruz sıkılıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soukoku
Short StoryChuuyanın doğum günü için gece yarısı erkenden gelen dazai. Beş yıl sonra aynı şeyi yaptın ( Chuuya x Dazai) Şarkı dinlerken okuya bilirsiniz Yorum yapan ve oy veren okuyucuları yemiyorum.