En sevdiğiniz şarkı ne söylermisiniz merak ettim. Bana soracak olursanız benim en sevdiğim şarkı yok kimle konuşuyosam değişiyor. Bazen en sevdiğim şarkı türü metal, sonraki gün klasikler oluyor neyse.
______________________________________
Dazai chuuyayı sonunda lunaparka gitmek için ikna etti.
Lunapark ta dazai chuuya için panda oyuncağı kazandi.
Yazar notu:niye panda diye sorucaksınız. Çünkü niye olmasın
Dazai chuuya için kazandığı panda oyuncağınav chuuya'dan çaldı. Chuuya sanki çocukmuş gibi iki saat pandanın ve dazainın peşinden koştu.
Yine yazar notu: dazai zaten kazana biliyosun panda oyuncağı git oyna bir tane daha kazansana.
Chuuya sonunda yoruldu ve dazaiye dur artık "aptal dazai " diye bağırdı.
Dazai durdu ve chuuyanın yanına gitti.Dazai
"Panda oyuncağını istemıyomusun"
Chuuya
"O panda oyuncağını bir yerine sokucam şimdi"
Dazai
"Ama kalbimi kırıyosun"
Chuuya
"Kalbin götüne girsin"
Dazai
"Chuuya kalbim götümde ne yapıcak? Neyse hadi dönme dolaba gitdelim. Yoksa odamı götürme girecek"
Chuuya
"Bende onu söylicektim. dönme dolap götüne girsin"
Dazai
"Götüm o kadar büyük değil"
Chuuya
"Senin götüne herşey sığar. 300 katlı bina olsa yine sığar"
Dazai
"Artık götüm yok (:"
Chuuya
"Çok fazla göt dedik sus artık"
Dazai
"Dönme dolap"
Chuuya
"Atlı karınca ya binersin sadece illa dönen bişeye biniceksen"
Dazai
"Ama chuuya "Dazai atlı karıncada mutsuz mutsuz oturuyodu. Chuuya "bukadar mutsuz olucaksan eve gidelim" dazai "tamam" diyip atlı karıncadan indi.
______________________________________
Yazacık bisey bulamıyorum.
Başta en sevdiğiniz şarkıyı sormuştum yani yorum yapın .Sizi seviyorum olmayan okuyucularım.
Devamını okumasanızda olur,Ben kedi kendime saçma sapan şeyler yazdım.Bu bölümü yazarken aklıma şu geldi.
Tiktok kesfetimde bir tane insancık vardı Hugolayı hiç göremicem diye depresyona giriyodu. Bende hugola izliyorum bir sürü insan ölüyo amcık kaç tane arkadaşım öldü amınakoduğum geleceğim yok akrabalarım öldü depremde sen sanki Hugolayı görmezsen ölücekmişsin gibi depresyona giriyosun.Bide video yapıyosun " hugolayı hiç görmicem 😭. Depresyona girdim"
Yazıyo bide "üzüntüde çikolata bağımlısı olduk " seni tersten sikerim amcık 41-42 bin insan ölmüş "Hugolayı hiç görmicem" diye ağlıyosun hugolamı öldü sanki amcık. Kaç aile bitti kaç kişinin tüm ailesi öldü tek başına soğukta kaldı. 5-6 yaşındaki cocuklar yarın ana okuluna gidicekti oyun oynicaklardı şimdi enkazın atıda yatıyor yada hiç bişey anlamadan annesini bekleyen bebeklerin anneleri enkaz altında ölmüş sence. O ünlüyü hiç görmicem bunu görmicem depresyondayım diyosunuzYarak kafalı götün yırtılsınicine yıkılan tüm binalar girsin. Aynı şekilde deniz kumundan bina yapanlar çimentonun içine kozalak koyanlar malzemeden çalanlar ve bunların devam etmesine bina yapmasına izin verenlerinde götüne girsin.
Bilginiz olsun sakinlemem gerektiği için yazdım Hugolayla ilgili bişey yok öyle anlamayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soukoku
Short StoryChuuyanın doğum günü için gece yarısı erkenden gelen dazai. Beş yıl sonra aynı şeyi yaptın ( Chuuya x Dazai) Şarkı dinlerken okuya bilirsiniz Yorum yapan ve oy veren okuyucuları yemiyorum.