2 dakika önce ağladığımı belli etmeden birileriyle nasıl konuşucam
______________________________________
Morini yanına gitmeme sebep olan kan kusmamdı şimdi önceki seferden daha fazla kan kusmuştum.Labodaki kanı temizliyip elimi yıkadıktan sora chuuyanın yanına gittim kavaltı hazırlamış beni bekliyordu .
Kapıda günaydın dediğimi unutup tekrar günaydın dedim. "Nereye gittin" diye sordu Chuuya.Faturaları ödeme gittim dedim kapıdan girerkende "söylemiştim" dedim Onu tersler gibi. amacım onu kendimden soğutmaktı. beni sevmeyi bırakır ölümümede üzülmez diye düşünmüştüm.
Nerden bile bilirim benimle geliceğini.Chuuya benle konuşmaya çalışıyordu,bende kitap okuyor onu duymazdan gelmeye çalıştım.
Bir anda ağzıma demir tadı geldi tuvalete koştum,chuuyada arkandam geldi.Tuvalete girdiğim gibi kapıyı kilitledim ve kustum,yakında ölücektim.
Bir anda chuuya bağırmaya başladı "neden böyle davranıyorsun,seninle konuşmaya çalıştığımda ya duymazdan geliyosun yada tuvalete kaçıyorsun"
Sanırım planım işe yarıyordu.Chuuya bağırmaya devam ediyordu aynı zamanda kapıya vuruyordu, kan kusmuştuğumu farketmesin diye bileklirimi kesmek zorunda kaldım ve kapıyı açtım.
Dazaiye kapıyı açması için bağırıyordum aynı zamanda kapıya vuruyordum. Dazai kapıyı açtığında kolundan kan akan bir adet dazai ve kanlı bir lavabo gördüm. Dazai bana delirmiş bir insanın gülüşünü atıyordu.
Bana söz vermişti kendine zarar vermicekti. Belkide bu sözü vermesini isteyerek ona daha çok zarar vermişti
_________________________________________Bölümü yazarken benimde bileklerim sanki kesilmiş gibi acıdı gerçi 3-4 saat boyunca resim çizince oluyo böyle.
Dur ben bugün resim çizmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soukoku
Короткий рассказChuuyanın doğum günü için gece yarısı erkenden gelen dazai. Beş yıl sonra aynı şeyi yaptın ( Chuuya x Dazai) Şarkı dinlerken okuya bilirsiniz Yorum yapan ve oy veren okuyucuları yemiyorum.