Dazaiyi böyle görünce koşarak evden çıktım. Dazaiyi evde o halde tek bıraktım ya kendine daha fazla zarar verirse.
Dazainin gözünden.
Chuuya gittiğimde mektup yazmaya başladım, 20 dakika sonra yazmam bitti yatak odasındaki ayının önüne koydum mektubu. Silahımı elime aldım kafama dayadım ve sıktım.
3. Kişi
Genç adam masasının üstüne yazdığı mektubu koydu, cekmecesinden bir silah çıkardı beyaz çarşaflı yatağın üstüne uzandı silahı kafasına dayadı ve tetiği çekti. Genç adamın beyni dağıldı uzandığı beyaz yatağın üstü kan oldu.
Genç adam artık bir ölüydü, dünyada ondan tek kalan şey soğuk vücuduydu.
Chuuyanın gözünde
Dazaiyi evde o halde tek bıraktığım için eve döndüm, içeriye girdiğimde dazai diye bağırdım sadece sessizlik vardı.
İçeri girdim ve odalara baktım, yatak odasında Dazainin kanlar içindeki cansız bedenini gördüm. Ağlamaya başladım, aynanın önünde bir mektup gördüm ve okuma başladım.Mektup
Sevgili chuuyaya
13 Haziran
chuuya lütfen ağlama yada üzülme ben kendimi öldürmeseydim acı içinde ölücektim ve bunu görmeni istemezdim,bundan dolayı bu gün artık bir ölü oldum.
Neden ölüceğimi merak etmiş olmalısın kanser olmuşum. Bu gün kan kustuğumu farketme diye bileklirimi kestim seni sevmediğimi düşünme benim gibi ölme ve yaşa.Dazai osamu.
3.kişi
Ne kadar dazaiyi dinlemek istesem de onursuz yaşayamam diyerek kendini vurdu turuncu saçlı adam. Cenaze günü yan yana gömüldüler mezara, kim bilir belki diğer dünyada mutludurlar dedi cenazede ki insanlar.
_________________________________________ay sonunda bitti kurtuldum bunlar ölmeselerdi ben ölücektim.
Ehe yeni hikaye yazmaya karar verdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soukoku
Short StoryChuuyanın doğum günü için gece yarısı erkenden gelen dazai. Beş yıl sonra aynı şeyi yaptın ( Chuuya x Dazai) Şarkı dinlerken okuya bilirsiniz Yorum yapan ve oy veren okuyucuları yemiyorum.