Anne's P. O. V

2 0 0
                                    

𝘈𝘯𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘺! 𝘐 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘪𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘳𝘰𝘰𝘮... 𝘈𝘩𝘩𝘩 𝘺𝘦𝘴𝘴!! 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘥𝘢𝘺 𝘴𝘩𝘢𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘴𝘵.... 𝘐'𝘭𝘭 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘚𝘶𝘴𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘦'𝘴 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨... 𝘐 𝘴𝘩𝘢𝘭𝘭 𝘤𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘴𝘵𝘶𝘧𝘧 𝘵𝘰 𝘥𝘦𝘤𝘰𝘳𝘢𝘵𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘩𝘮𝘮𝘮..... 𝘔𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘶𝘴𝘪𝘤 𝘣𝘰𝘹? 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘸𝘰𝘳𝘬! 𝘐𝘵 𝘨𝘰𝘦𝘴 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘪𝘯𝘵𝘢𝘨𝘦 𝘷𝘪𝘣𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 Für Elise 𝘮𝘢𝘺 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘵𝘰𝘰 𝘤𝘳𝘦𝘦𝘱𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘰 𝘤𝘢𝘳𝘦𝘴? 𝘐 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘑𝘰 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘱𝘭𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘪𝘢𝘯𝘰 𝘧𝘰𝘳 𝘶𝘴 𝘵𝘰𝘥𝘢𝘺.... 𝘈𝘯𝘥 𝘐 𝘴𝘩𝘢𝘭𝘭 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘦𝘢 𝘧𝘰𝘳 𝘶𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘚𝘢𝘭𝘭𝘺 .....
And Amy went on and on of course we don't have to listen to every little thing she says
𝘖𝘬𝘢𝘺 𝘐'𝘮 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘯𝘰𝘸 𝘐 𝘴𝘩𝘢𝘭𝘭 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭.... 𝘈𝘴 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘰 𝘣𝘪𝘥 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘨𝘰𝘰𝘥𝘣𝘺𝘦, 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘦𝘴 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘳𝘰𝘰𝘮
"Anne did you hear the news? I don't think you should go to school today"
"Good morning mother and no I haven't, what news and what about school?"
"Honey sit down will you? We shall discuss this slowly?"
"But what mother?! Is it something bad?!!! "
"Sit down"
𝘐 𝘰𝘣𝘦𝘺 𝘩𝘦𝘳, 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘳𝘢𝘤𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘵𝘴 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘣𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘶𝘨𝘴 𝘮𝘦 𝘵𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺 𝘐 𝘳𝘦𝘧𝘳𝘢𝘪𝘯 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘮𝘣𝘳𝘢𝘤𝘦
"What's the matter dear? Is that news really bad? "
"Oh.... I don't know whether I should tell you or not..... Josephine? "
"What about her?!! Has something bad happened to her?! "
"I'm afraid so.... The school authorities discovered a murder today... "
"A murder what's it got to do with Josephine? I don't understand it"
"I'm afraid she was the one who got hurt and....."
𝘐 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘩𝘦𝘢𝘳 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦... 𝘕𝘰 𝘪𝘵 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥... 𝘐'𝘮 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵? 𝘏𝘢𝘩𝘢 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢 𝘣𝘢𝘥 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮! 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘣𝘦 𝘵𝘳𝘶𝘦... 𝘐 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘦𝘴𝘱𝘦𝘳𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘮𝘺 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘰𝘧 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘳𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘣𝘦𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘦𝘳 𝘳𝘢𝘯 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘳𝘰𝘰𝘮... 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘰 𝘑𝘰𝘴𝘦𝘱𝘩𝘪𝘯𝘦..... 𝘛𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵𝘴 𝘳𝘢𝘤𝘦 𝘮𝘺 𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘢𝘴 𝘐 𝘳𝘶𝘯 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘦𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘐 𝘴𝘦𝘦 𝘢 𝘩𝘶𝘨𝘦 𝘤𝘳𝘰𝘸𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘳𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯 𝘢𝘮𝘣𝘶𝘭𝘢𝘯𝘤𝘦? 𝘏𝘦𝘳 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨?! 𝘞𝘩𝘺 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥? 𝘚𝘰 𝘢𝘳𝘦 𝘚𝘶𝘴𝘢𝘯, 𝘚𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘙𝘪𝘭𝘦𝘺 𝘪𝘴 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨.... 𝘕𝘰 𝘐'𝘮 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦..... 𝘔𝘢𝘳𝘨𝘢𝘳𝘦𝘵? 𝘞𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘦? 𝘏𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘥𝘪𝘴𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦'𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘺𝘦𝘵? 𝘚𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘚𝘶𝘚𝘢𝘯 𝘳𝘶𝘴𝘩 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘴𝘦𝘦 𝘮𝘦... 𝘐 𝘢𝘴𝘬 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘙𝘪𝘭𝘦𝘺 𝘪𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘴𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘭𝘪𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘢𝘶𝘵𝘩𝘰𝘳𝘪𝘵𝘪𝘦𝘴.
"What happened to Josephine?"
𝘚𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘚𝘶𝘴𝘢𝘯 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘮𝘦.... 𝘛𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘶𝘣𝘵 𝘳𝘪𝘴𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘴𝘦𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘳𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘮𝘣𝘶𝘭𝘢𝘯𝘤𝘦..... 𝘕𝘰𝘸 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘧𝘭𝘰𝘸 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩 𝘩𝘺𝘴𝘵𝘦𝘳𝘪𝘤𝘢𝘭𝘭𝘺... 𝘐 𝘢𝘮 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘚𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘚𝘶𝘴𝘢𝘯 𝘩𝘦𝘭𝘱 𝘮𝘦 𝘶𝘱... 𝘔𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘮𝘦 𝘩𝘰𝘮𝘦 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦'𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘣𝘦 𝘐'𝘮 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘴𝘦𝘦 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘴𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘚𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘚𝘶𝘴𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘚𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘨𝘰𝘦𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘙𝘪𝘭𝘦𝘺 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴? 𝘚𝘶𝘴𝘢𝘯..... 𝘎𝘦𝘵𝘴 𝘪𝘯 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘢𝘮 𝘶𝘯𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘪𝘵𝘴 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘸𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘰𝘮𝘦..... 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘶𝘵.... 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘚𝘶𝘴𝘢𝘯 𝘦𝘴𝘱𝘦𝘤𝘪𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦.... 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘰𝘸 𝘑𝘰𝘴𝘦𝘱𝘩𝘪𝘯𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘶𝘴 𝘯𝘰𝘸.... 𝘛𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘪𝘵𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘮𝘦 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺... 𝘐'𝘮 𝘯𝘰𝘵  𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘰𝘸 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘚𝘶𝘴𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦...
*𝙹𝚘𝚜𝚎𝚙𝚑𝚒𝚗𝚎 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎'𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚞𝚜*

The Room On The Third FloorWhere stories live. Discover now