Susan's P.O.V

2 0 0
                                    

𝘈𝘯𝘯𝘦'𝘴 𝘤𝘢𝘭𝘭... 𝘈 𝘨𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺, 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘣𝘳𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘢 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘮𝘦...

𝘛𝘩𝘦𝘯.....
𝘑𝘰𝘴𝘦𝘱𝘩𝘪𝘯𝘦....

𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘥𝘦𝘢𝘵𝘩 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘈𝘯𝘯𝘦 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘴𝘦𝘦, 𝘐 𝘥𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘐 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳, 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘰𝘥𝘢𝘺? 𝘐𝘵 𝘩𝘶𝘳𝘵 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘳𝘺 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘩𝘺 𝘥𝘪𝘥 𝘑𝘰𝘴𝘦𝘱𝘩𝘪𝘯𝘦 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘶𝘴? 𝘞𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘥𝘰 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘥𝘦𝘴𝘦𝘳𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘑𝘰𝘴𝘦𝘱𝘩𝘪𝘯𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘢𝘯𝘺 𝘰𝘧 𝘶𝘴 𝘴𝘰 𝘸𝘩𝘺 𝘥𝘪𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦? 𝘐 𝘸𝘰𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘦'𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘯𝘰𝘸... 𝘈𝘯𝘯𝘦'𝘴 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘣𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘶𝘴 𝘢𝘭𝘭.... 𝘚𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘦𝘥 𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘪𝘵 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘴 𝘴𝘩𝘦'𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘴𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘨𝘳𝘪𝘱 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘣𝘢𝘥... 𝘐 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘰 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘧𝘢𝘤𝘦.... 𝘐 𝘮𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘢𝘺 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘲𝘶𝘪𝘵𝘦 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘪𝘯 𝘰𝘶𝘳 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘱 𝘑𝘰𝘴𝘦𝘱𝘩𝘪𝘯𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘶𝘦 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘺 𝘢𝘮𝘰𝘯𝘨 𝘶𝘴 𝘯𝘰𝘸 𝘩𝘢𝘴 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘈𝘯𝘯𝘦 𝘮𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘰𝘯𝘦.... 𝘐 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘧 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰, 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳.... 𝘛𝘰𝘥𝘢𝘺 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘢𝘯𝘥𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘴 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦.... 𝘌𝘴𝘱𝘦𝘤𝘪𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘈𝘯𝘯𝘦... 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘵𝘦 𝘢 𝘳𝘢𝘯𝘥𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵, 𝘐 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴 𝘐'𝘭𝘭 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘪𝘵... 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘤𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘺𝘦𝘢𝘳...
*𝙹𝚘𝚜𝚎𝚙𝚑𝚒𝚗𝚎... 𝙸𝚍𝚒𝚘𝚝! 𝚆𝚑𝚢 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞?! 𝙷𝚊𝚑𝚊 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚕𝚊𝚖𝚎? 𝙼𝚖𝚖... 𝙸 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚞𝚖𝚋𝚊𝚜𝚜*

The Room On The Third FloorWhere stories live. Discover now