I want you

98 10 8
                                    

Właśnie znajduje się w mojej znienawidzonej szkole. Razem z Seungminem, Felixem oraz Changbinem siedzimy za szkołą.

Siedzimy w naszym ulubionym miejscu, znaczy ich ulubionym, ja siedzę tu, bo muszę.

-Papierosa?-Zaproponował mi Seungmin.

-Nie będę sobie niszczył zdrowia jak ty.-Odpowiedziełem sucho.

-Ciesz się, że mam dobry humor, bo gdybym był zły, dobrze wiesz, że bym się zdenerwował.

-Min nie mam humoru.

-Czyli jednak chcesz żebym się zdenerwował?-Nagle podszedł do mnie.

-Seungmin, przestań.- Krzyknął Changbin, jest tutaj najstarszy, każdy się go słucha.

Jestem najmłodszy, jak zawsze. Seungmin ma 16, Feluś też, a Changbin Hyung 18, żałuję że wybrałem akurat takie towarzystwo.

-Urywamy się z lekcji? Misiu.- Chwycił mnie w talii.

-Znowu? Nie chcę mieć zaległości..

-W ty znowu kurwa to samo. Chuj mnie to kurwa obchodzi, spierdalamy stąd.- Wykrztczał, złapał mnie za dłoń i pociągnął za sobą.

Gdybym mógł, już dawno zerwał bym znajomość z nimi, ale w tedy nie miał bym nikogo, tylko Minho.

Zresztą byłoby to dla mnie ciężkie, można powiedzieć, że ciągnie mnie do Seungmina, dobrze wiem jak mnie traktuję, ale nie mogę tego powstrzymać.

-Słonko, co wczoraj robiłeś?-Spytał kiedy byliśmy już poza terenem szkoły.

-Byłem razem z Minho.

-Mhm.. a może chciałbyś dziś do mnie wpaść? Nie ma rodziców..hm?? Podoba ci się pomysł?- Wyszeptał mi do ucha. Nie wiem dlaczego, ale w chuj podoba mi się to co ze mną robi.

-Dobrze.-Odpowiedziałem.

-Ciesze się, chodźmy.

___________________________________________

-Co robimy?- Spytałem gdy obaj siedzieliśmy na kanapie.

-Mam ochotę się z kimś przelizać, a w tej chwili jesteś tylko ty, co ty na to?

-Min na prawdę, nie chcę być tylko dla twoich zachcianek.

-Hannie nawet nie wiesz jak bardzo teraz cię pragnę.-Boje się, że źle się to skończy.

-Seungmin..

-Przecież jesteś legalny w czym problem?

- W tym, że nie chce zostać dziwką.-W tym momencie wstał i usiadł mi na kolanach, co ja mam do cholery zrobić, on dobrze wie, że jego osoba mnie kurwa przyciąga.

-No proszę, potrzebuje tego teraz.-Przynajmniej pyta o zgodę, co i tak nie jest podobne do niego.

-Ughh..-Nie wiedziałem co mam powiedzieć, chce bardzo, ale nie chcę, bo wiem że jestem za młody.

-Wiem, że od pewnego czasu się we mnie bujasz, i każdy mój ruch i dotyk sprawia, że szalejesz, nie wiem nad czym się zastanawiać.- Przybliżył się do mnie, popatrzył na mnie tym swoim cholernie seksownym spojrzeniem, uśmiechnął się i agresywnie mnie pocałował.

Nie wiedziałem czy oddawać pocałunek, ale po czasie już tak mnie to kręciło, że zacząłem nieśmiało oddawać ten jebany pocałunek.

Nie umiem w takie, rzeczy, miał przewagę, jak zawsze jestem tym słabszym, ughh jak ja tego nie lubię.

W momencie kiedy oderwaliśmy się od siebie, spojrzał swoimi pięknymi oczami na mnie i spytał.

-Jeszcze?-Powiedział to unosząc brew, co nie powiem było jeszcze bardziej kuszące.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 24, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

I remember when you were little ||Minsung||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz