Mire van szükség?
Egy üres papírra
Tollra, amivel írhatsz
Egy érmére (Japánban 10¥)Hogyan csináld?
1. Végy egy üres papírt, és rajzolj rá piros tintával egy torii-t (hagyományos japán kapu-fajta)! A bal oldalára írd, "IGEN", a jobb oldalára pedig "NEM". Alá írj egy számsort 0-tól 9-ig (sokszor a számsor legalulra kerül), alá pedig az ABC betűit. (Japánban hiraganákat használnak.)
2. Nyisd ki az ajtót vagy az ablakokat, hogy Kokkuri-san képes legyen belépni a szobába! A torii szimbolizálja az átjárót, amin a lélek ki-be járkálhat.
3. Helyezz egy érmét a torii-ra! Minden résztvevő tegye rá az ujját az érmére! A játékhoz legalább két-három ember szükséges.
4. Kezdd el hívogatni a szellemet! Ismételd el többször: "Kokkuri-san, Kokkuri-san, ha itt vagy, kérlek, mozgasd az érmét!"
5. Bármilyen kérdést feltehetsz Kokkuri-sannak, amit szeretnél. A szellem az érme mozgatásával fog válaszolni.
6. A játék befejezéséhez meg kell kérni Kokkuri-sant, hogy távozzon: "Kokkuri-san, kérünk, térj haza!" Ha azt válaszolja, "IGEN", és az érme visszatér a torii-hoz, akkor tiszteletteljesen köszönjük meg neki.
7. Amikor Kokkuri-san elment, meg kell semmisíteni a papírt. Vágd 48 darabra! Egyes források szerint a tollat is el kell pusztítani, amit használtak a játékosok, továbbá az érmét három napon (egyes források szerint egy napon – biztosabb erre hallgatni) belül el kell költeni. Ennek elmulasztása szerencsétlenséget hoz a játékosokra.
Míg az Ouija táblánál fenn áll a veszély, hogy a játékosok egy démont idéznek meg, vagy megnyitják lelküket, ezáltal lehetővé téve, hogy megszállják őket, addig a Kokkuri-san egy fokkal biztonságosabb játék. Kokkuri-san a shintō vallás egy összetett szelleme, a róka (ko=kitsune), kutya (ku=inu) és mosómedve (ri=tanuki) keveréke. A róka lehet csaló és tanító, a kutya hűséges és védelmező, a mosómedve tele van bajjal, mégis a jó szerencse hozója; egyikük sem eredendően gonosz, és ezek a tulajdonságok.
Hasznos tanácsok:
– Kokkuri-san egy szélhámos szellem, tehát előfordulhat, hogy hazudik.
– Ne tegyünk fel olyan kérdést, amire nem akarjuk tudni a választ, vagy félünk, hogy rossz válasz érkezik! (Lehangolttá, idegessé tehet minket.)
– Ne játsszuk a játékot egyedül!
– Ha betegek vagyunk, esetleg gyenge a szívünk, ne játsszunk ilyen játékot!
– Soha ne vegyük le az ujjunkat az érméről játék közben!
– Nem szabad félbehagyni a játékot, vagy megállni a játék közepén!
YOU ARE READING
Paranormális játékok
Horrorezeket a játékokat, ha lehet NE próbáld ki, de ha mégis játszani akarsz akkor csak SAJÁT FELELŐSSÉGRE ajánlom