Satoru-kun

166 6 0
                                    

Satoru-kun egy Japán városi legenda egy olyan játékról, amelyet az emberek (ki más ha nem az emberek? Az állatok? Xd) játszanak, hogy megtudják a választ minden kérdésre.

Ha van olyan kérdés amire választ akarsz kapni akkor Satoru-kun segíthet. A városi legenda szerint Satoru-kun egy Japán szellem vagy  démon, aki egy fiatal fiú formájában jelenik meg. Mindent tud a múltról, a jelenről és a jövőről, és bármilyen kérdésre válaszolhat. Csak egy rituálé kell végrehajtani, hogy megidézd őt.

A Satoru-kunnal való kapcsolatfelvétel azonban veszélyes játék.

Satoru-kun megidézéséhez való kellékek:
- egy mobiltelefon
- pár pénzérme
- egy érmével működő nyilvános fizetős telefon

Előírás:

1. lépés: Helyezd be a pénzt a nyilvános telefondobozba. Tárcsázd a saját számod.

2. lépés: Ismételd meg a következő éneket:

"Satoru-kun, Satoru-kun, kérlek, gyere ide. Satoru, kérlek, mutasd meg magad. Satoru, Satoru, kérlek, válaszolj nekem, ha ott vagy. "

3. lépés: Ezt követően tedd vissza a felefont, és kapcsold ki a mobiltelefonodat.

Ha mindent jól csináltál, akkor 24 órán belül telefonhívást fogsz kapni Satoru-kuntól.

Amikor először hív, Satoru-kun megmondja, hogy hol van. Aztán felakasztja magát. Többször is felhív téged, és minden alkalommal egyre közelebb lesz ahoz, ahol vagy.

Amikor utoljára hív, azt fogja mondani: "Most mögötted vagyok."

Itt az ideje, hogy gyorsan feltedd a kérdésed.

Szabályok:

1. szabály: Ne fordulj meg, és ne próbálj meg rá nézni!

2. szabály: Ne érintsd meg őt!

3. szabály: Ne hívd fel, ha nincs kérdésed.

4. szabály: Amikor mögötted van akkor ne késelkedj. Azonnal tedd fel a kérdésed.

Ha megszeged ezeket a szabályokat, meghalsz, és Satoru-kun leránt a pokolba. Tehát jó ötlet előre kitalálni, hogy mit akarsz kérdezni.

 Tehát jó ötlet előre kitalálni, hogy mit akarsz kérdezni

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Játékot ajánlotta: Petrablade

Paranormális játékokTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang