Medya: Nothing But Thieves - Excuse Me
İyi okumalar~
●•°•• ㅡ ••°•●
Taehyung viskisini yudumluyordu sakince, kafasından binlerce düşünce geçiyordu. Dün gece açmıştı gözlerini bilgisayarına gelen bildirim sesiyle.
Kang Junghyun...
Dün gece Red Horn'a yani Taehyung'un sitesine kayıt olan yeni üye. Uzun süredir yeni bir üye katılmamıştı aralarına bu sebepleydi Taehyung'un şaşkınlığı da. Kadehini sehpaya yerleştirip laptopunu aldı kucağına hızla. Bu kişinin kim olduğunu bulmalı, araştırmalı ve ona göre tarikata kabul etmeliydi. Uzun parmakları hızla hareket etti klavyenin üstünde. Bir süre kaşlarını çatmış bir şekilde ekrana bakıyordu.
Her şey çok mükemmel diye düşündü Taehyung.
Belki boşuna şüpheleniyordu fakat bir anda yeni bir üyenin kayıt olması garip gelmişti ona.
Adı: Junghyun
Soyadı: Kang
Doğum Tarihi: 01.09.1997
Doğum Yeri: Daegu
Anne Adı: Mina
Baba Adı: Daejung
Kan Grubu: A+
Ev Adresi: Görmek için tıklayınız.
Telefon Nu: +82 10-9713-0613
Sosyal Güvenlik Nu: 180930-1304121Taehyung'un gözleri yan taraftaki fotoğrafa kaydı, emniyetin Jungkook yerine hazırladığı fotoğraf...
Normal bir Koreliydi işte. Herhangi bir sabıka kaydı da gözükmüyordu. Hmm işte bu garip diye düşündü Taehyung. Çünkü daha önce katılan kişilerde illa küçük küçük suç kayıtları bulunurdu. Her neyse diyip kafasını fazla oyalandırmadı bu düşüncelerde, satanizmi yeni keşfeden biriydi belki de. Parmaklarını hareket ettirip Onay butonuna bastı ve yeni üyeyi siteye aldı.
●•°•• ㅡ ••°•●
Jungkook V cinayetinin dosyalarına kafasını gömmüş bir şekilde çözmeye çalışıyordu ki tam o sırada bilgisayarından gelen sesle gözlerini ekrana çevirdi.
"Lucifer'ın yoluna hoş geldiniz!"
Jungkook buz tutmuş bedeniyle ekrana bakakaldı ve büyük bir hızla laptopunu kapıp Amir Kim'in odasına koştu.
Kapıyı çalmadan içeri girdiğini gören Namjoon başladı sözlerine.
"YAH, JUNGKOOK! SANA ŞU KAPIYI KAÇ DEFA ÇAL DEDİM BE-" Jungkook onun lafını kesti büyük bir heyecanla.
"Amirim beni siteye kabul ettiler! İşe yaradı, planımız işe yaradı!" Dedi ve sevinçle dans etmeye başladı Jungkook. Yıllar sonra belki de ilk defa bir adım atabilmişti bu yüzden de çok mutluydu şu anda. Onun bu sevincini gören Namjoon da gülümsedi, eee ne de olsa kardeşiydi. Namjoon Jungkook'a baktı ve konuşmaya başladı. "Pekala ne zamanmış toplantı veya herhangi bir etkinlik?" Jungkook hemen durdu ve saygıyla ona baktı. "Bilmiyorum amirim ama kabul edildiğime göre yakında onu da duyururlar. O zaman ben de görevime başlarım!" Jungkook dedi heyecanla parlayan gözleriyle. Amir Kim onu onayladı ardından da Jungkook odadan çıktı.
"Selam Jungkook!" Odadan çıktığı gibi koridorda Hoseok'u gördü Jungkook, hızla yaklaştı hyunguna.
"Selam hyung~" gülümseyerek selamladı Jungkook da onu. Hoseok da gülümsedi ve sordu ona. "Neden mutlusun bu kadar? Ne oldu?" Jungkook sarıldı hyunguna. "Hyung katili yakalayacağım. Sana internet sitesinden bahsetmiştim hatırlıyor musun? Beni siteye kabul ettiler, yani katile biraz daha yaklaştık hyung!" Jungkook heyecanla ona da anlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASQUE - TAEKOOK
FanficMasque: Maske (Fransızca) Gecenin karanlığında kan kokan adam ve tok sesli adımlar. • • • • • • • Elinde silahıyla oradan oraya koşan gözleri karanlığa alışmış bir polis. • • • Bir çok cinayet, suç ve polislerin çözemediği garip olaylar. Belki de he...