"Co když budu chtít víc?"
Harry seděl na nebelvírské tribuně mezi Ronem a Seamusem. Oba týmy právě nastoupily na hřiště a madame Hoochová stála na zemi u bedny s míči. Hráči se okolí ní seskupili a ona jako první vypustila Zlatonku. Viděl jak na ní havraspárský chytač upřel zrak a sledoval její pohyb jak se provokativně nakrucovala mezi ním a Dracem Malfoyem. Potom ji ztratil z dohledu.
"...a utkání začíná!" vykřikl Terry Boot do megafonu a obecenstvo propuklo v hlasitý aplaus. "Camrál získává Zabini a několika rychlými kličkami proklouzl oběma havraspárským odrážečům. Avery právě střelil potlouk po Michaelovi Cornerovi a Zmijozel střílí první gól."
Ze strany, kde se nacházela většina zmijozelských studentů se ozvalo jásání, ale oba chlapci vedle Harryho otráveně zasténali.
Přesně jak Harry předpokládal, Malfoyovi se podařilo vybičovat svůj tým do úplně jiné sféry než když hráli proti nim. Většinu práce v soupeřově brankovišti odvedl právě Blaise Zabini, ale přihrávky, které celý týden secvičovali je dostali do výhodné pozice a během několika minut vedly 100:10.
Liam Farrow skutečně ovládal své brankoviště více než bravurně a všichni havraspárští střelci měli problém se k tyčím dostat. Jediný, komu se to povedlo byl právě Michael Corner a Harry by byl přísahal, že to bylo omylem. Netrvalo dlouho a i studenti z jiných kolejí skandovali Farrowovo jméno. To co u brankových tyčí předváděl, bylo neskutečné.
Alec Anderson, čtvrťák, který byl v havraspárském týmu úplně nový se zhostil postu chytače. Bylo znát, že je nezkušený a očividně moc zápasů předtím neviděl, jelikož v kruzích kroužil nad hřištěm a místo, aby si hlídal zmijozelského protihráče, sledoval dění na hřišti. Draco se ušklíbl, když spatřil Zlatonku jen pár centimetrů za Andersonovou hlavou a tryskem vyrazil kupředu, přímo na havraspárského chytače. Kdyby se Anderson rozhlédl kolem sebe, měl by čas chytit Zlatonku jako první, on však jen vytřeštil oči na blížícího se Zmijozela, vyděšeně zaječel a tak tak strhl koště stranou, než do něj Draco narazí. Místo srážky však Draco vítězoslavně sevřel Zlatonku v dlani a zápas skončil 260:10 pro Zmijozel.
Harry se přidal k potlesku a vysloužil si od Rona naprosto nechápavý pohled. "Kámo, to fandíš zmijozelákům?"
"Povedlo se jim to." pokrčil rameny a několikrát přes prsty zahvízdal.
"Zešílel." řekl Ron vyjeveně a naklonil se před Harryho k Seamusovi. "Dostali totální nakládačku."
"To teda jo." souhlasil Seamus a pomalu se připojil k ostatním, kteří opouštěli tribuny.
"Budu si muset promluvit s Ginny." řekl pak Ron a chytl Harryho ruce, které stále tleskali zmijozelskému týmu. "Malfoy je nebezpečnej zmetek. Příští týden hraje Havraspár s Mrzimorem a pak máme na krku Zmijozely zase my. Ale to ti říkám, pohár je náš."
"Jasně Rone. Nakopeme jim zadky." souhlasil Harry a zakřenil se.
ČTEŠ
Bylo, nebylo...
FanfictionV jednom starém hradu na severu Skotska odehrál se příběh velké lásky... Tak to přeci v pohádkách bývá. Je ale tento příběh opravdu pohádkou, smutnou baladou o zlomených srdcích nebo něco mezi tím...?