(Bölümü kendi orjinal tarzımda yazdığım için küfür olacak....)
___
Bölüm adı; yanlış cevap.Bölüm şarkısı; Shinunga e wa
"yani.. daha birkaç yıldan buraya alışmak.. Killui, umarım bu son yaşamım olur."
~Kamaya seliana
**Lina'nın bakış açısı
Shigaraki ile tanışmamdan sonra özgünlüğümü ortaya çıkarttım. Artık kanatlarım özgünlüğüm diye biliniyor. Shigaraki ile birkaç gündür görüşmüyorum. Aslına, haftada bir uğruyor. Ama biraz oyun oynadıktan sonra kanatlarımda uyuya kalıyor.
Çocuk kanatlarımla aşk yaşamasa sorun yok ama.. Aşk değil evlilik yaşıyor resmen. Tamam, bu da sorun değil. Ama kanatlarıma yattığın zaman beni niye gizlice dikizliyon?
Herneyse. Şimdi touya ile oynuyorum. Babası artık ona antreman yaptırmıyormuş. Söylemedim dimi? Touya kahraman olmak için eğitim görüyordu. Ama babası bir süre önce belli bir sebepten eğitim vermeyi bırakmış.
Touyada fırsat bu fırsat deyip benim yanıma geldi. Futbol oynamayı öğretiyor. ya da tam tersi ben ona öğretiyorum. :)
Touya-"NE!? HEY! HİLE VAR BUNDA! BANANE YA!"
-" Daha bir topu nasıl atacağını bilmeyen biri ve futbol? Touya-nii, bana sorarsan gidip bunun hakkında özel eğitim almalısın."
Almasanda olur. Ben revın-nii ile oynarken öğrenmiştim. Hiç acımıyordu şerefsiz...
Neyse, touya söylene söylene tam güç topa vurdu. Ama beklemediği birşey var ki, ben kanatlarımı kullanarak topu ona geri attım.
Touya-nii'nin arkasındaki çalılıklara gitti top.
Touya-" Atan alır."
Topu sen getirdin????
Neyse. Biraz uzaklaşmak banada iyi gelir.
.
.⚽👣🏃
.
Sonunda topu yakaladım. Ama ne attıysam bayaa uzaklara geldim.
???-" Hmm!"
Hass- yani, bu hassas ses nerden geldi?
???-" Ah, sevimli! Tatlı!"
Bunu diyen kim amk?
Ses Şuradaki evin arkasından geliyor. Gidip baksam mı?? Bakim. Evet her boku merak eden bir insanım.
-"Hey!"
Kirli Sarı dağnık saçlı, altın sarısı gözleri olan köpek dişlerine sahip bir kız.
Yanakları kan lekesi olmuş?
Elinde bir kuş var??
Tuhaf bir şekilde gülümsüyor???
Beni gördü????
Si- yani severim ben bu kızı...😀
???-" merhaba! ben toga, toga desu himiko!"
-"..kamaya Seliana. Yinede kısaca Lina de toga-chan."
Toga-" İstermisin?"
-" kuşu mu? Hayır teşekkürler."
Toga-" sen bilirsin!"
İki kişi geldi. Biri togaya benziyor diğerini bilemedim. Biri kız diğeri erkek. Toga'nın elinden kuşu aldılar ve attılar. Ardından ise kulağını tutup çekmeye başladılar.
Toga-"Ağh!"
-"Hey!"
Kadınla adam bana baktı.
-" Afedersiniz ama, arkadaşımı nereye götürüyorsunuz?"
Kadın bana şaşkınca baktı. Bende toga'yı kanatlarımla kendi yanıma çektim. Sonra kadınla adama gülümsedim.
-" İzninizle, toga-chan ile oynamak için geldim. Ve, o kuşu oradan almanızı öneririm."
Toga'yı peşimden sürükledim.
-" huh. Pekala, sen toga himikosun değil mi?"
Toga-" e-evet.."
-" Hayır, yanlış cevap. Sen benim birtanecik arkadaşımsın toga-chan!"
Toga-"..?"
-" Onlar ebeveyinlerindi değil mi?"
Toga-" evet.."
-" tamam. Yani onlara arkadaşın olduğumu söyledim. Bu demektir ki, artık arkadaşız."
Toga-"*mutlu* hm hm!"
-" Ne güzel. Şimdi, neden o şeyi bana sallamaya çalıştığını sorgulamicam. Ama dur."
Toga-" ahaha! Üzgünüm!"
-" hmm.. tamam. Oyun oynayalım mı?"
Toga-" tabii!"
Toga ile biraz oynadık. Ama niye birşey unuttuğumu hissediyorum-HASSİKTİR! LAN TOUYA BENİ İKİBUÇUK SAATTEN DAHA FAZLA SÜREDİR BEKLİYOR!?
^^
Evet, daha 4.bölümden kötüler birliğinin ön plandaki 3 kişisiyle tanıştık. Ne var bunda amk? Sorgulamayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'MF-2' angel and evil >| My hero acadamia
Fanfictionsadece huzur isteyen genç kız, kendini kahraman olmak isteyen insanların içinde, büyük bir macerada bulur. ** -"BEKLE BEKLE BEN YİNE Mİ HUZURA KAVUŞAMADIM YA!?" ** !Uyarılar! Spoi Kan Şiddet Katliam Adam kaçırma Ve eklemeyi unuttuğum benzer kötü şey...