-> evet, mavi fısıltının orjinal kitabında asla 'amk, siktir,piç vb.' küfür kullanmadım, ama bu kitapta kullanacağım:) Eğer hoşunuza gitmez veya beğenmezseniz, belirtin ve kullamayı bırakayım.
•|^^
______Bölüm adı; Yürüyen fosil?
Bölüm şarkısı; indila- love story
" ...Umarım, bu kişiler gelecekte başıma bela açmaz."
~Kamaya seliana
**Lina'nın bakış açısı
-" Çok özür dilerim, Touya-nii!"
Touya-" özrün, benim seni 4 saat boyunca beklediğim gerçeğini değiştirmiyor."
-" Hadi ama! 4 saatten ölmüş biri gibi konuşuyorsun!"
Touya-" pekâlâ, boşver. Hadi oyun oynaya-"
Fuyumi-"TOUYAAA!!"
touya-" bende kim konuşmamı bozcak diyordum. Evet fuyumi, ne vardı?"
Fuyumi-" Natsu gözlüğümü çaldı!"
Touya-" Ne- OFF! Üzgünüm Lina, daha sonra devam edelim. Ben gidiyorum. Hatta gittim."
-" oh..tamam. Sonuçta kardeş olaylarınız umrumda değil."
Emily'den izin alıp şehre indim. Sonuçta 4,5 yaşında çocuğum. İzin verecek. Vermek zorunda.
Hem o da biliyor, zor bir durum olduğunda kanatlarımı kullanarak olaydan uzaklara uçuyorum. Bu uzaklar genelde emily veya felix'in yanı oluyor bu arada.
Ara sokaklardan birine girdim. Eskiden gölge tilkisi iken çıkmak bilmezdim...
Acaba kahraman mı olsam? Ya da Villain?
Yok be. Hayatımdan memnunum. Defolup gitsin kahramanlıkta villainlikte.
-"AGGHA!"
Lan- Yoksa yine mi... HAYIR BE! BURDA DA OLMAZ! BİR ARA SOKAKTAN DA BÖYLE SESLER GELMESİN! DAHA YENİ ALIŞTIM BURAYA YAVAŞ YAVAŞ GELİN!
Çaktırmadan ne olup bittiğine baktım. Bu kim amk?
Bir adet yürüyen fosil; kırmızı gözleri, beyaz saçları olan, takım elbise giymiş bir adam.
Ayrıca fazlasıyla çirkin:)
Kesinlikle bir insanı öldürmemiş. 11 insanı öldürmüş.
Kanatlarımı kullanmam gerek.😌
Kullanamıyorum.😀
Bir daha deniyim. Hâlâ kullanamıyorum.😃
Bedenim yanıyor. Ateşim niye çıktı?..🙃
Adam beni gördü. 😄
Şok anında verdiğin tepkiye tükirim bedenim.🥰
Adam bana belamı sikecek gibi bakıyor😌
Bok'u yer miyim yemez miyim☺️
Evet, kesinlikle bok'u yedim.🙂
Son anda bedenimi şoktan çıkartıp son hız arkama bakmadan koşmaya başladım.
Adam beni takip ediyor olabilir, ama olmayadabilir bilmiyorum.
Koşmaya devam ettim.
Muhtemelen tehlikeli olduğunu hissettiğim için bedenim tepki vermedi. Bu benim değil, Emily veya felix'in içgüdüsü olmalı.
Anladığım Kadarıyla, özgünlüğü aktarırken hafif şekilde içgüdülerini ve hislerini de aktarıyorlar. Yani tehlikeyi hissettim çünkü Felix resim çekerken etraftaki zararlı şeyleri hissediyor, tepki veremedim çünkü Emily bu gibi durumlarla pek karşılasmadı ve bu nedenle ne yapacağını bilmiyor.
Yani bu benim düşüncem.
Adam gitti sanırım. Aynen gitmiş.
Durdum ve tamamen arkamı döndüm. Derince nefes verdim.
??-" Merhaba."
Hasiktir..
Adam arkamda.
Şimdi naneyi yedim mi yemedim mi?
Yedim. Evet net yedim.
Kanatlarımı kullanabilirim. Bu tehdit hissi ikinci defa olduğu için alıştım.
Kanatlarımı birden açtım ve tüylerinden biri adamın gözüne girdi.
Kaçmak için ne büyük şans!
Kanatlarımı çırpmaya başladım ve son hız yukarı uçtum. Adam gözünü ovalıyordu.
Yine nefes verdim.
Ben ekşın istemiyorum ekşın beni bırakmıyor.
Adam peşimden sırıttı aq.
Ruh hastası.
^^
Teşkilat (karakter eklemeli) fanfic yazsam hapse girer miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'MF-2' angel and evil >| My hero acadamia
Fanfictionsadece huzur isteyen genç kız, kendini kahraman olmak isteyen insanların içinde, büyük bir macerada bulur. ** -"BEKLE BEKLE BEN YİNE Mİ HUZURA KAVUŞAMADIM YA!?" ** !Uyarılar! Spoi Kan Şiddet Katliam Adam kaçırma Ve eklemeyi unuttuğum benzer kötü şey...