5. Η δύναμη της αγάπης!

154 30 5
                                    

Βικτώρια!

Ο θόρυβος από τις σφαίρες και την καταστροφή, ήταν δυνατός και τρομακτικός. Τραυμάτιζε την καρδιά μου συνεχώς. Χάραζε τα δάκρυά μου στο πρόσωπό μου, χωρίς να με έχει αγγίξει ούτε ένα κομμάτι γυαλί.

Το κορμί του είχε γίνει μια ασπίδα για το δικό μου. Ήξερε πως εμείς ήμασταν ο στόχος τους, μα δεν με εγκατέλειπε. Με προστάτευε με την ίδια του την ζωή.

Όταν οι πυροβολισμοί σταμάτησαν, εκείνος σηκώθηκε αργά. Στάθηκε στα πόδια του και έδωσε σε εμένα το χέρι του. Με βοήθησε να τον ακολουθήσω.

Αμέσως μόλις το έκανα, έδιωξα τα θρύψαλα από πάνω μου. Όμως, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα με τα δάκρυα που ήταν καρφωμένα στα μάτια μου. Ήταν γεμάτα φόβο και ενοχές. Τρόμο, επειδή εγώ έφταιγα για όλο αυτό.

Με κάποιον τρόπο που δεν γνώριζα ήξεραν πως ήμουν εδώ. Στην πόλη... Μαζί του... Με κάποιον τρόπο ήξεραν πως απόψε το έσκασα για να τον δω. Για να μην τον αφήσω να υποφέρει τόσο άδικα. Ξανά... Και ήταν προετοιμασμένοι για όλο αυτό, επειδή ο πατέρας μου και εγώ είχαμε την ίδια δύναμη και το ίδιο πείσμα.

Μα ο Αχιλλέας με πλησίασε. Έφτασε σε μια απόσταση μικρή από το παγωμένο μου σώμα. Από τα χείλη μου που έτρεμαν... Ήξερε πως μέσα μου δεν είχα άλλη αναπνοή. Πως είχα στερέψει... Και δεν μίλησε. Ανέπνευσε κοντά στον λαιμό μου. Αφαίρεσε ένα κομμάτι γυαλί, που είχε μπλεχτεί στα μαλλιά μου.

"Είσαι καλά;" ψέλλισε με χαμηλή και βαθιά φωνή.

Αμέσως έτρεξα στην αγκαλιά του. Κράτησα το σώμα του σφιχτά. Με τα δάχτυλά μου το διέσχισα βιαστικά και ταραγμένα. Είχε καταφέρει να ξυπνήσει τα δάκρυά μου και τις αισθήσεις μου από το σοκ. Ήθελα μονάχα να βεβαιωθώ πως εκείνος ήταν καλά. Πως κανείς δεν του έκανε κακό...

"Εσύ;" τον ρώτησα αδύναμη, χωρίς να αποχωρίζομαι το άρωμά του ή τους χτύπους της καρδιάς του.

"Ναι..." είπε αμυδρά.

Αμέσως απομακρύνθηκα, σαστισμένη και πληγωμένη. Κοίταξα γύρω μου και κράτησα το στήθος μου. Αναστάτωσα τα μαλλιά μου και έτριψα το μέτωπό μου. Παραπάτησα μέσα στα συντρίμμια, βουρκωμένη. Δεν μπορούσα να αποφύγω το βλέμμα του.

Όμως, το κινητό μου χτύπησε ξαφνικά. Έσπασε την σιωπή και τον πανικό αυτής της νύχτας, μέσα σε μια στιγμή. Μου είχε τραβήξει την προσοχή, επειδή μπορούσα να φανταστώ ποιος μου τηλεφωνούσε μετά από όλο αυτό.

Christmas Miracle! Έρωτας Από Την Αρχή!Where stories live. Discover now