Έλενα!
Αμέσως μόλις επέστρεψα στο γραφείο μου, κοντοστάθηκα και χαμογέλασα. Άφησα τα πράγματά μου στην θέση μου και άνοιξα την τσάντα μου. Πρόσθεσα την φωτογραφία μου με την Βικτώρια στο έπιπλο, επειδή δεν ήθελα να ξεχάσω τίποτα από όλα αυτά. Δίπλα από την επόμενή μου αποστολή...
Και τότε κράτησα τον φάκελο. Έκλεισα την πόρτα μου και διέσχισα τον διάδρομο. Χτύπησα και πέρασα στο γραφείο της αρχηγού μου.
"Ήρθα να σας δώσω την τελική αναφορά μου, αρχηγέ!" ψέλλισα και στάθηκα δυναμικά μπροστά της.
"Είμαι περήφανη για εσένα πράκτορα!" γύρισε και μου είπε.
"Σας ευχαριστώ..." της απάντησα και αμέσως έκανα να φύγω. Όμως προτού φτάσω στην πόρτα, σταμάτησα και επέστρεψα. "Πράκτορα Γουαιτ, θα ήθελα να σας ζητήσω μια χάρη." της είπα ευγενικά και αμήχανα.
"Σε ακούω... " είπε εκείνη με δύο σίγουρα μπλε μάτια.
"Η Βικτώρια Αλεξίου, έγινε η μοναδική μου φίλη και οικογένεια. Έσωσε την μητέρα μου και ύστερα έγινε η πρώτη μου αποστολή. Όμως, εγώ ποτέ δεν την είδα ως μια δουλειά..."
"Την εμπιστεύεσαι;"
"Ξέρω πως δεν πρόκειται να μιλήσει... Η Βικτώρια είναι πιο τρελή από εμένα..." της απάντησα με ένα μεγάλο και βέβαιο χαμόγελο.
"Η φίλη σου δεν είναι τρελή, πράκτορα. Είναι ερωτευμένη... " είπε εκείνη και αμέσως σηκώθηκε από την θέση της. Με πλησίασε με ένα στοργικό βλέμμα και ένα ζεστό συναίσθημα. "Οι κανόνες αυτοί δεν φτιάχτηκαν μόνο για εμάς... Για να προστατεύουν την ταυτότητά μας... Αλλά και τους ανθρώπους που αγαπάμε!" μου εξήγησε, με τα λόγια της να αγγίζουν το κορμί μου και να αποτυπώνονται στην καρδιά μου.
"Πάντα να ακολουθείς το ένστικτό σου..." με συμβούλεψε και τότε εγώ χαμογέλασα δυνατά.
"Δεν πρόκειται να σας απογοητεύσω, αρχηγέ! " την διαβεβαίωσα με μάτια που έλαμπαν ξανά. Είχαν διώξει από την μια στιγμή στην άλλη, όλη την μελαγχολία μου.
"Να με αποκαλείς Νάντια, Έλενα!" είπε και αμέσως τοποθέτησε τον φάκελο της Βικτώριας στην θέση του, μαζί με τις υπόλοιπες αποστολές.
Βγήκα από το γραφείο της κλείνοντας την πόρτα της απαλά. Επέστρεψα στο δικό μου και κράτησα το κινητό μου. Κοίταξα την φωτογραφία μας...
"Νομίζω πως σου χρωστάω ένα καφέ... " της είπα αμέσως μόλις απάντησε στο τηλεφώνημά μου.
YOU ARE READING
Christmas Miracle! Έρωτας Από Την Αρχή!
RomanceΠιστεύετε και εσείς στην μαγεία των Χριστουγέννων; μια χριστουγεννιάτικη δραματική ιστορία ανάμεσα σε δύο ανθρώπους που χρειάζονται και περιμένουν ένα θαύμα... Ο έρωτάς τους έμεινε στην μέση! Το πάθος δεν έσβησε ποτέ... Ένα ταξίδι στην Βιέννη, θα...