Αχιλλέας!
Ήθελα το άρωμά μου να αγκαλιάσει το κορμί της. Ήθελα η ανάσα μου να φύγει μέσα από το σώμα μου και να κατοικήσει στο δικό της. Περίμενα να ανοίξει τα μάτια της. Να νιώσω το απαλό και μοναδικό άγγιγμά της. Η καρδιά μου ανυπομονούσε. Το σώμα μου προσμονούσε.
Όσο τα βλέφαρά της παρέμεναν κλειστά, η νύχτα μεγάλωνε. Μα όταν το στέρνο της άρχισε να ανεβοκατεβαίνει ξανά, αργά και βαθιά, πήρα αναπνοή. Το οξυγόνο είχε επιστρέψει στο κορμί της και εκείνη στην ζωή μου.
"Αχιλλέα..." ψέλλισε το όνομά μου με δυσκολία.
"Είμαι εδώ, ανάσα μου. Σε κρατώ στην αγκαλιά μου... Είμαι εδώ!" της απάντησα με την ένταση να καταβάλει την ψυχή μου.
"Δεν πρόκειται να χάσω ξανά τα Χριστούγεννα μαζί σου!" είπε εκείνη ανοίγοντας τα μάτια της, σιγά -σιγά. Προσέχοντας το δάκρυ που είχε απομείνει στο πρόσωπό μου...
"Ούτε εγώ πρόκειται να σε αφήσω από την αγκαλιά μου ξανά. Ποτέ!" χάιδεψα τα μαλλιά της και παρατήρησα την φίλη της.
"Ήξερα πως δεν θα τον άφηνες τόσο απλά... " σχολίασε καθώς σκούπιζε τα δάκρυά της και πατούσε στα πόδια της. "Καλύτερα να βιαστούμε! Πρέπει να πάμε στο νοσοκομείο..." είπε εκείνη με ένα χαμόγελο και μερικά κλάματα ανακούφισης.
Αμέσως έτρεξε στο αυτοκίνητό της. Άνοιξε την πόρτα στα πίσω καθίσματα και πήρε την θέση της. Έβαλε μπροστά, μόλις άφησα την Βικτώρια να ξαπλώσει σε αυτά προσεχτικά. Στην αγκαλιά μου...
Και τότε άρχισε να οδηγάει με μια τρελή ταχύτητα. Να δαμάζει τους μεγάλους και νυχτερινούς δρόμους της Βιέννης. Να προσπερνάει τα υπόλοιπα αυτοκίνητα και να γίνεται ασταμάτητη.
"Κάνε υπομονή, αγάπη μου!" ψέλλισα και κράτησα το χέρι της.
"Σε λίγο φτάνουμε, Βικτώρια!" έλεγε εκείνη, όσο ερχόταν αντιμέτωπη ακόμα και με τον χρόνο.
Και όταν το αυτοκίνητο σταμάτησε έξω από τα επείγοντα, κατέβηκα και κράτησα εκείνη στην αγκαλιά μου. Έτρεξα ως την μεγάλη είσοδο και τους γιατρούς.
"Χρειάζομαι βοήθεια! " φώναξα και αμέσως την άφησα στο φορείο που τσουλούσαν. "Είναι... Είναι η γυναίκα μου." τους είπα καθώς την συνόδευα ως το χειρουργείο.
"Έχει δεχτεί μια σφαίρα κοντά στην καρδιά. Ανάμεσα στο τρίτο και τέταρτο πλευρό." τους εξήγησε η Έλενα, αμέσως μόλις μας ακολούθησε.
YOU ARE READING
Christmas Miracle! Έρωτας Από Την Αρχή!
RomanceΠιστεύετε και εσείς στην μαγεία των Χριστουγέννων; μια χριστουγεννιάτικη δραματική ιστορία ανάμεσα σε δύο ανθρώπους που χρειάζονται και περιμένουν ένα θαύμα... Ο έρωτάς τους έμεινε στην μέση! Το πάθος δεν έσβησε ποτέ... Ένα ταξίδι στην Βιέννη, θα...