Ahoj moje jméno je Ju- Nabi a pocházím z Korei, přesněji ostrova Čodžu ale když mi bylo pět přestěhovali jsme se do Soulu. V roce 2020 jsem debutovala a jelikož jsem byla jediná tak mě přidali do skupiny Stray Kids kde jsem jediná holka. Ani mi to moc nevadí spíše to ze jsem nejmladší. Je mi 18 takže ještě nejsem plnoletá a jako jediná nemůžu pít alkohol. Ani kapku vám říkám, doslovně mi zákázali se na alkohol vůbec podívat takže když se něco zapíji nalijí mi dětské šampaňské a u toho se mi smějí. A už mám takovou chuť se něčeho takového napít a nebo se pořádně opít protože už mě to nebaví. Oni můžou a já ne...
Se všemi mám úplně super vztah ale nejlepší vztah mám s Felixem kdy je on pro mě jako straší bratr s můžeme si říct úplně všechno, mám ho nejvíce na světě ráda. Jsem ráda že jsem nešla do žádné holčicí skupiny protože tu se neřeší žádná stupidní dramata, no teda až na Hyunjina to je naše drama queen a ráda se k němu občas přidám a jsme schopni udělat neskutečnou scénu že nasereme úplně všechny v dormu.
Do dormu jsme se nastěhovali v roce 2020 protože jsem přišla já, v tom minulém pro mě nebyl už pokoj. Rozdělení pokojů je celkem jednoduché. Já jsem sama, Felix a Hyunjin jsou spolu, Chan a Changbin jsou spolu a potom tam je Han a Minho a I.N. má pokoj s Seungmin.
ČTEŠ
Spolu to zvládneme || Hyunjin
FanfictionChvíli jsem tancovala ale pak jsem začala vidět černo před očima a pak si pamatuji jen to jak jsem spadla a všichni říkali moje jméno...